קצת מבולבלת...

stephani

New member
קצת מבולבלת...

יש את שבוע השינויים שבו אני יכולה להחליף מרצה או לשנות כל דבר במערכת, נכון? מצד שני, יש הודעה באתר של האוניברסיטה שמי שיקליד את המערכת שלו אחרי ה-17 באוק' יחוייב בקנס. מה זה אומר? שאני יכולה להחליף מרצה עכשיו, או שיכולה אבל אהיה מחוייבת בקנס? זה רק להחליף מרצה בעיקרון, אני לא מוסיפה או מוחקת שום קורס...
 

MsUnderstood

New member
בחיי שזה מוזר

תפני עם זה לנציגים באגודה כי זה באמת סותר את הדברים או שיכול להיות שלא מדובר על שינויים אלא על הירשמות לכל הקורסים..
 

stephani

New member
נגיד והיו מחייבים...זה אמור להיות בשובר

של השכר לימוד? כי שם אין שינויים... לא נוסף לי סעיף קנס כלשהו...
 

Jazz Jackrabbit

New member
אם הקלדת מערכת כלשהי עד ה-17 לחודש - אין בעיה

אם לא הכנסת שום דבר עד ה-17 לחודש והייתה לך מערכת ריקה, קודם כל - את לא תוכלי להוציא תעודת סטודנט באגודה. ודבר שני - יקנסו אותך. שינויים את יכולה לעשות חופשי.
 

stephani

New member
ואם כבר עוד שאלה קטנטנה...

הוצאתי כרטיס, הלכתי היום לאופיס דיפו ו...הכרטיס חסום! עבר, אבל לא מאושר! מה זה אומר? שאני צריכה להוציא חדש?
 

amitk80

New member
לדעתי לא

שתי אופציות: 1. תנסי שוב לקנות באופיס דיפו ותראי האם החסימה השתחררה. 2. אם זה לא עוזר תשאלי מישהו באגודה. בהצלחה
 

amitk80

New member
בבקשה

שיהיה בהצלחה סטפני. אם תצטרכי עוד משהו את מוזמנת לפנות. בהצלחה בלימודים
 
למעלה