שאלה קצת צעירה

אני חושבת שאני לא הייתי במצב נפשי

לאהוב את הקטע הזה. או כל קטע אחר. המבחן בחוקה זכור לי כאחד המסוייטים של שנה א' (וגם זה עם הציון הנמוך ביותר) - זה המבחן שלפניו התפרקתי בבכי (מותר בתקופת מבחנים של שנה א', לא?), ובו דילגתי על מילים קריטיות בקייס, מה שגרם לי לנתח באופן מצויין חוק שנראה לי באופן תמים ביותר חוק רגיל, אך ברגעי האימה של השוואות אחרי המבחן (משהו שאני כבר לא עושה. זוועת עולם הדבר הזה) התברר כחוק ההסדרים... כך שבאותו ערב מצבי היה רעוע ביותר, ולכן אני חושבת שאפשר לסלוח לי על פרץ הבכי ההיסטרי (שאגב, התפרץ אז, ולא שכח לכל אורך הסרט לאחר מכן. ומאז אני לא מחבבת עפרונות במיוחד...)
 

sacrament

New member
דווקא הקטע עם העיפרון היה גאוני ברמות ../images/Emo6.gif

ואגב, גם אני הגעתי לסרט הזה ממבחן ממש קשה וארוך שקיבלתי בו ציון זוועתי למדי במועד א' (השני הכי נמוך אי פעם! למזלי במועד ב' שיפרתי את זה לציון הכי גבוה אי פעם). ומבחינתי דווקא הסרט היה סיום מדהים לחרא של יום...(-: אבל האמת שאין לי זכות דיבור. בשנה א' אני גם הייתי סופר רגישה. למרבה הפלא זה עבר אחרי שהגיע הציון הגרוע הראשון
 
למעלה