שאלה שאלתית

היי טאי צ´י...

ההלוויות לא היו של אנשים מהמשפחה שלי, אבל מצד שני הם כן היו. הלכתי לאחרונה לשתי הלוויות של אבות של חברים שלי. הראשון, היה חבר שלי ביסודי ולא המשכנו כל כך להיות חברים, אבל באתי וראיתי כמה הוא בכה והרגשתי את הכאב שלו. כאשר ראיתי שמביאים את אבא שלו ישר חשבתי על הקטע "ואיי אם זה היה אבא שלי?!?"(חס וחלילה!), איך הייתי מגיב? והרגשתי נורא עצוב!!!! מקרה שני, הלכתי לפני יומיים ללוויה של אבא של חבר שלי, אנחנו די חברים. שמעתי שאבא שלו היה חולה הרבה זמן בכליות ואז בלילה הוא נפטר... מסכן הילד לא מספיק הוא מקבל יחס לא כל כך טוב מאחרים עכשיו גם אבא שלו נפטר! כאשר הגעתי להלוויה ראיתי אותו, והוא היה עצוב והחזיק ספר כזה של תפילות, אבל הוא לא בכה, ראיתי את הכוח העצום שהיה בתוכו, זה לא אומר שאם הוא היה בוכה לא היה בו כוח. אבל הרגשתי שיש לו כוח של התמודדות! ראיתי אותו ובאתי אליו ולא היה לי מה לומר לו חוץ ממצטער וישבתי לידו וקצת ליטפתי את הגב שלו כדי שירגיש יותר טוב... כאשר הביאו את אבא שלו, הרגשתי את הכאב, וכאשר הוא ראה את אבא שלו שוכב אז הוא התחיל להישבר ולבכות... אני הרגשתי כל כך עצוב... אני גם מתכוון לבוא אליו לשיבה. מקודם בהודעה אמרתי שלא מתייחסים אליו כל כך יפה, למשל הוא יודע לחשב טוב מספרים אז אנשים יורדים עליו, אבל אני לא התייסחתי אליו אף פעם בצחוק, אני מאוד אוהב אותו, הוא אחלה של ילד! באותו הלילה שאביו נפטר, הלכנו למסיבת חנוכה בדיסקוטק וראיתי אותו שם, אני הלכתי לרקוד ואפילו חברים שלי שלא אוהבים ממש לרקוד באו לרקוד... אז חיפשתי גם אותו(למרות שאנחנו לא ממש חברים קרובים) ולא מצאתי אותו ברחבת הריקודים. אחרי זה הלכתי לאיפה שיש כיסאות וראיתי אותו יושב לבד ומסתכל על כולם. שאלתי אותו למה הוא לא רוקד והוא אמר לי שהוא לא יכול כי יש לו תיק(אבל זה היה מין תירוץ, כי לא היה לו עם מי לרקוד...), אבל אז אמרתי לו אבל אתה יכול לשים ככה את התיק ואז לרקוד ואז אמרתי לו יאללה אתה בא לרקוד איתנו? והוא שמח ובא איתי
. זה נתן לי הרגשה טובה, אבל עכשיו אחרי הלוויה אני מרגיש עצוב בגלל שבדיוק ביום שהוא שמח והיה כייף בדיסקוטק אבא שלו נפטר... זו חתיכת מכה... שלכם באהבה, עידו
 

KEiN

New member
מה כן מושלם?

האם אתה באמת רוצה שכל יום בחיים שלך יהיה מושלם מושלם מושלם?? כול יום לאכול סטייק מידיום רייר טעים שבא לבכות? כל פאקין יום???
 
היי kein וכולם!

