אני באופן אישי כרכתי את מחברות הבחינה שלי אז יש לי על המדף שורת מחברות בכל הקורסים שלקחתי...וזה מאוד נוח אם אני פתאום צריכה מאחת מהן משהו. כל שאר הדברים- כרגע מפוזרים בבית, אבל בקרוב כל מה שיש לו עותק דיגיטלי ילך לסל המיחזור שבקצה הרחוב.
בפעם הראשונה ניתן להשתמש בחלק האחורי הלבן של הדף כדי לפתור עליו תירגולים ובחינות, בקורסים ריאליים או בכלל. אחרי שמסיימים לפתור, כל דף הולך לשקית ייעודית שבתורה מוצאת את עצמה מרוקנת לתוך פח מחזור שכונתי. Shout it out loud - I'm a tree hugger and I'm proud !