מה עדיף?
גלידה או עוגת שוקולד חמה? סטייק עסיסי או פסטה מוקרמת? מסיכה או גלימה. ובסופו של דבר - הכל תלוי בנסיבות ובזמינות. כמו שאתה לא תאכל עוגת שוקולד חמה בזמן שאתה הולך ברחוב, לא תאכל סטייק אם אתה שומר כשרות ולפני חצי שעה שתית שוקו ואם אתה רוצה לשדוד בנק, אתה תחבוש מסיכה ולא גלימה. אם אתה צמוד לאויב, אתה תתקוף אותו עם כלי נשק לפנים אל פנים. אם אתה רחוק מהיריב, אתה תשתמש ב"ארטילריה" ואם אתה יכול, אתה תשתמש בקסם. ולסתור את כל מה שאמרתי, בד"כ נשק קפא"פ יהיה הדבר הכי יעיל כדי "לסגור עניינים". למה? איתו אתה יכול לערוף את ראש היריב ולבצע וידוא הריגה. קסם מרחוק, וקליעים תמיד משאירים מקום לספק. זה כמו במלחמה, כדי לכבוש מקום אתה תשתמש בחילות היבשה. הפצצות מהאויר, מהים או טילים לטווח רחוק רק ירככו את הקרקע לקראת כוחות היבשה (שהם נשק הקפא"פ שלך)