זווית קצת שונה
אני מתלבט מעט לגבי הניסוח - מדוע לעזור למישהו להחליט לאסוף משהו? האספנות אינה חובה. אמנם לרוב, אחרי שמתחילים לאסוף "נכנסים" לזה, אבל ניתן להינות מהחיים גם ללא אוסף. צריך לזכור שהאוסף עלול לבוא על חשבון דברים אחרים. אני בעצם מוסיף על דברי הנסיך ואומר שלא רק הכיוון, אלא גם עצם הרצון לאסוף צריכים לבוא מכיוון הילד. (אחרי שהפור נפל, אני מצטרף לדעה הטוענת שצריך לכוון את הנער להיקף השקעה נכון - הן כספית והן זמנית. ובנושא אחר - שמחתי מאוד להיות במפגש ולהכיר את כל החברים. חזרתי הביתה עם אלבום אחד כמעט מרוקן (יואב...), אבל עם הרבה הרבה הנאה. אני מקווה שבפעם הבאה אוכל להישאר למשך יותר זמן... אריק - כל הכבוד על הארגון.
אני מתלבט מעט לגבי הניסוח - מדוע לעזור למישהו להחליט לאסוף משהו? האספנות אינה חובה. אמנם לרוב, אחרי שמתחילים לאסוף "נכנסים" לזה, אבל ניתן להינות מהחיים גם ללא אוסף. צריך לזכור שהאוסף עלול לבוא על חשבון דברים אחרים. אני בעצם מוסיף על דברי הנסיך ואומר שלא רק הכיוון, אלא גם עצם הרצון לאסוף צריכים לבוא מכיוון הילד. (אחרי שהפור נפל, אני מצטרף לדעה הטוענת שצריך לכוון את הנער להיקף השקעה נכון - הן כספית והן זמנית. ובנושא אחר - שמחתי מאוד להיות במפגש ולהכיר את כל החברים. חזרתי הביתה עם אלבום אחד כמעט מרוקן (יואב...), אבל עם הרבה הרבה הנאה. אני מקווה שבפעם הבאה אוכל להישאר למשך יותר זמן... אריק - כל הכבוד על הארגון.