רטוריקה

  • פותח הנושא RJ11
  • פורסם בתאריך

RJ11

New member
רטוריקה

לא ממש מצאתי פורום שעוסק בנושא אז זה נראה לי הכי קרוב.. אני מחפש מקום שאפשר ללמוד בו רטוריקה ללא תשלום - משהוא בסגנון שומע חופשי או סתם סדנא פתוחה לציבור. אני רוצה ללמוד לשם הלמידה ולא לשם הנקודות. יש למישהו/יא רעיון?
 

babar the king

New member
מועדון הדיבייט

בכל אוניברסיטה, וסביר שגם בחלק מהמכללות, ישנו מועדון דיבייט. אני לא יודע מה הנוהל לגבי מי שאינו סטודנט, אבל שווה לבדוק.
 
למעלה