עמוד השדרה
New member
ומדוע אתה סבור שאני רואה את הקובץ הזה כעת
פעם ראשונה?
אני כבר קראתי את המסמך הזה בעבר.
בעיניי זה לא יותר ממסמך רעיונות והצהרות.
אבל גם לפי המסמך הזה, שאתה מסתמך עליו כדי לכתוב בבטחון על טבעות, אין חיבור ישיר בין חיפה לירושלים ובין חיפה לבאר שבע.
וגם המסילה המזרחית לא ממש מתוכננת לתת לכך מענה מכיוון שאם תסתכל על תוכניות החישמול, תוכל לראות שהמסילה המזרחית לא מתוכננת להיות מחושמלת וללא חישמול אין רכבת לירושלים.
גם מסילות השרון והירקון לא יעזרו כאן אם הקטע ראש העין - לוד של המסילה המזרחית לא יחושמל.
ובלי חישמול של המסילה המזרחית אין לרכבות מהירות לירושלים ברירה אלא לעבור דרך מסדרון האיילון.
ומדוע אתה סבור שאני רואה את הקובץ הזה כעתקודם כל, קראת את הכל הכל הכל בזמן כל כך קצר?
שב על התוכנית מתחילתה ועד סופה ואז נהל איתי דיון.
דבר שני, אכן כן באותו העמוד, שים לב גם למה שכתוב. המפה ושאלתי על כך בדיוק את מה שאתה שואל כעת היא מפה לשנים הקרובות. מה שניתן ליישם בעצם כבר כמה שיותר מהר והיישום הזה מתבצע כיום בעיקר על ידי קו הרכבת לירושלים. אח"כ יעברו לקשר את ירושלים לחיפה בלי מעבר בת"א ובאר שבע כמו שאמרתי, פחות נוגעים בה כעת.
עכשיו תגיד לי, אתה נפגש עם מישהו ממשרדים ממשלתיים רלוונטיים? אתה מקבל מידע כלשהו? עדכונים כלשהם? מגיעים אליך מסמכים כאלו ואחרים? תוכניות כאלו ואחרות?
אלי מגיעים כל הדברים האלו ואני נפגש פה ושם עם גורמים רלוונטיים. ואני אגיד לך משהו אחר, בסופו של דבר עם כל הרצון הטוב, זה תמיד יהיה כפוף לאוצר וכפוף לראש הממשלה. אבל כפי שאמרתי מלכתחילה, ביבי אוהב רכבות וכ"ץ גם וכל עוד שניהם שם, יש ויהיה שיפור מאסיבי בכל מה שקשור לרכבות.
פעם ראשונה?
אני כבר קראתי את המסמך הזה בעבר.
בעיניי זה לא יותר ממסמך רעיונות והצהרות.
אבל גם לפי המסמך הזה, שאתה מסתמך עליו כדי לכתוב בבטחון על טבעות, אין חיבור ישיר בין חיפה לירושלים ובין חיפה לבאר שבע.
וגם המסילה המזרחית לא ממש מתוכננת לתת לכך מענה מכיוון שאם תסתכל על תוכניות החישמול, תוכל לראות שהמסילה המזרחית לא מתוכננת להיות מחושמלת וללא חישמול אין רכבת לירושלים.
גם מסילות השרון והירקון לא יעזרו כאן אם הקטע ראש העין - לוד של המסילה המזרחית לא יחושמל.
ובלי חישמול של המסילה המזרחית אין לרכבות מהירות לירושלים ברירה אלא לעבור דרך מסדרון האיילון.