אנסה לענות.
מכשירי החשמל מחוברים לרשת הביתית במקבילית ולא בטור. אם מכשירי החשמל היו מחוברים בטור, צריך שכולם ייעבדו כדי שיהיה זרם בכולם. ואם אתה היית רוצה שהטלוויזיה תעבוד היית צריך שגם המקרוגל וגם הטוסטר ויתר המכשירים ייעבדו כדי שייסגר מעגל חשמלי, אבל אם החיבור הוא במקבילית כל מכשיר סוגר בפני עצמו מעגל חשמלי ומקבל זרם. בחיבור במקביל הזרם מתחלק בין כל המכשירים, ולכן ככל שיש יותר מכשירים, כל מכשיר מקבל פחות זרם, ולכן מופק פחות אנרגיה. מה שאין כן בחיבור טורי, כל המכשירים מקבלים זרם שווה. אני מקווה שאני מספיק ברור.. לא כל מה שאני יודע אני גם יכול להסביר (; במיוחד שעבר זמן רב מאז..