שאלה קצת מוזרה...

bookish mor

New member
שאלה קצת מוזרה...

איך אתם מתמודדים עם הישיבה המרובה והפעולה הבלתי פוסקת של האצבעות? הרופא כבר נזף בי על דלקת בפרק היד.
יש לכם שיטות?
 

Y. Welis

New member
יש מקלדות נוחות יותר. למעשה חיוני

להשיג אחת כזו (כמו הארגונומית של מייקרוסופט, שמחולקת ל-3 איזורים) כדי להימנע מנזק לגידים.
 

Fanja

New member
יש לי ארגונומית של Quantum(?)

ומאז אין לי שום בעיה לעבוד אפילו שעות. אבל בכל מקרה, אני קמה - יושבת - הולכת - חוזרת - יושבת - קמה you get the picture כמו שאמרו קודם : הרבה הפסקות (רצוי לא הפסקות-אוכל
) ולהבטיח שיש התאמת גובה בינך לבין השולחן/כסא/מקלדת וכו'
 

atoodaahee

New member
בשביל מה קיים המוסד לבטיחות וגהות

הנה מאמר עם הפניות לעצות מועילות בנוגע לעבודה עם מחשב:
 

ססילי

New member
אחת הבעיות עם הדלקות בפרקים, היא

שהן עלולות להפוך לכרוניות, ולכן חשוב מאד מאד לטפל בבעיה. 1. גובה הכיסא ביחס לשולחן (וביחס אליך כמובן) 2. מרחק המקלדת מקצה השולחן 3. כרית ריפוד המשנה את כיוון הטיית כף היד - יש למקלדת ולעכבר 4. מקלדת מיוחדת 5. עכבר מיוחד
 

bookish mor

New member
וואו../images/Emo70.gif

לא ידעתי שיש כל כך הרבה גורמים שצריך לחשוב עליהם. תודה לכולם!
 

d a p h n a

New member
לגבי הישיבה

השקעתי ממון לא מבוטל בכסא משרדי של צרעה. יקר אבל שווה וחוסך כאבי גב וצוואר. בנוסף, חלק מן הזמן אני עובדת על הלפטופ שלי ולכן יכולה לעבוד על הספה בסלון. לגבי הקלדה, יש לי מקלדת כזו שאמורה להקל על העניין, אבל אני מודה שאני סובלת. שוב, המעבר ללפטופ עוזר לפעמים.
 
זה לא רק הכסא, המקלדת, הכרית והעכבר

חייבים לקום מהכסא לפחות כל שעה, להתהלך מעט ולעשות כמה תרגילים או איזו פעילות אחרת, כדי להפעיל מעט את השרירים ולהמריץ את מחזור הדם. אנחנו בעצם כמו טסים במטוס למרחקים - חייבים לקום!!!
 

tafustafus

New member
ממשיכים לעבוד גם כשכואב

ואז תובעים את המעסיק ונחים שנה-שנתיים במימון כספי הפיצויים.
 

05 מיכל

New member
מוזרה? מוזר שזה לא עלה בעבר!

אצלי הפתרון הוא יוגה. מאוד משפר את המצב של כל הגוף.
 

ST

New member
בכלל לא מוזרה,

רציתי להעלות את העניין בעצמי עקב החצי-שיתוק (לא הגדרה רפואית, רק שאני בקושי מזיזה את היד) בגלל הדלקת שחטפתי לפני כמה חודשים ומאז לא עוברת, והשבוע עקב עומס, החמירה... אז אני עם כסא מצוין, המסך בדיוק בגובה המתאים, אבל לא יכולה לשים שום כרית מתחת לעכבר, זה מגביל אותי. וחוץ מזה, אצלי זה פחות בגלל המיקום (אני בדיוק בגובה ובכיוון), אלא בגלל מהירות ההקלדה... רק חלק אחד של היד תפוס, בגלל השימוש הרב שלי בקונטרולים ובחיצים במקביל (אני מותחת את האצבעות, כדי להגיע ל-2-3 כפתורים במקביל) אפילו כשניגנתי בפסנתר שעות לא הגעתי למצב כזה...
 

bookish mor

New member
זהו ש...

את ההפסקות של אני מנצלת לאחרונה לנגינה, וזה גרוע אבל אני לא יכולה, זה מרגיע אותי.
 

ST

New member
אני את שלי - לסריגה..

זה גם לא ממש מועיל...
 

Boojie

New member
בכל פעם שמתחילים אצלי סימנים לדלקת

אני מורחת את המקום ישר בהתחלה בפלדן ג'ל וחובשת בתחבושת אלסטית. כשזה ממש כואב, אני חובשת אותה עשרים וארבע שעות ביממה - גם בשינה (לא הדוק, כמובן! חבישה די רופפת). וכן, כמובן שגם תוך כדי עבודה - אם חובשים אותה נכון היא לא מפריעה להקליד. ואגב, גיליתי שתחבושת אלסטית בגליל נוחה יותר, מבחינה זו, מתחבושת אלסטית מעוצבת לפי צורת היד (שהיא גם יקרה בהרבה). כשאני עושה את זה כשהכאבים רק מתחילים, הם נעלמים תוך יומיים-שלושה. ואני לא משתגעת על פלדן ג'ל, או על כל חומר אחר מסוג זה, אבל זה יעיל וזה חוסך בלגנים ממושכים ומזיקים בהרבה. לי, לפחות.
 
למעלה