קצת על ה"קטע" של הפורום.

  • פותח הנושא daud
  • פורסם בתאריך

daud

New member
קצת על ה"קטע" של הפורום.

אחת הבעיות מעלולות בלבל את הגולש שהגיע מפורום ואללה לפורום תפוז היא ה"דינאמיות של השיחה", אני בטוח שלתפוז יש שם יותר נחמד לזה אבל בתכלס זו הסיבה ל"בילבול בסדר התאריכים של ההודעות" למה ??? כי ההודעות מסתדרות על הדף לא לפי הסדר של הודעות ההתחלה אלא לפי הסדר של הודעות התגובה!!! ככה שאם מישהוא רשם תגובה להודעה מאתמול היא תקפוץ "לפני" ההודעה שאני כותב עכשיו ואני מתכוון לכל הפתיל (שירשור), לא להודעת התגובה בלבד. הדבר מעט מזכיר שיחה רגילה בין אנשים ולכן זה נחמד. אבל כדי שהודעות רגילות חדשות לא ידחקו הצידה מדי אז גבול הזמן לכך הוא להודעה בת 72 שעות. ז"א שאם מישהוא יכתוב נניח תגובה להודעה הראשונה בפורום אז היא לא תקפוץ כדימה שוב כמו בשיחה תחשבו על מצב בו מישהוא פתאום משחיל איזה משפט על נושא שאותו פורום אנשים שוחח עליו ביום שבת לפני שבועיים, אולי יבינו על מה הוא מדבר אבל בתכלס יצפו ממנו לאיזה "דרך אגב חברה אתם זוכרים שלפני כמה זמן שוחחנו על..........." בקיצור שוב כמו בשיחה אמיתית במקרה כזה צריך לפתוח נושא חדש שיפתח באיזה "תקציר"
טוב עד כאן מקווה שאוכל לישון קצת ו נתראה כשאקום
 

sayv

New member
../images/Emo62.gifיודעת למה יותר קל לנו ב-../images/Emo8.gif!!

עזבו אתכם מטעינה יותר מהירה (אם כי עוזר לחסרי סבלנות שכמותי ויש לי חשדות די ברורים לגבי חלק ממכם בעניין הזה גם..), עזבו אפשרויות אייקונים מרנינות (מרנינות! כבר הבעתי דעתי בנושא..) העניין הוא פשוט.... פונט יותר גדול!!!! ונכון, פה יבואו ויגידו שאפשר לפתוא את בעית כתב הנמלים בוואלה, ע"י שינוי הגדרת הדפדפן, אבל.. מי תמיד זוכר שזה קיים? או למי יש כח להתעסק עם זה כל פעם (אפילו שזה די פשוט..) אז אותיות גדולות עובדות בשבילי! לא מבינה רמזים, קורה! לילה נהדר לכולכם. אני לוקחת את הצרבת שלי -
- ופורשת לישון, זה שהחזקתי עד עתה- מינון כפול של רדיולה היום- העביר לי שלושה שיעורים בערב בלי להגיע הביתה בזחילה! ועוד הייתי מרוכזת בשיעור האחרון ולא הסתכלתי על השעון כל שניה תוך יללות - "נו שיגמר כבר" ושינוי מצבי צבירה לגוש ג´לי חסר סבלנות! הללויה... אבל מה... עבר כ"כ בקלות ובלי מתחים וחרדות, פשוט בקלות, שהתחלתי לחשוב שמשהו לא בסדר... כמו שג´ים מוריסון אומר באיזה שיר- I´v been down for very damn long- that it seems like up to me... אז ככה, קשה להתרגל לסיון לא דכאונית, לא שלילית ועוקצנית.. כי הנורמל היה מצב של דאון, כבר הרבה שנים! .. אח... מה שינה טובה עושה לבנאדם!!! איזה כיף לישון לילה שלם רצוף (אם החתול לא קופץ עלי, זה הדבר היחיד שמעיר אותי עכשיו)- ועוד- לשם שינוי- לחלום חלומות נהדרים ולהתעורר מאושרת! קרה היום בבוקר! כיף! טוב.. נדמה לי שאני במנת יתר של רדיולה, וואוו כמה מרץ קפץ עלי.. אני פורשת לישון, שיהיה לכולכם לילה נהדר.
סיון וסוני... תגובה ארוכה להודעה ארוכה...
 

sayv

New member
יצא הכל מודגש... לא יודעת למה...

