קשר המסגדים

אור ירח

New member
קשר המסגדים

הערב צפיתי כמידי שבוע בתוכניתו של חנן עזרן "חשיפה" והנושא הפעם היה קשר המסגדים. לחרדתי ראיתי שלקבוצה מסויימת מערביי ישראל יש עניין להעלות תביעות בעלות על ערים בישראל (לא מעבר לקו הירוק) כמו עפולה ועין הוד על סמך מסגדים נטושים הקיימים שם. כמו כן, הם מביאים מטורקיה קושאנים עות´מאנים כדי להוכיח בעלות על אדמות שנקנו לטענתם בתקופה העות´מאנית. אני בתור אזרח המזוהה עם השמאל, התובע מסירת שטחים רבים מיש"ע לידי הפלשתינים כדי להגיע להסדר מדיני עימם, חש זעם עצום על חוצפתם ועזות המצח של אותה קבוצה מערביי ישראל על פעילותם זו שמשמעותה האחת והיחידה הינה חיסולה המוחלט של מדינת ישראל. אני רוצה לומר משהו בנימה אישית לכל ערביי ישראל אשר אולי מישהו מהם גולש בפורום זה. גם ככה קשה להיות היום שמאלן בישראל. בתור אחד המזוהה עם השמאל יצא לי לספוג לא מעט גידופים ונאצות מצד מספר לא קטן של גולשים המזוהה עם הימין הישראלי. ובכל זאת, המשכתי לטעון שצריך ללכת לקראת הפלשתינים עד כמה שניתן ורק כדי שיהיה אפשר להגיע להסדר כלשהוא עימם. וכן הבעתי את עמדתי שצריך לתת לערביי ישראל את כל הזכויות האזרחיות המגיעות להם כמו שיש ליהודים אזרחי המדינה, וכן לפעול יותר למען רווחתם הכלכלית. אך על הערבים להבין שגם לאיש השמאל הישראלי יש את הקווים האדומים הלאומיים שלו. הדרישה האולטימטיבית של קבוצה שולית מקרב ערביי ישראל להעלות תביעות בעלות לאומניות על בסיס דתי, יכולה רק להצית תבערה עצומה בקרב כלל הציבור הישראלי. המעשה הבלתי אחראי שלהם בעליל רק יביא להקצנה חמורה ביחסם של תושבי המדינה היהודים כלפי ערביי ישראל. דבר זה יוביל בסופו של דבר להרס בלתי ניתן לתיקון של מרקם היחסים העדין, שנבנה במשך 53שנות קיום המדינה בין היהודים לערבים בתוך מדינת ישראל. אני פונה בזאת לכל ערביי ישראל ולמנהיגיהם למשוך ידם לאלתר מהרפתקאה מסוכנת זו אשר לא ניתן לדעת בסופו של דבר לאן היא תוביל.
 

resh0

New member
איזה "מרקם"? איזה "ערביי ישראל"?

אין "ערביי-ישראל", יש "פלשתינאי ישראל"!!!!! אין שום מרקם! בכל בולשיט. הם מונהגים בידי אנשי ציבור שמתחרים בינהם על משרת הקיצוני ביותר מדי יום. אח"כ ברוב חוצפתם, קובלים הם על אפליה... מצד אחד יורק על הבוס, מצד שני מבקש העלאת שכר... כמו חתולים שבעת ובעונה אחת דופקים ומייללים. הפתרון היחיד שיביא שלום אמיתי למזה"ת הוא הקמתה של מדינה פלשתינית שאליה יטרונספרו בהסכמה כל הפזורה הפלשתינית. ישראל תמסור כ- 50% משטחי יש"ע, המצרים ימסרו מחולות סיני, הירדנים ימסרו וגם הסורים! בכך כל מדינות המזה"ת יפתרו מהפארונקל הזה הקרוי העם הפלשתיני, גם במחיר של ויתור על אדמות. העם הפלשתיני יוכל להקים לעצמו מדינה גדולה עם קיבוץ גלויות לתפארת!!! אין חיכוך, אין דרישות, אין כיבוש, אין סכנה דמוגרפית, אין פליטים!!! יש גבול ויש שלום!!!!!
 

אלוני.

New member
מדינה??

מדינת פלשתינאית שחלקה ביו"ש, חלקה בסיני, חלקה בסוריה (?) וחלקה בירדן ????????? מה שיפה זה שבימין תמיד מסכימים למה שהיה לפני עשור. אז יש הסכמה להקמת מדינה פלשתינאית על מחצית משטחי יו"ש, זו התקדמות גדולה. אגב, אתה טענת פעם שאין עם פלשתינאי ואני קורא בין דבריך את המילים "העם הפלשתינאי יוכל להקים לעצמו מדינה...", גם בזה אני רואה התקדמות גדולה.
 

resh0

New member
לא זכור לי.

