קניתייייייייייייייייייייייייייייייי
אמאל'ה איזה אריזה יפה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! אני לא מאמינה שאני מחזיקה את זה בידיים שלי!!!!!!!!!!!! היה רק DVD אחד ושמרו לי אותו ועכשיו הוא אצלי!!!!!!!! אני עדיין לא מאמינה!....
אמאל'ה איזה אריזה יפה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! אני לא מאמינה שאני מחזיקה את זה בידיים שלי!!!!!!!!!!!! היה רק DVD אחד ושמרו לי אותו ועכשיו הוא אצלי!!!!!!!! אני עדיין לא מאמינה!....