KIA PICANTO 1000
New member
לא כל תאוצה מחייבת מעצם הגדרתה מסלול ישר והגברת מהירות
תיתכן גם תאוצה במסלול מתפתל או בסיבוב וגם תאוצה שלילית בעת בלימה.
האם לדעתך האחיזה לא הייתה חשובה בסיפור שהמצאתי על סיבוב מוצא?
 
בכלל אני לא מבין למה הגישה הכללית כאן [לא רק אתה] מדברת על תאוצה דווקא בהקשר של הגברת מהירות בקו ישר. דווקא זה יחסית מצ'עמם אותי. גם בתקופת האופנוע כמעט אף פעם לא אהבתי להתעופף במהירות ככה סתם מהמקום על קו ישר. הרבה יותר מעניין ומאתגר מבחינתי זה מה שקשור בתאוצות רדיאליות ו/או בתאוצות שליליות וכמובן שילובים. האם את קיומם של שכאלה אתה שולל ברכבים צ'וקואיים?
אישית אין לי כל מושג ברכבי קרטינג אבל מישהו בפורום אופנועים סיפר פעם שהתאוצות הרדיאליות שם לא מביישות את אלה של רכבים אמיתיים אימתניים. אינני יודע אם זה נכון אבל אם כן זה מאיר בגוון אחר כחלחל את הדיון. הלא כן?
תיתכן גם תאוצה במסלול מתפתל או בסיבוב וגם תאוצה שלילית בעת בלימה.
האם לדעתך האחיזה לא הייתה חשובה בסיפור שהמצאתי על סיבוב מוצא?
 
בכלל אני לא מבין למה הגישה הכללית כאן [לא רק אתה] מדברת על תאוצה דווקא בהקשר של הגברת מהירות בקו ישר. דווקא זה יחסית מצ'עמם אותי. גם בתקופת האופנוע כמעט אף פעם לא אהבתי להתעופף במהירות ככה סתם מהמקום על קו ישר. הרבה יותר מעניין ומאתגר מבחינתי זה מה שקשור בתאוצות רדיאליות ו/או בתאוצות שליליות וכמובן שילובים. האם את קיומם של שכאלה אתה שולל ברכבים צ'וקואיים?
אישית אין לי כל מושג ברכבי קרטינג אבל מישהו בפורום אופנועים סיפר פעם שהתאוצות הרדיאליות שם לא מביישות את אלה של רכבים אמיתיים אימתניים. אינני יודע אם זה נכון אבל אם כן זה מאיר בגוון אחר כחלחל את הדיון. הלא כן?