סולן תקשורת
New member
שאלה חשובה
שלום ובוקר טוב ומצוין לכולם! מישהו יודע מה חשיבות של ניקור מותני לט.נ? עשיתי כבר אחד שהייתי מאושפזת בבני ציון ואיפשהוא התוצאות הלכו להם לאיבוד, בכל מקרה הרופא רוצה שאני אעשה אחד כזה שוב(זה לא כ"כ נעים, אתם יודעים...). M.R.I כבר עשיתי ושם רואים בברור את הנגעים המגעילים האלו. ומנסיוני הלא כ"כ עשיר - לא כ"כ אפשר לסמוך על כל רופא... מה דעתכם???? (אני מאובחנת מזה חודש וחצי)
שלום ובוקר טוב ומצוין לכולם! מישהו יודע מה חשיבות של ניקור מותני לט.נ? עשיתי כבר אחד שהייתי מאושפזת בבני ציון ואיפשהוא התוצאות הלכו להם לאיבוד, בכל מקרה הרופא רוצה שאני אעשה אחד כזה שוב(זה לא כ"כ נעים, אתם יודעים...). M.R.I כבר עשיתי ושם רואים בברור את הנגעים המגעילים האלו. ומנסיוני הלא כ"כ עשיר - לא כ"כ אפשר לסמוך על כל רופא... מה דעתכם???? (אני מאובחנת מזה חודש וחצי)