שאלה חשובה

x פ ר ת

New member
אני מוקסמת!!! גם לי איבדו

את התוצאות של הדיקור והייתי צריכה לעבור עוד אחד...
 

x פ ר ת

New member
אני יודעת בדיוק מה פה הקנוניה...

כי כשעשיתי את הדיקור השני... הרשו לאבא שלי להיות איתי בחדר. הוא הסתכל בעניין על הצינורית שהובילה את הנוזל מחוט השדרה האומלל שלי לתוך המכונה ההיא ואמר "זה טוב למרק, לא?". האחות הסתכלה בבהלה על פרופ´ רביד שהחוויר קלות, כחכח בגרונו ואמר "...כן...הממ.. ובכן, הכל נראה לי פה בסדר... לא לקום עכשיו לפחות שעתיים" ונמלט מהחדר עם השלל. המממ..... יש לי רק מילה אחת להגיד לכם: בורשט!. זה הכל!
 

shenorkel

New member
ערב טוב תותי

תיקון טעות, אני מטופלת בבני ציון אצל דר´ ולר מנהל המחלקה הנוירולוגית משתדלת ודורשת להיות רק אצלו. מבחינת הטרפצת והטיפול (אני מזריקה בטאפרון)לא נתקלתי בחוסר ידע מצד הרופאים. בכל הקשור לפזיוטרפיה קשה לומר, לדעתם אין צורך במשהו מיוחד, לדעתם זה מוסיף יותר לנפש מאשר לגוף.(לכשעצמו חשוב לא פחות).דעה אחרת לגמרי, תפנית של 180 מעלות, בתל השומר ששם נלחמים על כל שריר. ובמשך השנים הייתי אצל רופאים רבים בבני ציון, הדסה (אברמסקי) ותל השומר (ענת אחירון) ולגבי האבחון ומהלך הטרפצת לא היו שינויים כלל. גם אני הייתי בין אלו שעברו דיקור מותני (בבני ציון). והתוצאה הייתה שאין לדעת מה קורה איתי. ולאחר מספר שנים ביצעתי MRI וזהו אני כאן.
 

x פ ר ת

New member
נכון... משום מה

גם הדיקור שלי יצא ממש צלול ונאה. וכמו שנורקל... אני פה
לא ממש בטוחה בנחיצות של הדיקור כי עובדה - יכול לצאת 100% ובכל זאת - טורפצתי. אם מדובר בט.נ, הם יחכו להתקף הבא ויאבחנו דרך MRI ו/או VEP/SEP/BERRA וכד´... ואם מדובר בADEM הם ממילא לא מעוניינים לתת טיפול עד שהתמונה תתבהר (או "תכהה" = טרפצת
).
 

nonaa

New member
אני גם הייתי ...

הייתי תקופה מסויימת אצל וולר. וגם לדעתי הוא רופא מצויין. אבל, ברגע שהתברר לי שהחשדות הם בכיוון של ט.נ. העדפתי להיות במעקב אצל רופאים שזה תחום ההתמחות שלהם.
 

mastol

New member
תשובה חשובה

אני מאובחן בטרשת נפוצה ששששבבבבעעעעע שנים. אל תעשי בדיקת ט.נ נוספת,בגלל שהבדיקה מגעילה, את בודאי כבר יודעת מה גם שM.R.I מספיק רפואית לאבחנה המגעילה...תהיי בריאה תעשי חייייםםםםם ........
 

x פ ר ת

New member
איבחנו אותך בגיל שבע??? ../images/Emo2.gif

לא, כי בפרטים שלך כתוב שאתה בן 14...
 
למעלה