שאלה קצת מוזרה

Miss Ziggy

New member
שאלה קצת מוזרה

מה אתם עושים עם כל הסיכומים שלכם אחרי המבחנים? זורקים? שומרים? צריך אותם? מדובר על המודפס
 

sacrament

New member
חלק זורקים, חלק שומרים...

אני באופן אישי כרכתי את מחברות הבחינה שלי אז יש לי על המדף שורת מחברות בכל הקורסים שלקחתי...וזה מאוד נוח אם אני פתאום צריכה מאחת מהן משהו. כל שאר הדברים- כרגע מפוזרים בבית, אבל בקרוב כל מה שיש לו עותק דיגיטלי ילך לסל המיחזור שבקצה הרחוב.
 

PIonit

New member
אממ כרגע לא זרקתי

אולי בסוף התואר
למה? תמיד יש לי מחשבה שאולי אני פתאום אצטרך משהו מזה, וזה גם ככה כבר הודפס, אז שישאר בנתיים על המדף..
 

limorlim

New member
מקראות הולכות לפח

סיכומי השיעורים מתויקים בקלסרים שהולכים ותופסים לי יותר ויותר מקום בחדר....
 

Big Red

New member
ממחזרת פעמיים:

בפעם הראשונה ניתן להשתמש בחלק האחורי הלבן של הדף כדי לפתור עליו תירגולים ובחינות, בקורסים ריאליים או בכלל. אחרי שמסיימים לפתור, כל דף הולך לשקית ייעודית שבתורה מוצאת את עצמה מרוקנת לתוך פח מחזור שכונתי. Shout it out loud - I'm a tree hugger and I'm proud !
 

Anabol

New member
מה??

לפח. מה יש לי לעשות עם זה. אני בטוח שאין באמת שום סיבה טובה לשמור את זה חוץ מהחשש שאי פעם "נצטרך את זה".
 

יפתח00

New member
לרוב אני מנסה למצוא מישהו משנה קודמת שישמח

לקבלם (ולשנה זו כבר מצאתי), אם לא - לפח...
 
למעלה