קונקשן

מצב
הנושא נעול.

oak0071

New member
קונקשן

קונקשן
האם יש אפשרות לעשות קונקשן במחיר כרטיס אחד מקו 5 בתל אביב, לקו 480 לירושלים, ומשם לקו 68 בתוך ירושלים?

תודה
 
בקווי ת"א-ירושלים אין כרטיסי מעבר

קונקשן
האם יש אפשרות לעשות קונקשן במחיר כרטיס אחד מקו 5 בתל אביב, לקו 480 לירושלים, ומשם לקו 68 בתוך ירושלים?

תודה
בקווי ת"א-ירושלים אין כרטיסי מעבר
למיטב ידיעתי, לא לנסיעות בתוך ת"א ולא לנסיעות בתוך ירושלים. כך שבינתיים אין ברירה אלא לשלם שלוש פעמים.
 

olli3

New member
מנהל
וכל עוד שלא יהרסו את המרכזית בירושלים או בת"א

בקווי ת"א-ירושלים אין כרטיסי מעבר
למיטב ידיעתי, לא לנסיעות בתוך ת"א ולא לנסיעות בתוך ירושלים. כך שבינתיים אין ברירה אלא לשלם שלוש פעמים.
וכל עוד שלא יהרסו את המרכזית בירושלים או בת"א
ויעבירו אותן למקומות אחרים - לא יהיה כרטיס המשך.

כרטיסי המשך ניתנים כפיצוי על סגירת מרכזיות או פיצול שירות בדיוק כמו סגירת מרכזית בת גלים או הפסקת כניסת האוטובוסים לנתב"ג והפעלת כרטיס המשך לקו 5 ולהיפך וכן מה שקרה לפני חודש וחצי בצפון עם כרטיסי ההמשך.
 
או שיעשו רפורמה כלל-ארצית.

וכל עוד שלא יהרסו את המרכזית בירושלים או בת"א
ויעבירו אותן למקומות אחרים - לא יהיה כרטיס המשך.

כרטיסי המשך ניתנים כפיצוי על סגירת מרכזיות או פיצול שירות בדיוק כמו סגירת מרכזית בת גלים או הפסקת כניסת האוטובוסים לנתב"ג והפעלת כרטיס המשך לקו 5 ולהיפך וכן מה שקרה לפני חודש וחצי בצפון עם כרטיסי ההמשך.
או שיעשו רפורמה כלל-ארצית.
 
בעוד 3-4 שנים האמצעי העיקרי לנסיעות בין ת"א

וכל עוד שלא יהרסו את המרכזית בירושלים או בת"א
ויעבירו אותן למקומות אחרים - לא יהיה כרטיס המשך.

כרטיסי המשך ניתנים כפיצוי על סגירת מרכזיות או פיצול שירות בדיוק כמו סגירת מרכזית בת גלים או הפסקת כניסת האוטובוסים לנתב"ג והפעלת כרטיס המשך לקו 5 ולהיפך וכן מה שקרה לפני חודש וחצי בצפון עם כרטיסי ההמשך.
בעוד 3-4 שנים האמצעי העיקרי לנסיעות בין ת"א
לירושלים יהיה רכבת.
ביוני הרכבת מתחילה ליישם כרטיס חופשי גמיש משולש - אוטובוס במוצא-רכבת-אוטובוס ביעד.
לכן, סביר שכאשר יהיה הקו המהיר ת"א-ירושלים יהיה חופשי גמיש אוטובסים בגוש דן + רכבת ת"א-ירושלים + אוטובוסים בירושלים.
אז לא יהיה כמעט צורך בכרטיסי המשך מאוטובוסים בין ת"א לירושלים לאוטובוסים בתוכן.

כמה אנשים נוסעים בין ת"א לחיפה בקו 910 בגלל כרטיס ההמשך בחיפה?
 

olli3

New member
מנהל
אין לי מושג, אבל בשישי ובמוצ"ש הקו הזה מלא.

בעוד 3-4 שנים האמצעי העיקרי לנסיעות בין ת"א
לירושלים יהיה רכבת.
ביוני הרכבת מתחילה ליישם כרטיס חופשי גמיש משולש - אוטובוס במוצא-רכבת-אוטובוס ביעד.
לכן, סביר שכאשר יהיה הקו המהיר ת"א-ירושלים יהיה חופשי גמיש אוטובסים בגוש דן + רכבת ת"א-ירושלים + אוטובוסים בירושלים.
אז לא יהיה כמעט צורך בכרטיסי המשך מאוטובוסים בין ת"א לירושלים לאוטובוסים בתוכן.

