קוקה קולה!!!
|

drops of summer

New member
היהי טוב כל עוד נמשך

רק חבל שאצלי זה לא נמשך כ"כ הרבה :[ היה ממש מגניב בהתחלה והכל, שמח ואנשים וכיףכיףכיף. ואז התחיל עברי ובכלל לא חשבנו שזה תורו, אז רצנו מהר לקהל. עכשיו, הצפיפות הייתה מזוויעה ברמות אז בעוד אנחנו מנסות לפלס את דרכינו החוצה מההמון [וחטפנו גם המון קללות] נתקלנו בשתי חבורות שהתחילו משום מכום ללכת מכות. חברה שלי חטפה בטעות מאחד מהם בומבה לפרצוף... היא כמעט נפלה וחברה שלי תפסה אותה. כאן היא כבר נהייתה מחוקה לגמרי. היא הייתה תלוייה עלינו ורעדה כולה והעיניים שלה כל הזמן התגלגלו. כסוףסוף הצלחנו לצא [אנשים עושים טובה שהם מפנים תדרך לילדה חצי מעולפת] אני וחברה שלי רצנו לחפש חובש עד שמצאנו אחת, היא גמכן "תביאו אותה אלי" "היא לא יכולה ללכת" "לא אכפת לי, תסחבו אותה". רצנו חזרה לבנות, גילינו שכבר חובשים מצאו אותם ואז לקחו אותה לאמבולנס. קיצר, מ1 עד 4 בערך כל הלילה עבר לנו בסרטים... עוד רצו לפנות אותה לבי"ח והכל. אז בהופעות שרציתי להיות לא ממש הספקתי וגם מהמוזיקה היה קשה להנות כל עוד חברה שלי הייתה במצב הזה ולא אמרו לנו מה איתה... אבל לפני זה היה ממש כייף,וגם הפרטי שלי היה שם עם חברים שלו. אז בסה"כ?... חוויה. [אה ולא ראיתי אף אחת מכן!]
 

drops of summer

New member
אה ו

הגענו בתחילת הדורבנים ועזבנו באמצע אביב...מלעשות. ופגשתי הרבה אנשים חביבים, אבל יחסית לכל מי שידעתי שיהיה שם בקושי ראיתי מישהו! אה ותגידי אם קראת? :]
 

mkarin

New member
נראה לי שאני היחידה שלא נהניתי.

הגשם, עם כמה שאני חולת חורף, היה כל כך לא במקום. הרבה יותר מדי אנשים, עייפות מתמשכת, רגליים כואבות, חזרתי חולה. המופע הכי טוב היה של היהודים. עברי לא היה משהו, אביב היה טוב - אבל השעה הייתה יותר מדי.
 
יו הייתי

ואין לי כח כ"כ לכתוב אבל היו חלקים מעולים וכייפים כמו המחרוזת החמודית של הדורבנים ובכלל היו רגעי שיא והיה גם את הגשם שהקפיא, הקור, העייפות ובלה בלה בלה ענבר יצא לי לראות אותך לשניה, לבשת חולצה כתומה נכון? הייתי בדוכנים של התכשיטים והבגדים שם לכמה דקות ואת בדיוק יצאת מאחד מהם. וגם את אחינועם ראיתי, עברת לידי אי שם על המדרכה עם פונצ'ו. ואוח מאי כל הערב חיפשתי אותך בערך, וכל פעם שראיתי מישהי עם בלון בחנתי טוב טוב כדי לא לפספס אותך בטעות, ולא יצא ]:
 

Blue mai

New member
יו קקה|:../images/Emo82.gif

לא ידעתי שאת הולכת אבל נראה לי שמצאתי תמונה שלך [ומצאתי גם תמונה של יולי על בטוח] באחד מאתרי המסיבות. מסנג'ר...
 
זה היה שניות

ממש והייתי עם חברות ולא היה לי נעים ליפול עלייך ככה משומקום אבל פעם הבאה :]
 

SNoopY 26

New member
למה כולן אומרת שהיהודים איכזבו?

רק אצלי זה היה החלק שבו ממממממממשששששש נהנתי? טוב, אולי זה בגלל שלא הייתי הרבה זמן בהופעה. ואז פיתאום לשמוע שוב את השירים ולצרוח כמו החיים בערך, עשה לי כייף. קיצר היה לי מדהייייים. חח חוויה רצינית, בעיקר בגלל שירד גשם. זה היה פשוט ה-כ-י מצחיק בעולללם. אני וחברות שלי שעה עומדות בתור, מחכות להמבורגר, באות מורעבות להיתיישב על הדשא.. יושבות על שמיכה וזה מתחילות לאכול.. פיתאום טיפטופים. בהתחלה עוד צחקנו ולא זזנו מהמקום אבל כשהתחיל הגשם האמיתי... חח דפקנו ריצה וצחקתי כמו לא יודעת מה. זה היה פשוט גדול! כולן רצות כזה עם המבורגר ביד, כל השיער הרטוב נדבק לפנים, הכל נופל, והקטע הוא שבכלל אין לאן לרוץ! כאילו בחייאת, עמדתי תחת עץ שיותר קטן מהזרת שלי! פשוט לא היה איפה להסתתר.. חח והיינו רטובות ובלאגן אבל זה היה כל הכייף בתכלס
אלה הדברים שבאמת זוכרים! עברי ועידן רייכל היו מעולים היהודים גם לדעתי, מעולים אח"כ ירד שוב גשם אבל אני הסקפתי להיסתתר בצ'אי שוב :] את משינה שמעתי מרחוק.. ונינה הייתה מדהימהההה כהרגלה. אביב תותח. בשנינו שווים מישהו הרים אותי על הכתפיים.. וזה היה כלכך כייף.. פשוט ראיתי הכל מלמעלה. מליוני ידיים באוויר מוארות באור סגול כזה. ואביב שר, היה מרגש. מלא כוח. חזרתי הבייתה ב-9 בבוקר. היה לי ממש ממש כיייף. עשה לי חשק לבראשית ובומבמלה. מזל שבראשית עוד מעט :] חג שמח בנות!
 

רייל

New member
היה לי הכי כיף בעולםםם.

המ, הילה, אני מההההזה לא בטוחה אבל אולי היית על האוטובוס הלוך לקוקה קולה בזמן שהשמיעו ברדיו בית הבובות ומטאליקה וכולם שרו.
 
רק אני יצאתי קצת מאוכזבת?

כי גם זה היה נסיעה נוראית אחרי יום עוד יותר נוראי והייתי צריכה קצת אהבה, וליודעת, לשמוח. והגעתי קצת לפני שאייל גולן סיים וקפאתי מקור בגשם והיה לי נוראנוראנורא לבד וליודעת רציתי לראות כלכך הרבה אנשים אבל הבטריה שלי שבקה חיים בסביבות 11, ככה שלא יכולתי לתפוס אף אחת והיה חרא. סעמק.
 

natasha89

New member
איזה כיף למי שנהנה !

כי אני לא נהנתי... טוב, אני לא ממש אוהבת רוק.. ולא ממש אוהבת ישראלי. אבל הקטע המבאס הייה חזרה הביתה שלקחה לנו 3 שעות במקום שעה..!!
 

AnGeL DoLlY

New member
איך רציתי להיות שםםם;[

נראה מהזה כיף מהטלויזיה ומהחוויות פה שסיפרתן..:) [משדרים את זה עכשיו בערוץ 2]
 
למעלה