קרה לכם

e t e r n i t y

New member
תודה על ההצעה... אבל

לא תודה! אני את הסקס אמצא מחוץ לפורום...
 

duduamar

New member
לא הצעתי!!

אני איתך באותו ראש בקטע הזה... מסכים בהחלט!
 

sunset*

New member
כן...בטח שקרה...

ואז הוא אמר... את שוברת את הסטיגמה על הפולניות... עניתי לו נו... אני רק חצי פולניה....
ואז אמר שבעצם הוא לא מתפלא... כי גם את הסטיגמה על ה
שברתי...
 
למעלה