רש-למות

רש-למות../images/Emo122.gif

(ולא, זו לא טעות בכותרת
) לצערי הגבול וההבדלים בין העוולה בדיני הנזיקין לעבירה בדיני העונשין לא ממש ברורים לי. מהם יסודות העבירה לפי דיני העונשין? מהם השלבים בניתוח קייס רשלני עונשי? אם יש לי סעיף חוק שלא נאמר בו במפורש שהיסוד הנפשי הוא רשלנות (מה שהבנתי שחובה שיופיע כדי להרשיע ברשלנות)- אבל מאידך ברור שאין פה רצון מכוון לגרום לתוצאה (כי יותר מדובר במחדל, אי עשית מעשה שגרם לנזק לא מפעולה מודעת ומכוונת)- אז מה בעצם יש פה? איך אני מנתחת סעיף כזה? תודה!
 

הייבי

New member
כן ולא

זה תלוי בבוחן. אם זה בוחן חסוי (כמו הבחנים במשפט עברי) אז הוא לא נסרק, אחרת לא התנסיתי אף פעם בבוחן ביניים במשפטים, אבל בחני ביניים בכלכלה בהחלט נסרקו. אפשר פשוט לשאול את שרונה בחדר מחברות אולי היא תדע.
 
יש דבר כזה בוחן חסוי? ../images/Emo12.gif

למה, במ. עברי הם ממחזרים שאלות!? בעונשין היה לנו, אבל הוא כן ייסרק ממה שהבנתי.. [פשוט הוא לא מראה בנתיים את האופציה להזמין במידע אישי. טוב נו..]
 

הייבי

New member
אחרי שסורקים תופיע האופציה

במשפט עברי, כנראה שממחזרים שאלות, בכל מקרה בשנה שלנו הבוחן היה חסוי והיה יום פתיחת מחברות שהיה אפשר לראות את הבוחן ואת הפתרונות, פיזית בפקולטה. הרבה פעמים האופציה להוריד סריקה מופיעה רק אחרי שסורקים ואין בכלל שורה עבור זה. בנוסף, כדאי לך לבדוק אם זה לא מופיע במקרה תחת קורסי סמסטר א'. כי במידע אישי כשנכנסים לרשימת הסריקה כבר מופיעים קורסים של סמסטר ב', ואם עשיתם את הבוחן בא' הוא יופיע שם (יש קישור כחול מתחת לרשימה של סמסטר ב').
 
אין אף אחד שיכול להושיע?../images/Emo122.gif

פשוט לא ברור לי, בפס"ד דויטש מדברים על 3 ניתוחים- מבחן כמותי, מבחן איכותי ומבחן נזיקי. אני פשוט מחילה את 3 הנ"ל על הקייס?
 
למעלה