כמה אנשים נוסעים בין ת"א לחיפה בקו 910 בגלל כרטיס ההמשך בחיפה?
אין לי מושג, אבל בשישי ובמוצ"ש הקו הזה מלא.
וכך גם יהיה עם קווי ת"א-ירושלים.
 
ברור שהוא מלא בשעות בהן הרכבת לא עובדת

אין לי מושג, אבל בשישי ובמוצ"ש הקו הזה מלא.
וכך גם יהיה עם קווי ת"א-ירושלים.
ברור שהוא מלא בשעות בהן הרכבת לא עובדת
לכן גם יש את קו 900 במוצ"ש ורק במוצ"ש.
אבל כאשר הרכבת פעילה, קו 910 משמש מעט מאוד נוסעים בין ת"א לחיפה ומשמש בעיקר נוסעים מ/ל תחנות הביניים.
כך גם כאשר תהיה רכבת מהירה בין ת"א לירושלים, מסת הנוסעים תעבור מקווים 370 ו-380 לרכבת.
והשילוב של כרטיס רכבת+כרטיסי המשך לאוטובוסים עירוניים יהיה הרבה יותר חשוב משילוב של כרטיס אוטובוס בינעירוני עם כרטיסי המשך עירוניים.
 
סליחה, מקווים 480 ו-405

ברור שהוא מלא בשעות בהן הרכבת לא עובדת
לכן גם יש את קו 900 במוצ"ש ורק במוצ"ש.
אבל כאשר הרכבת פעילה, קו 910 משמש מעט מאוד נוסעים בין ת"א לחיפה ומשמש בעיקר נוסעים מ/ל תחנות הביניים.
כך גם כאשר תהיה רכבת מהירה בין ת"א לירושלים, מסת הנוסעים תעבור מקווים 370 ו-380 לרכבת.
והשילוב של כרטיס רכבת+כרטיסי המשך לאוטובוסים עירוניים יהיה הרבה יותר חשוב משילוב של כרטיס אוטובוס בינעירוני עם כרטיסי המשך עירוניים.
סליחה, מקווים 480 ו-405
 

olli3

New member
מנהל
וסוף סוף יהיה מקום לנוסעים בקסטל.

ברור שהוא מלא בשעות בהן הרכבת לא עובדת
לכן גם יש את קו 900 במוצ"ש ורק במוצ"ש.
אבל כאשר הרכבת פעילה, קו 910 משמש מעט מאוד נוסעים בין ת"א לחיפה ומשמש בעיקר נוסעים מ/ל תחנות הביניים.
כך גם כאשר תהיה רכבת מהירה בין ת"א לירושלים, מסת הנוסעים תעבור מקווים 370 ו-380 לרכבת.
והשילוב של כרטיס רכבת+כרטיסי המשך לאוטובוסים עירוניים יהיה הרבה יותר חשוב משילוב של כרטיס אוטובוס בינעירוני עם כרטיסי המשך עירוניים.
וסוף סוף יהיה מקום לנוסעים בקסטל.
דר"א, 370 עדיין מלא בשעות השיא יום יום, אם כי לא רק בשעות השיא אבל בעיקר בשעות השיא.

יצא לי לראות נוסעים קבועים שנוסעים ב370 כל בוקר וחוזרים בערב.

380 משום מה הוא יותר קו סטודנטים ופחות יוממים.
 
נכון, להערכתי לאחר שיפעל קו הרכבת המהיר

וסוף סוף יהיה מקום לנוסעים בקסטל.
דר"א, 370 עדיין מלא בשעות השיא יום יום, אם כי לא רק בשעות השיא אבל בעיקר בשעות השיא.

יצא לי לראות נוסעים קבועים שנוסעים ב370 כל בוקר וחוזרים בערב.

380 משום מה הוא יותר קו סטודנטים ופחות יוממים.
נכון, להערכתי לאחר שיפעל קו הרכבת המהיר
405 ו480 יאוחדו לקו אחד שיהיה פחות מהיר ועם יותר תחנות ביניים, לא רק מבשרת (שאגב תושפע מכביש החדש), אלא גם מחלף שורש ועוד תחנות בדרך ואני לא אופתע אם גם קו 100 יאוחד איתם וקו ת"א-ירושלים האוטובוסי ייכנס גם לחניון שפירים.