שטענתי שאין עם פלשתיני בכלל. אולי טענתי פעם ששעמדות הפתיחה של ישראל לקיום מו"ם צריכה להיות כזאת, אבל בהחלט שישנו עם פלשתיני. העם הזה מונה יותר פריטים מאשר עם ישראל!!! הפזורה הפלשתינית על-פני מדינות המזה"ת מונה כ- 6 מיליון פריטים. אני מוכן לוותר ואפילו לטרנספר ישראלים/יהודים, בתמורה לטרינספורם בהסכמה(!) של פלשתינאי ישראל!!!!! אני משוכנע גם שכל מדינות ערב הנגועות בפארונקל הזה הקרוי פלשתינים, תהיינה מוכנות לפעול עפ"י אותו המודל. אני בדיעה כי על ממשלת ישראל להכריז על תאריך שבו יחל הטרנספר של פלשתינאי ישראל אל השטח שישראל תהיה מוכנה להקצות להם, בהסכמה או שלא בהסכמה. באשר ל"התקדמות": שים לב היטב לכיוון שהעם מתקדם אליו! מדי-יום יותר ויותר נוטשים את מחנה השמאל ו"מתקדמים" אל מחנה הימין! ואולי הגיע הזמן שגם אני אנהג בהתנשאות שמאלנית טיפוסית כפי שאתה נוהג והפעם אני אגיד לך: "הגיע הזמן שגם אתה "תתקדם"!!!!!!
 

אלוני.

New member
מתקדמים למחנה הימין???

הסבר לי מה עושה מחנה הימין השולט במדינה??? האם היית "מניח" לברק לנהל מדיניות כזו? מה שקרה בפועל הוא שהימין אלוף העולם בסיסמאות קרב ובקופירייטרים מתוחכמים, ובזה זה מסתכם. כאשר מנהיגי ארץ ישראל השלמה מגיעים לשלטון הם מודים שמה שהם הבטיחו לא ניתן לקיים (דברים מפורשים שנאמרו על ידי שרון ועל ידי לנדאו). כמדומני שבממשלה הנוכחית יושב ה"טרנספריסט" המוצהר, האיש שעשה קריירה על ה"טיקט" של הטרנספר, וכל פועלו מסתכם בללכת עם דיסקית צה"לית ולחזור על מנטרה שחוקה ועלובה.....וכמובן לדאוג ללשכה ולמכונית. כל רעיונות הטרנספר, ורעיונות דומים, הם החלום ה"רטוב" של הימין, בסוף כשהם בשלטון הפעילות בדיוק הפוכה. (כולל בנימין נתניהו)
 

resh0

New member
גם אני מחפס הסברים.

כמוני כמוך וכך גם רבבות גדולות של אזרחים!!! כו-לם לא מבינים למה בדיוק מחכה שרון??? רובם המכריע של האזרחים היום הם תומכי עמדות הימין! אהוד ברק ידע את זה היטב!!!!!!! הוא ידע היטב שלא רק שיובס ע"י נתניהו, אלא שמהשמאל וממפלגת העבודה יישאר רק משהו סימלי!!! תנסה להזכר בסקרים (שבד"כ מחמיאים עם השמאל) אילו היו נערכות בחירות כלליות... לכן הסכיזופרן הסדרתי הכריז על בחירות מיוחדות!!! הוא ידע שהו הולך להיות מובס, אבל במקום לתת לעם מה שהוא רוצה, כלומר מנהיג ימין שיהיה לו את הכח הפוליטי לקיים מדיניות ימין ללא גורמים סחטניים, העדיף הוא לתקוע את שרון עם ממשלת אחדות... אמת שממשלתו של שרון כבולה בכבלי פרס ואינה מוציאה את הפועל את אידיאולוגיית הימין! אמת ששרון זוכה לתמיכה בסקרי "מרוצה מהתפקוד", אבל אל תשכח שאין בעצם אלטרנטיבה... אמת שגנדי משול מבחינתי לגולדפרב!!! אבל..... כולם יודעים מי יהיה ראש הממשלה הבא של מדינת ישראל! כולם יודעים שהליכוד יקבל מעל ל 45 מנדטים! כולם מודעים לכוח הפוליטי הרב שיהיה בידי נתניהו בעוד שנתיים (או פחות). אל תסתכל על מעשי (או אי מעשיהם) של מנהיגי ישראל, הסתכל על ציבור הבוחרים שהוא השופט האולטימטיבי! אפילו אופיר פינס הצהיר כי בימים אלו "שוויה" של מפלגת העבודה הינו 12 מנדטים בלבד... אפילו התקשורת מתחילה אט אט להבין את הטעות ולפוצץ את בועת ההתנשאות!!! אז הגיע הזמן שתשלים עם העובדות! בעם הוא שיקבע למנהיג הבא כיצד לנהוג!!!!! נתניהו יקבל תמיכה גורפת! והפעם הוא יבצע. רק חבל, כי כל זה יכל להיות מאחרינו... אילו הסכיזופרן הסדרתי לא היה מכריז על בחירות מיוחדות, היה היום נתניהו ראש ממשלה בראש קואליציית ימין המונה 60 ח"כים ללא החרדים!!! ואליו היו חוברות מפלגות המרכז, במקום החרדים. זה מה שהעם רצה, זה מה שאהוד ברק גזל מהעם, לזה יחכה העם שנתיים וחצי! אבל זה יבוא.
 