מה זה מושלם בעיניך? מושלם בעיני הוא מושג מאוד יחסי... מספיק שיקרה דבר אחד טוב ביום, אפילו קטנטן, כמו חיוך ממישהו, כדי להפוך את היום שלי להרבה יותר טוב. ואז, כמובן שזה מוקרן החוצה ממני בחזרה... ובקשר לנושא השרשור, אני מרגישה שאין לי צורך לראות בכל אדם כאילו הוא עומד למות כדי להתייחס אליו יותר טוב... במקום זה, פשוט להתייחס אליו כאדם, באשר הוא אדם.... ולחייך - והרבה!
הגר
 

KEiN

New member
מושלם.... המממ

מושלם זאת המצאה של האדם, יש אנשים שניסו להגדיר מושלם אבל נכשלו, הם ניסו להגדירו כ: כסף, בחורות, שמיים כחולים, יופי, בית גדול... אבל מושלם זה משהו אחר, הוא בא מלשון ´השלמה´- כאשר תבין שאין דבר מושלם על כדור-הארץ ובכלל אין, תבין שהדבר היחיד שנותר זה להשלים עם הסובב אותך- וכך תהיה מואשר, אין דבר כזה טוב ורע, את! את! את קובעת מה טוב ורע בשבילך, ואם זה בשליטתך- אז הכל טוב!!!! הדבר היחיד שמונע מאיתנו אושר, זה לא התנאים שאליהם נולדנו! זה אנחנו! חונכנו להסתכל על הצד הריק של הכוס, מה לעשות... אדם שהולך למות?- לא הייתי נותן לו שום יחס שלא הייתי נותן לו גם ללא אותה ידיעה מרעישה, שלא תחיו באשליה, גם אתם הולכים למות...
מפגרים
 
../images/Emo13.gif

בכל דבר יש לשים לב לבו"ם בחירה ומחירה! כאשר מודעים למחיר שמשלמים עבור כל בחירה, ניתן לבחור יותר בקלות. והיות שלכל בחירה יש מחיר. הבו"ם בחיים הופך להיות משהו משמעותי והמודעות לבו"ם מאפשרת בחירה מפוכחת יותר... היה יקר או זול? רוח.
 
לעזור לו למצוא מה משמעותי לו היום

לפני עשרים שנה חבר טוב שלי התאבד. אני הרגשתי שהוא הולך ומדרדר, ידעתי בתוכי שהוא הולך לעשות את זה והייתי חסר אונים. חבר קרוב, היינו ביחד המון מכיתה ז´ עד שזה קרה, הוא היה אז בערך בן 30 האירוע הזה ניער אותי כל כך חזק. היה לי ברור שהיה לו חסר דבר משמעותי בחיים. זאת הסיבה שהחלטתי אז לא להרפות - לעסוק ולחיות בדרך משמעותית. כבעל מקצוע, כאבא, כאיש של.. כחבר, כבן, מי שמכיר את העבודה שלי, את הפורום, את האתר - מבין על מה אני מדבר מי שלא - מוזמן. להדליק אור בעבודה שבוע טוב ! אמיר דרור
 

שששלום

New member
לטובת מי השאלה נשאלה

המומת או המכר ? כי כשימות ומן הסתם זה יקרה לו/ה כמו לכולנו בזמן זה או אחר זה לא ישנה למת. אבל לחיים איך נדע מה נכון בחיים אם לא זכינו להכיר עצמנו ? אנו מופעלים ע"י אחרים ולא פועלים מעצמנו - סתם דוגמה. כאשר נבין עצמנו נבין כי חיים ומוות לא משנים כלום. רק רגשות ואח"כ או להתעלות מהרגש או לחיות באשליה.
 
השאלה נשאלה לטובת החיים

כי כל אדם שחי, כל עוד הוא חי... באם יסתכל על החיים כתופעה חולפת.. כמשהו נפלא שקורה לנו בדרך.. כמו ארטיק שיודעים שאם לא ילקקו אותו ויהנו ממנו, הוא ימס וישאיר רק מקל ריק.. הוא יקבל מתנה נפלאה את החיים בחזרה.. רוח
 
אמירה אידיאנית

אינדיאנים אומרים, כך שמעתי it would have been a good day to die ומתייחסים ליום טוב במיוחד, יום בו זרמו והיו קשובים לליבם, עשו את מה שנכון להם ועכשיו הם מוכנים למות. עשו את שלהם בעולם. הוצאתי היום את העלון החודשי של קהילת "להדליק את האור בעבודה". קבלתם ? מעוניינים ? הרשמו
 
למעלה