זה קורה כמעט בכל מערכת יחסים לדעתי, לא? כלומר שאחד מבני הזוג יהיה בעל חשק מיני יותר מהשני. לי זה גם קרה כמובן אבל צריך להתחשב ברצונות השני ולמצוא שביל באמצע...
דיברו על רצון, חשק... וחשק יש לי גם כשאני עובדת 20 שעות ביום. זה שאני לא מצליחה לממש אותו זה כבר סיפור אחר, אבל אין שום קשר בין כמות עיסוקים שיש לבן אדם לבין המחשבות שעולות לו בראש בין לבין. דווקא בימים שאני הכי באטרף של פעילויות הכי מתחשק לי...
וכביכול לפי כל ההכללות הוא אמור להיות יותר חרמן. והמצב הוא בדיוק הפוך, אני לא מפסיקה למשוך אותו לחירמונים וסקס והוא מעדיף את הדיבורים והחיבוקים. שגם זה אחלה... אבל מה עם הנימו העצוב? ואם כבר מדברים על זה, אני יוצאת עם הבחור חודש ועדיין לא שכבנו!!!!
אני מכיר מלא בחורות, וכנראה שאת גם שייכת לקבוצה ההיא, שהן חרמניות לא פחות ואפילו יותר מבחורים... ככה שאי אפשר להכליל בקטע הזה. מה שכן, עדיין לא יצא לי לצערי להכיר בחורה חרמנית כמוני..