אלוני.

New member
עוד חזון למועד

עד שהבעל של שרה, שאני מנסה להבין ממה אתה מתלהב כל כך: האיש שפתח את מנהרת הכותל והחוויר מפחד מהתגובה של הפלשתינאים ומייד מצא ידיד אמת בעראפאת, האיש המציא את הפעימות כי אצלו הכל זה מסנטיקה ושום דבר זה אידאולוגיה, הכל זה הוא והוא והוא והוא ולכל היותר אישתו, האיש שהיה יכול להיותראש הממשלה בהליכה אבל החמדנות שלו העבירה אותו על דעתו, דמגוג מליגה גימל שקפץ מאגף הרהיטים ישר לפוליטיקה תוך הפיכת עצמו למומחה לטרור מטעם עצמו....אלא שלטרור שהופעל נגדו הוא נכנע, הוא שהחזיר את חברון ואת גבעת אבו סנינא, אז שלא ימכור את הלוקשים בהבעה מיוסרת... והסכיזופרן לא החזיר מטר אחד רבוע תחת שום מסווה. ולעניין שרון וממשלתו, הם מקיימים את מה שהם מאמינים בו, ובעיקר שרון, זה שאתם מעדיפים להאמין שפרס לוחץ עליו...תהיה לרגע רציני, שרון נורא נורא רוצה להילחם אבל פרס לוחץ עליו??????? אם טוב לכם עם הסיפור הזה הרי שזה מעיד כאלף מונים על עצימת העיניים שלכם, בדיוק כמו עם בן ניתאי מסוכנות הרהיטים.
 

resh0

New member
נתניהו עצר את הטביעה!

נתניהו לא היה חף מטעויות, אבל אל תשכח! לא היה לו כח פוליטי משמעותי, סחטו אותו מכל פינה, התקשורת רדפה אותו (מסתבר שלשווא) ולבסוף הוא נפל. נתניהו - חמדנות ???? כל ילד בישראל יודע שנתניהו יכל להיות היום ראש ממשלה!!! הוא ויתר!!!! מכיוון שלא רצה להיות שוב באותו המצב בו היה בקדנציה הקודמת. שים לב! ויתר על כסא ראש ממשלה!!!!!!!!!!!!!!!!! אם נעמיד מולו את זה שהיה מוכן למכור אפילו את קודשי ישראל בתמורה להעלאת של אחוזון בודד לסיכוייו להמשיך ולשבת על אותו הכסא... אז נתניהו חמדן? אז מה ברק??? אז נסכם זאת כך: נתניהו איננו חמדן וברק??? תזכיר לי מי זה...בעצם אל תזכיר לי! אני לא מסתגף. זה שפרס לוחץ זה ברור ודי מתקבל על הדעת! לאיש יש אידיאולוגיה וטבעי שירצה להשפיע ככל יכולתו, אבל למרות זאת האחראי הבלעדי הוא ראש הממשלה וטענותי מופנות אך ורק כלפיו. אם שרון מאמין במה שהוא עושה (לא עושה), המשמעות כי שיובס בבחירות לטובת אחד שיצהיר על מדיניות אחרת! כזזאת שיותר מקובלת על העם. מה שנראה מהודעתך היא ההשלמה עם העובדה שמחנה השמאל הולך וקטן וקטן וקטן... יש סיבה!!!! הגיע הזמן שגם אתה תתחשב בסיבה.
 

אלוני.

