קרה לכם

P u s s i c a t

New member
כל הזמן...

אבל זו לא חכמה. יש לי תאבון בריא. עוד לא מצאתי עד היום מישהו שעמד בקצב שלי. גם אלה שחשבו שהם יעמדו. לא נורא. מבחינתי כל זמן שנהניתי כבר לא משנה לי כמה פעמים זה היה.
 

duduamar

New member
במילה אחת - חה!

או במשפט שלם - חה חה חה חה חה! איך אמר חברי הטוב פרנק: "It's now or never" (למה יש לי הרגשה שתבחרי ב Never ??"
 
תראי,

זה באמת ככה... יש לי צרכים יותר גבוהים משל כל גבר שהכרתי. אפילו מהחרמן שבהם... תמיד רציתי יותר. אני פשוט מכונת גמירות מהלכת... [כמה לא טוב לכתוב את זה בפורום סקס...]
 
ניק חדש ונהדר

זה יכול להיות.את חובבת ניקים לא? אבל השאלה החשובה באמת... איך את מתכוונת לפתור את הבעיה
... תשעה נסיכים
לאסתר
 
מספיק

אך לא מספק. וזו השאלה הנפוצה אצלך מה זה קשור...תתאמצי יותר. מכונת גמירות מהלכת = ניק חדש. אדיוס.יום נעים מחר.
 

goldyboy

New member
אני צריך אחת כזאת

שרוצה הרבהכמוני. עוד לא מצאתי אחת כזאת
 
למעלה