לפי דעתי המשוחדת ביותר...
אני חושב, כמו naring, ששלושתם טובים למצבים שונים, בזמנים שונים, להתקפות שונות ולמטרות אחרות. אני אישית, תמיד העדפתי את גישת "כסח אותם באגרסיביות, ואז תשאל שאלות" של כלי הקפא"פ. אני נוטה לחשוב על כלי הטווח רחוק כעל הפכפכים במקצת, עקב העובדה, שבשביל להוסיף את מתאם הכוח צריך לשלם הרבה יותר כסף. אם כבר טווח-רחוק, אז כלי השלכה כמו הפגיון, גרזן הטלה וכו'... ועל קסם יש לי דעה ימי בינימית מקובעת, כי, אם אתה משתמש בקסם אתה צריך להקריב: דרג"ש (כשלון לחשים), כסף (מצרכים), נק"נ(טוב, נחשו לבד...) ותוספי התקפה.