New member
בן ניתאי

האיש והאגדה. הוא הציל אותנו מטביעה??? האר נא את עיניי כיצד. נתניהו היה אכן חמדן, הוא רצה את כל הקופה, ביקש שכוללללם יתפטרו כי ככה הוא החליט. מצבה של מפלגת העבודה היום בכי רע, גם בשל המצב וגם בשל הצבת מועמדים הגורמים לי לחכות אולי יגאל שילון יצא ויספר שזו מתיחה, ואכן גם אני מניח שבחירות במצב הנוכחי תחזקנה את הליכוד בצורה משמעותית. אני חלוק איתך בשני דברים, האחד הוא שגם אם הליעוד יקים קואליציה עם ש"ס (אלא מי???) המדיניות לא תשתנה ודבר שני אני נוטה להניח שהבעל של שרה לא יהיה ראש ממשלה. ודבר אחד קטן, המילה שמאל או ימין מעניינת אותי כשלג דאשתקד (שדווקא ירד) , אם שרון יודע להביא שלום ו/או ביטחון אין לי בעייה איתו... ובינינו, אף אחד לא שומע בשעה כזו, מול בורג או מול ההוא שעסוק בעצמו שרל´ה שרון מנצחת.... ושוב, לסיום, תזכיר לי את תרומתו של בן ניתאי להצלה מטביעה.
 

resh0

New member
הפסקת ה"מתן ומתן". זאת ההצלה מטביעה

בניגוד לדעתך, נתניהו לא התעניין ב"קופה", כמו שיותר התעניין ב"מה ניתן לעשות עם הקופה". אילו כל עניינו היה ה"קופה", בקלות היה זוכה בה. לעומתו היה סכיזופרן סדרתי שעשה את המעשים המבישים ביותר כדי לנסות להעלות את סיכוייו כדי לזכות באותה ה"קופה" ולא משנה העובדה כי היה חוזר בדיוק אל אותה התכולה. אתה טועה בעניין בסיסי! הבחירות הבאות תהיינה עפ"י המתכונת הישנה, כלומר שברור לנתניהו כי לא ייקבל קולות מ"חרדים קבועים". לא מין הנמנע כי נתניהו יציג עמדות שתצאנה חן בעיני אלו הנלחמים בכפיה הדתית! לא בטוח כי נתניהו ייחדש את הברית עם שס´!!! במיוחד לנוכח משיכת הביצים בעבר ועוד יותר, הוא לא יהיה חייב. מי יהיה ראש ממשלה אם לא נתניהו??? תהיה ריאלי. גם אם נתניהו יקים מפלגה עצמאית, או שיתמודד במסגרת ישראל ביתנו, הוא ייבחר. גם לי אין בעיה עם כל ראש ממשלה שיביא בטחון ושלום, אבל לא עושים בטחון אם יושבים כמעט באפס מעשה.
 

אלוני.

New member
נתניהו

נתן . ולא רק שנתן, הוא נתן תחת אש, תעטוף את המציאות ככל שנוח לך, נתניהו שינה את עורו מייד כשפרצו ארועי מנהרת הכותל. האיש נהיה "אחי" עם עראפאת...שניהם מומחים לטרור
(אין צורך להגיב למשפט האחרון, זה בצחוק)
 

resh0

New member
ההבדל בין נתניהו לברק:

נתניהו נהג כפי שמצופה ממנהיג במדינה דמוקרטית לנהוג: הוא עמד בהסכמים שנחתמו ע"י קודמו. הוא מסר את חברון והודה כי עשה טעות ובקשר למסירות האחרות, היו הן בתמורה לקביעת סטנדרטים חדשים למו"ם. נתניהו קבע בהסכם וואי את ה "יתנו יקבלו" ושילם לא מעט בעבור ההשג הזה. בהסכם וואי נקבעו פרמטרים ברורים למדידת ישום ההסכמים ועפ"י יסומם המלא היה צריך להמשך המו"ם והפעימות. עראפת לא נתן וכן לא קיבל!!!!! כך יש לנהוג, כך אתה היית נוהג אילו היה בעסק פרטי שלך, כך היתה נוהגת כל מדינה אחרת בעולם. לאחר נצחונו של ברק, ציפינו כי ימשיך את ההסכמים של קודמו כפי שעשה קודמו. אבל ברק ביטל את ההשגים של נתניהו שישראל שילמה עבורם, בעבור משהו מאוד לא מוגדר שבעצם הביא אותנו למלחמה. עפ"י גירסת נתניהו, כל הסחבקיה שייחסו לנתניהו עם עראפת, היא בולשיט אחד גדול! נתניהו טעה פעם אחת עם חברון ואח"כ התעלה ולא ביצע שוב טעויות. ואכן כאשר ייבחר שנית ברוב גדול, הוא לא יעשה עוד טעויות. וזה רציני, לא בצחוק.
 

