bookish mor
New member
שאלה קצת מוזרה...
איך אתם מתמודדים עם הישיבה המרובה והפעולה הבלתי פוסקת של האצבעות? הרופא כבר נזף בי על דלקת בפרק היד.
יש לכם שיטות?
איך אתם מתמודדים עם הישיבה המרובה והפעולה הבלתי פוסקת של האצבעות? הרופא כבר נזף בי על דלקת בפרק היד.