קצת מבולבלת...
יש את שבוע השינויים שבו אני יכולה להחליף מרצה או לשנות כל דבר במערכת, נכון? מצד שני, יש הודעה באתר של האוניברסיטה שמי שיקליד את המערכת שלו אחרי ה-17 באוק' יחוייב בקנס. מה זה אומר? שאני יכולה להחליף מרצה עכשיו, או שיכולה אבל אהיה מחוייבת בקנס? זה רק להחליף מרצה בעיקרון, אני לא מוסיפה או מוחקת שום קורס...
יש את שבוע השינויים שבו אני יכולה להחליף מרצה או לשנות כל דבר במערכת, נכון? מצד שני, יש הודעה באתר של האוניברסיטה שמי שיקליד את המערכת שלו אחרי ה-17 באוק' יחוייב בקנס. מה זה אומר? שאני יכולה להחליף מרצה עכשיו, או שיכולה אבל אהיה מחוייבת בקנס? זה רק להחליף מרצה בעיקרון, אני לא מוסיפה או מוחקת שום קורס...