אלוני.

New member
נתניהו

לא קיים את ההסכמים ולא היה בכוונתו לקיים. הוא הורה על פתיחת מנהרת הכותל ללא התייעצות עם אף אחד מגורמי הביטחון, לרבות שר הביטחון, כאשר נתקל במלחמה שבה נהרגו 19 חיילים הוא אץ רץ לחפש הסכמים ולהחזיר שטחים. אגב, מנין לך שאם הוא ייבחר הוא לא יעשה שגיאות?? למעט הצד הנחישות שבהצהרה שלך הרי שאין מאחוריה כלום...אני גם מקווה שלא נגיע ליום שבנימין יהיה ראש הממשלה. (למרות שאני חייב להודות שאם האלטרנטיבה היא ההוא עם הכיפה וההבעה המיוסרת או החברמ´ן עם השם של רעול פנים הרי שביבי כבר נראה אלטרנטיבה)
 

resh0

New member
נתניהו עמד בכל ההסכמים!

וגם חתם על הסכם חדש!!!! הוא מילא את חלקו, הפלסטינים לא מילאו את חלקם והתהליך נעצר. מה לא ברור כאן??? נתניהו עצר את המתן ומתן וטוב שכך. אני מבין שברור לך כי אין מועמד ראוי שיש לו סיכוי מול נתניהו.
 

אלוני.

New member
../images/Emo10.gif

ביבי לא קיים כלום עד מנהרת הכותל, את העובדה הזו גם אתה לא תוכל לשנות. כמעט כל מועמד יותר ראוי מביבי, זה שביבי פופולארי זה טבעו של עולם, תמיד השחקן שחסר הוא זה שהקהל רוצה כאשר הקבוצה היריבה מובילה. אני מקווה שביבי יישאר בעזה, בלפור גדול עליו
 

resh0

New member
מה הוא לא קיים???

איזו מההתחיבויות עליהן התחיבו רבין/פרס ביבי לא מילא? כל מועמד ראוי מביבי... את זה יכולת להגיד על ברק, רק שבמקרה זה כל מטאטא היה ראוי ממנו... נתניהו הוכיח את יושרו כאשר ויתר על כסא ראש הממשלה! העם תומך בנתניהו ורוצה בו יותר מכל מועמד אחר. תן קרדיט לעם.
 

גידי@

New member
זוכר למי נתנה הנבואה?

סקרים סקרים-לא בדיוק דבר שאפשר לשמוח עליו.. לאחר מערכת בחירות ממשית לא בטוח שהתוצאות היו כמו שאמרת. היה צריך ללכת לבחירות כלליות אני מסכים עם מנהיג אחר בראשות השמאל.
 

resh0

New member
סקרים זה לא נבואה.

מדובר במדע שמתקרב לאמת. ואם מנסים להעריך, אז וודאי ברור לך שהסקרים שנערכים בישראל בד"כ מחמיאים עם השמאל... טוב היה אילו היו נערכות בחירות כלליות!!! השמאל היה מבין אז מהו כוחו האמיתי. SMALL.....
 

גידי@

New member
אני לא סומך כלל על סקרים זכור את הה

אתה מתפרץ לדלת פתוחה אני רציתי בחירות כלליות גם אם חששתי שהצד שלי יפסיד.
 

resh0

New member
אז הגיע הזמן שתתחיל לסמוך...

כי אם תתעקש לסמוך על נתוני התקשורת הישראלית, אז פרס היה ולעולם יהיה ראש ממשלה... כפי שטענתי מקודם אני טוען גם כעת: כל הסקרים המתפרסמים בישראל הם מגמתיים ובד"כ ידידותיים עם השמאל! הסקרים שנערכו לפני הבחירות האחרונות, למרות שניבאו את נצחונו הברור של שרון, טעו!!! נצחונו של שרון היה עוד יותר ברור! עפ"י כל הסקרים, לו נתניהו היה המתמודד מול ברק בבחירות כלליות, היה נצחונו על ברק ברור יותר מנצחונו של שרון!!!!! גם במפלגת העבודה מודים היום כי "שוויה" האלקטורלי של המפלגה עומד היום על 12 מנדטים לכל היותר!!! דברים אלו נכתבו ע"י אחד שלמד לא מעט סטטיסטיקה בלימודים אקדמאים. אם אתה לא סומך על סקרים, תסמוך עלי!
 
למעלה