סוני, איך עושים את זה נכון? התכוונתי להדגיש רק את המשפט הראשון המודגש..
 

ritosh

New member
sayv,

אחרי שלוחצים על תחילת הדגשה יש ללחוץ על סיום הדגשה
 

dodo281

New member
הי סייב - כף! ../images/Emo24.gifמבטיחה ש...

אף אם לך יקח זמן להתרגל לסיוון לא דכאונית - אנחנו נתרגל חיש מהר -
".... .... שלא יגמר לעלום"!!!
DODO.
 

sayv

New member
לא יודעת.. מבהיל קצת..

להתרגל ליומיום פשוט בלי הבלאגן בראש.. פשוט קיוויתי שזה יבוא לבד, מעצמי, בשלבים שאני אוכל להתרגל אליהם לאט לאט.. את מבינה למה אני מתכוונת. אבל הרַאש של אתמול נותן אותותיו... לקראת אחה"צ כבר התחלתי להתטשטש.. ועכשיו- למיטה.. נסיון אחרון להתמודד עם ניטשה (לקראת המבחן הקרוב) להיום, ולישון. אגב- הסמסטר נגמר היום.. זהו- החמישי מתוך שבעה... עוד שנה...
 

dodo281

New member
כן סייב - אני יודעת למה את מתכוונת

אבל - כמו שאנחנו יודעים - היום את בגל נמוך - כך שבכל מקרה - יהייה לך זמן להתרגל לרעיון.... ושרק ימשיך לעבוד העניין!!! וראי - כבר חלף סימסטר שלם ! ושוב את בחופשה!!! - הלוואי שהייתה לך עכשיו חופשה ארוכה כחופשת הקיץ
ובתחילת הקיץ - להגיע לסוף סימסטר נוסף - אי שם - נראה היה כמו חלום רחוק... אבל עשית זאת !!! והנה את כאן
)) כל הכבוד !!!
כן - גם בתי יצאה לחופשה היום - אבל לפניה - לא חופשה כי אם ים של מבחנים - אני מאוד מקווה שלך אין רבים
, או לפחות שאינם קשים - אף שלתשישומייאלגיים - הכל קשה !!! מעניין למה ?
)) ומה פתאום ניטשה ?!?!
בבחינות !!!
בלגשת לכולן במועד !!! - כלל לא פשוט לתשושימים כמונו !!! ומקווה שיוותרו לך גם ימים ל-
ו-
ול-
מנדולינה בלב - על שהצלחת לעבור עוד שלב ! מרימה
DODO.
 

sayv

New member
תודה... ../images/Emo141.gif

4 בחינות ומבחן בית אחד- באנגלית. אני לא לחוצה במיוחד ונקווה שיעברו בסדר.. המון בהצלחה לביתך- לא סיפרת - מה היא לומדת? ניטשה כקורס בחירה- "מושג האני בפילוסופיה המערבית"... עדיף על קורס בחירה ב.. "משפט ימי" נגיד, לא? לפחות קליל יותר, אם כי מי יודע כמה זמן ייקח לי לקרוא את ניטשה והשעון מתקתק- שני מבחנים - יום שני ושלישי ודי הרבה להספיק.. אני די בדאון רגשי, נראה שדברים שהתרחשו בקיץ מתחילים להתעכל, ולמרות שהמציאות מראה הבטחה - ואולי דווקא בגלל זה- הכאב מרשה לעצמו לצוץ... אוף דודו, למה זה צריך להיות כ"כ קשה?..
 

dodo281

New member
סייב חמד - כמאמרך:

