נטשה אוהבת
New member
סופות וסערות פנימיות....
איך מתמודדים איתן? נותנים להן לסעור. לא להדחיק, לא להשתיק....לא לעשות הסחות דעת.... לסעור ולכאוב ולכעוס....עד שהסערה תעבור מעצמה ופתאום בשמיים תהיה שמש...וכיוון חדש יתגלה.
איך מתמודדים איתן? נותנים להן לסעור. לא להדחיק, לא להשתיק....לא לעשות הסחות דעת.... לסעור ולכאוב ולכעוס....עד שהסערה תעבור מעצמה ופתאום בשמיים תהיה שמש...וכיוון חדש יתגלה.