לא בדיוק - כי בקו ישר אפשר פשוט לקצר ולא
להמשיך עד קצה הקו ולחזור חזרה כפי שתוכנן מלכתחילה. בקו מעגלי התכנון הוא להמשיך ופשוט אין אפשרות לדלג "קדימה".
לא בדיוק - כי בקו ישר אפשר פשוט לקצר ולאזה קורה בדיוק אותו דבר בקו "ישר"
רכבת שמתעכבת, חוסמת רכבות אחריה ודופקת את הסדר. הרי קו אם תחתוך קו מעגלי בנקודה מסויימת ותפרוס תקבל קו ישר, ההבדל הוא שבקו מעגלי תחנת היעד והמוצא היא אותה תחנה, זה אפילו חוסך את המעבר של הנהג לצד השני כדי לצאת חזרה לכיוון השני במידה והוא לא יוצא להפסקה/מתחלף ומקטין את זמן תפיסת הרציף.
העניין של רזרבה למקרה קיצון על מנת "למשוך זמן" זו כבר החלטה תפעולית, עד כמה המערכת צריכה להיות אמינה במקרה של תקלות מסיבות שונות שתמיד קורות ואין מערכת שחפה מהן.
להמשיך עד קצה הקו ולחזור חזרה כפי שתוכנן מלכתחילה. בקו מעגלי התכנון הוא להמשיך ופשוט אין אפשרות לדלג "קדימה".