לאט - אבל בטוח !!! ולמה כ"כ קשה?! כגודל הקשה - כך גודל הקל הטוב שיצמח ממנו... ! מי שמחפף את הקשה, מדחיק, ולא עובר אותו כמו שצריך - נלכד שוב ושוב בקשה... אז - נראה שאם כ"כ קשה - את בדרך החוצה. אולי דרך ארוכה - אך נכונה !!!
בסה"כ את עושה הכל נכון ... כך שבטוח שיהיו תוצאות נכונות=טובות
, אמן !!! כן יהי רצון !!! וכן - הדאון הרי צפוי - כמו שאת יודעת טוב מכולנו - ועוד יהיו דאונים - אך, כמו שאת יודעת
אלו גאיות - בדרך לפסגה - בה האוויר צח ובריא ומלא חמצן !!! ובעיות עיכול - אכן עושות כאבים - של ראש לפחות... רק צריך תמיד לזכור היטב היטב את בעיות העיכול הקשות - של העבר - וזאת - כמובן - כשיהייה טוב - עמ"נ לא ליפול שוב לאותו סוג של קשה !
משפט ימי - יותר קל - אבל ניטשה יותר מעניין... בתחום זה - של לימודים - ניתן לבחור יותר קשה ויותר מעניין... בחיים גופא - אסור !
ובתי
תודה חמד - אך לא אפרט כאן - שכן היא לומדת במסגרת ייחודית מאוד מאוד מצומצמת - מבחינת מס´ הסטודנטים - אך מאוד רחבה - מבחינות אחרות
אז לאט - אבל בטוח ! ושיהייה רק טוף!!!
DODO
 

sayv

New member
אני מקווה...

שאכן כך... תודה על דברי העידוד, אך הדברים לא כ"כ ברורים עכשיו לגבי ההמשך, כל מיני דרכים מתחילות להיפרש- אך עדיין תחת דוק. דברים נראים אחרת ויקח זמן לכיוונים להתעצב, לקבל צורה - ארצית. כולי תקווה שהזמן יעזור, ולא רק יתבזבז. ובתך- אני כבר מנחשת לפי התיאור, ובכל אופן מתרשמת. גיליתי על תוכנית כזו אחרי ההרשמה וענייני תשישות וחוסר בטחון מנעו ממני לבדוק אם יכולה למצוא את מקומי בה.. וכמו שאת מתארת את לימודיה- קשים ועמוסים - לא בטוח שהייתי עומדת בכך. אך יש עוד הרבה שאני רוצה ללמוד- כ"כ הרבה- וכמו שאמרתי- הדרכים נפרשות ואני עומדת ומשקיפה, מדמיינת, שוקלת.. אבל לאמונתי- עם השקט הפנימי באים הדברים הנחוצים והטובים. אז כך. שיהיה לכם סופ"ש נעים.. ואני לא בטוחה שמשפט ימי יותר קל- יש לי קושי פנימי לפעמים לקרוא את הדברים האלה- איזה אנטי- מסיבות שכבר פירטתי בעבר- וזה עושה את נסיון הלימוד לקשה ומרגיז יותר..
 

מיאה49

New member
סיון, הבחינות והעומס והעמידה בלוח

הזמנים, מקשים מאוד עלינו התשישומיאלגים. ואולי טיפ קטן יעזור. האם ישנה אפשרות להקליט לטייפ מנהלים את חומר הלימוד, ואחר כך לשמוע את ההקלטה מספר פעמים? שיטה טובה ללא לאמץ את העיניים לקריאה חוזרת, ולא את הידיים לכתיבת סיכומים על סיכומים. את ההקלטה אפשר לקחת לכל מקום ולשמוע שוב ושוב. יש לי חברה שעשתה בשיטה הזאת תואר שלם. בהצלחה בלימודים וחג שמייח מירה
 

sayv

New member
עשיתי זאת בקורס באנגלית

שלא יכולתי לכתוב מספיק מהר בו. אולי אנסה גם באחרים- אם כי.. ההרגל לזיכרון ויזואלי, לשינון מהדף.. אבל שווה נסיון. כך גם נשארים פנויים להאזין בכיתה, במקום ב"מירוץ תמלול" דברי המרצה.. תודה!
 

dodo281

New member
סייב - גם אני.....

