ערב טוב תותי
תיקון טעות, אני מטופלת בבני ציון אצל דר´ ולר מנהל המחלקה הנוירולוגית משתדלת ודורשת להיות רק אצלו. מבחינת הטרפצת והטיפול (אני מזריקה בטאפרון)לא נתקלתי בחוסר ידע מצד הרופאים. בכל הקשור לפזיוטרפיה קשה לומר, לדעתם אין צורך במשהו מיוחד, לדעתם זה מוסיף יותר לנפש מאשר לגוף.(לכשעצמו חשוב לא פחות).דעה אחרת לגמרי, תפנית של 180 מעלות, בתל השומר ששם נלחמים על כל שריר. ובמשך השנים הייתי אצל רופאים רבים בבני ציון, הדסה (אברמסקי) ותל השומר (ענת אחירון) ולגבי האבחון ומהלך הטרפצת לא היו שינויים כלל. גם אני הייתי בין אלו שעברו דיקור מותני (בבני ציון). והתוצאה הייתה שאין לדעת מה קורה איתי. ולאחר מספר שנים ביצעתי MRI וזהו אני כאן.