אל תחששי-טיפול ,הוא כמו טיפול בפצע.רק כאן הוא
נסתר...
צריך רק "לקפוץ" לתהליך,וכשמבינים איך זה עובד,מתחילים לזרום ולהיפתח.חשוב שתמצאי מטפל/ת מיומן ומקצועי שתרגישי שיש אמפטיה מצידו כלפייך = כימייה.כך תרגישי
שאת בידיים הנכונות ושאת יכולה להיות פתוחה ומשוחררת.אחרת הטיפול יכל להיכשל.בהצלחה.
נסתר...
צריך רק "לקפוץ" לתהליך,וכשמבינים איך זה עובד,מתחילים לזרום ולהיפתח.חשוב שתמצאי מטפל/ת מיומן ומקצועי שתרגישי שיש אמפטיה מצידו כלפייך = כימייה.כך תרגישי
שאת בידיים הנכונות ושאת יכולה להיות פתוחה ומשוחררת.אחרת הטיפול יכל להיכשל.בהצלחה.