באמת לא צריך לשמוע את
הבכי של התינוק בבית הקפה. אנשים באים לבית הקפה כדי לבלות, הורים עם תינוקות מפריעים לאותו בילוי. אם אדם בחר להביא תינוק שיהיה לו לבריאות, באמת, אבל הוא צריך לזכור שיש מגבלות שהוא צריך לשאת בכך שהוא הורה. כשאת מביאה תינוק לבית קפה, *אני* צריכה לסבול בגלל שאת בחרת ללדת ילד. *לי* אין איפה לשבת, למרות שאני לא בחרתי בילד שלך. זו כפיה, גם אם לפי האידיאלים שלך תינוק הוא שיא השלמות, לפי האידיאלים שלי בא לי לשתות קפה בלי כאב ראש ויש לי את הזכות לעשות כך. לכשאבחר ללדת ילד, אשא בתוצאות בכבוד ולא אגרור אותו איתי לכל מקום כדי שאת תוכלי לבלות. לראיה, כשהייתי תינוקת על פי דברי אמי באמת לא היו לוקחים אותי, או תינוקות אחרים, לכל מקום. זה טרנד של הזמן האחרון. יש גם טרנד שבו לא משתיקים את התינוק (איזו אכזריות!) ואז כל בית הקפה סובל וליותר זמן, כי שולחן אחד משתלט על כל האווירה. לדעתי עם הזמן מה שיקרה זה שבעלי בתי קפה יראו כמה זה פוגע בלקוחות שלהם ויאסרו על כניסת הורים עם תינוקותיהם. עדיף לך?