רק רציתי לומר ש...

jlo9

New member
קניתייייייייייייייייייייייייייייייי

אמאל'ה איזה אריזה יפה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! אני לא מאמינה שאני מחזיקה את זה בידיים שלי!!!!!!!!!!!! היה רק DVD אחד ושמרו לי אותו ועכשיו הוא אצלי!!!!!!!! אני עדיין לא מאמינה!....
 

QueIronia

New member
איפה קנית את הפוסטר של TIMT../images/Emo35.gif

 

All I Have

New member
../images/Emo103.gif../images/Emo185.gifיההההההההההההה

זה מה שהתכוונתי לשאול אותך כל הזמן!!!אם יש עוד דיסק!!! וואוווווווווווווווווו אוקיי ממחר אני מתחילה לשגע פה את כל הארץ ומור...אם יש את באה איתי לקנות נכון?!
 
דההההההה!! זה קניוןןןןן../images/Emo3.gif

אני רוצה רנוארררררררררררררררררר *לא שאמא שלי תתלהב יותר מדי מלקנות לי שם משו או שיש לי כסף אבל חפיףףף חחחחחח* ואת באה איתי לאיילון מתישהו כשטאוור רקורדס יטרחו להתקשר ולהגיד לי שיש ת'DVD נכון?? יופייייייי ייאיייייי חיחיחי
 

All I Have

New member
../images/Emo103.gif../images/Emo185.gifמור כנסי לאייסי../images/Emo70.gif

דחוףףףףף או שפשוט תתני לי את המספר של צליל...
 

jenny2005

New member
ג'ניפר מוציאה קו תחתונים חדש!!

על פי ראש1: הכותרת היא: אין חתונה, יש תחתונים. "הנה גם לג'יילו יש ליין תחתונים משלה, בדיוק כמו לקיילי ולביונסה. הליין החדש יעלה על המדפים לקראת סוף השנה הנוחכית, וצפויים להיקלל בוא לא רק תחתונים וחזיות, אלה גם חלוקים,פיג'מות סקסיות, וסתם בגדים נוחים להסתלבט איתם בבית. הערכה שלנו: בתחתונים של ג'יילו יהיה הרבה יותר מקום מהתחתונים של קיילי. והמבין יבין..." כשזה יצא אני קונה!
 

Lopezit

New member
סורי לאכזב אותך אבל

זה לא יוצא בארץ!
כמו כל שאר האופנה שלה!
 
תקנו בחו"ל

יש חנות כזאת בלונדון ליד הסטארבאקס באוקספורד שמוכרים שם ת'בגדים שלה... הבעיה היא שיש איזה 100 סטארבאקס באוקספורד ואני לא זוכרת איזה מהם חחחח
 

jlo9

New member
הנה הסיפור! חחח

באתי לשם במקרה עם חברה ואז ראיתי את הפוסטרים של ג'ן והיו לו כמה בצד אז שיחקתי אותה נחמדה..חח ואמרתי לו שאני חולה על ג'ן והוא חייב לתת לי פוסטר והוא היה ממש נחמד ונתן לי את הפוסטר והוא אמר לי שכל פעם שייצא לג'ן דיסק הוא יביא לי אם יהיו להם פוסטרים.
 

Lopezit

New member
ארז ../images/Emo26.gif

נכון בדיוידי יש 2 דיסקים?? אחד לדיוידי ואחד למערכת?? ו... יש בדיוידי תראיון הזה
?? ואני לא מוצאת אותוווווווווווווווווווווווו
 

QueIronia

New member
../images/Emo45.gif, לפני כל קליפ ג'ני מדברת עליו

קצת ומספרת חוויות... אם את עושה הפעלה של הכל רצוף אז יש (אל תעשי הצג וידאוקליפים, אלא הצג הכל)
 
../images/Emo15.gifהיא שאלה אם יש דיסק למערכת....

או רק לדיוידי.... נוווווו אני רוצה לדעת אם להלחיץ את המוכר המסכן (היחיד בבצ'מש או לא להלחיץ אותו..)
 
למעלה