וכמאמר : "....והדרך עודנה נפרשת ...." "ואדם בימיו ...." "מחכים עוד לך - עובר אורח" ולצעירים - הכל פתוח...
ובאשר לבתי - כיום כבר יש יותר מתכנית אחת כזאת - בה כ"א בן-יוחיד
לבריאים - עומס כבד מאוד, לתשישומיאלגיים - סכנה של ממש! - תשישו צריך להיות לא שפוי כדי לקחת עליו דבר כזה - ויש מספיק מסגרות לימוד אחרות - עמוסות ומעשירות מאוד גם הן - שגם בהן יש יותר ממספיק כדי לאתגר בעניין עומסים - גם בריאים לחלוטין. אילו היתה בתי תשישו´ - הייתי ממש מפצירה בה - לא להיכנס למסגרת כזו!!! וגם כך - אני חוששת לא מעט... יש משפחות בהן התשישו´ פוגעת היותר מבת-משפחה אחת - ולא מוכרחים להתגרות בטריגרים אפשריים... אבל כשאדם גם רוצה וגם יכול.... אז - אני חוששת - וכל הזמן מקווה!!!
ומשפט ימי - כקשה - השאלה במה מדובר: אם בחוק עצמו - אכן צריך להיות מורגל בלשון חוק - ורצוי אף להיות מסוגל להינות ממנה
- ואז =כף! אחרת - קשה מאוד ולא מספק ! אך - אם על-אודות החוק - ההיסטוריה, הפילוסופיה, הכלכלה, יחסים בינ"ל ועוד- אז קריא , מושך = ואז - בעיני לפחות - קל. מקווה שהצלחת בכ"ז ללמוד הלילה, בהצלחה בבחינה הקרובה ובכל הרביעיה !
 

שריק 7

New member
סייב- מעריכה את השקעתך בתנאים|סביון

שלא מוכרים לכלל הסטודנטים! את לומדת פילוסופיה? נשמע מעניין ומפרך.. ברכות להצלחה ולעוד שנה נוחה
שרי
 

sayv

New member
תודה.... ../images/Emo9.gif

לא, לא פילוסופיה- אם כי התחלתי כתואר נוסף אך וויתרתי על כך אחרי השנה הראשונה- היה עמוס מדי, ובכלל לא מה שציפיתי. והתואר- מפרך ואח"כ מעניין- בסדר הזה, אני חושבת. אם כי הסמסטר הזה באמת עבר מהר, ויחסית על מי מנוחות.. איכשהו הצלחתי להמנע מקורסים שהפתיעו בבחני פתע, בחני אמצע, עבודות רבות וכד´.. וסמסטר הבא- שני ימים חופשיים! הללויה! וקצת יותר מעניין.. והעיקר... כבר רואים את הסוף..
 

daud

New member
ניטשה והפצ´י צירוף קטלני

ושוב כיף שאת מאושרת כאילו נפתח חלון בעננים ורואים את השמש נכון ? כאילו פתאום התרומם וילון מעל חלון
 

מיאה49

New member
סיון אני רצה לקנות רדיולה.../images/Emo65.gif|

נשמע שהגעת לגן עדן. אני מכירה את ההרגשה בבוקר כשישנים טוב בלילה. זה לא קורה הרבה. אבל כשזה קורה אין אדם מאושר ממני באותו יום, החיים נראים פתאום מלאי אפשרויות. כמה שהצרכים שלנו פשוטים. כל כך מעט דברים משמחים אותנו. תנו לנו רק לילה עם שינה טובה עמוקה ואמיתית. ותראו איזה נמרים אנחנו. זר לא יבין זאת. תמשיכי לישון טוב. ואולי המינון שלך הוא שני כדורים ללילה, חשבת על זה? יום טוב ומאושר מירה
 

sayv

New member
../images/Emo132.gifאני ממש לא יודעת בקשר למינון

ההמלצה לחולי פיברו היא 3 ביום- עם הארוחות.. 2 בלילה נשמע לי המון... נראה לי שאחד כל 12 שעות יעבוד טוב בינתיים... אם את קונה ולוקחת- ספרי!
 

daud

New member
לסיוו תשובה קצרה לתשובה ארוכה

1. עכשיו אני יודע למה יש סמיילי ירוק
2. אני ממש ממש שמח לשמוע שאת מרגישה כ"כ טוב, היה שווה לחכות
 
למעלה