סטודנטית עייפה מדי
New member
אני חושבת שאני לא הייתי במצב נפשי
לאהוב את הקטע הזה. או כל קטע אחר. המבחן בחוקה זכור לי כאחד המסוייטים של שנה א' (וגם זה עם הציון הנמוך ביותר) - זה המבחן שלפניו התפרקתי בבכי (מותר בתקופת מבחנים של שנה א', לא?), ובו דילגתי על מילים קריטיות בקייס, מה שגרם לי לנתח באופן מצויין חוק שנראה לי באופן תמים ביותר חוק רגיל, אך ברגעי האימה של השוואות אחרי המבחן (משהו שאני כבר לא עושה. זוועת עולם הדבר הזה) התברר כחוק ההסדרים... כך שבאותו ערב מצבי היה רעוע ביותר, ולכן אני חושבת שאפשר לסלוח לי על פרץ הבכי ההיסטרי (שאגב, התפרץ אז, ולא שכח לכל אורך הסרט לאחר מכן. ומאז אני לא מחבבת עפרונות במיוחד...)
לאהוב את הקטע הזה. או כל קטע אחר. המבחן בחוקה זכור לי כאחד המסוייטים של שנה א' (וגם זה עם הציון הנמוך ביותר) - זה המבחן שלפניו התפרקתי בבכי (מותר בתקופת מבחנים של שנה א', לא?), ובו דילגתי על מילים קריטיות בקייס, מה שגרם לי לנתח באופן מצויין חוק שנראה לי באופן תמים ביותר חוק רגיל, אך ברגעי האימה של השוואות אחרי המבחן (משהו שאני כבר לא עושה. זוועת עולם הדבר הזה) התברר כחוק ההסדרים... כך שבאותו ערב מצבי היה רעוע ביותר, ולכן אני חושבת שאפשר לסלוח לי על פרץ הבכי ההיסטרי (שאגב, התפרץ אז, ולא שכח לכל אורך הסרט לאחר מכן. ומאז אני לא מחבבת עפרונות במיוחד...)