לגבי 370 - הוא עדיין מלא כי השירות הרכבתי לבאר שבע עדיין לא ברמה טובה מספיק.
 

olli3

New member
מנהל
וכי 370/380 זולים פי שניים מהרכבת.

נכון, להערכתי לאחר שיפעל קו הרכבת המהיר
405 ו480 יאוחדו לקו אחד שיהיה פחות מהיר ועם יותר תחנות ביניים, לא רק מבשרת (שאגב תושפע מכביש החדש), אלא גם מחלף שורש ועוד תחנות בדרך ואני לא אופתע אם גם קו 100 יאוחד איתם וקו ת"א-ירושלים האוטובוסי ייכנס גם לחניון שפירים.

לגבי 370 - הוא עדיין מלא כי השירות הרכבתי לבאר שבע עדיין לא ברמה טובה מספיק.
וכי 370/380 זולים פי שניים מהרכבת.
ולא חשוב פחות, בשעות ובימי השיא התדירות היא כל 15-20 דקות. רבים לא ממתינים לרכבת, אם יש להם רכבת עוד 30-60 דקות, אלא עולים על אוטובוס.

כל אלו, יחד עם זמן הנסיעה שהוא כמעט אותו הדבר והקישור הבעייתי לתחנת רכבת צפון, הם הגורמים לכך.
 

Subi777

New member
קו 910 היה מועיל הרבה יותר אם היה

בעוד 3-4 שנים האמצעי העיקרי לנסיעות בין ת"א
לירושלים יהיה רכבת.
ביוני הרכבת מתחילה ליישם כרטיס חופשי גמיש משולש - אוטובוס במוצא-רכבת-אוטובוס ביעד.
לכן, סביר שכאשר יהיה הקו המהיר ת"א-ירושלים יהיה חופשי גמיש אוטובסים בגוש דן + רכבת ת"א-ירושלים + אוטובוסים בירושלים.
אז לא יהיה כמעט צורך בכרטיסי המשך מאוטובוסים בין ת"א לירושלים לאוטובוסים בתוכן.

כמה אנשים נוסעים בין ת"א לחיפה בקו 910 בגלל כרטיס ההמשך בחיפה?
קו 910 היה מועיל הרבה יותר אם היה
ממשיך ישירות אחרי חוף הכרמל גם למרכזית המפרץ דרך המנהרות..

אם לא היה צריך להחליף ל 101 - אני הייתי בוחר ב910 על פני הרכבת.
יש לא מעט רכבות שמדלגות על לב המפרץ וזה בזיון כי זו התחנה היחידה שבה אפשר לעלות על אוטובוסים לפיזור ברחבי צפון הארץ.
 
מה-15 ביוני זה ישתנה - כל הרכבות שממשיכות

קו 910 היה מועיל הרבה יותר אם היה
ממשיך ישירות אחרי חוף הכרמל גם למרכזית המפרץ דרך המנהרות..

אם לא היה צריך להחליף ל 101 - אני הייתי בוחר ב910 על פני הרכבת.
יש לא מעט רכבות שמדלגות על לב המפרץ וזה בזיון כי זו התחנה היחידה שבה אפשר לעלות על אוטובוסים לפיזור ברחבי צפון הארץ.
מה-15 ביוני זה ישתנה - כל הרכבות שממשיכות
צפונית לחיפה יעצרו בלב המפרץ ויהיו הרבה יותר רכבות שיעצרו בה.
 

Subi777

New member
שמח לשמוע :)

מה-15 ביוני זה ישתנה - כל הרכבות שממשיכות
צפונית לחיפה יעצרו בלב המפרץ ויהיו הרבה יותר רכבות שיעצרו בה.
שמח לשמוע :)
יוצא לו"ז חדש?
איזה עוד שינויים צפויים בקו ת"א קריות?

האם תיקנו את הבעיה שמת"א מרכז יוצאות רכבות לקריות ב XX:02 ו XX:22 ואז צריך להמתין 40 דקות עד הרכבת הבאה... כי הרכבת של xx:40 מגיעה רק עד חיפה?
 
תעשה חיפוש בפורום - יש הרבה הודעות על

שמח לשמוע :)
יוצא לו"ז חדש?
איזה עוד שינויים צפויים בקו ת"א קריות?

האם תיקנו את הבעיה שמת"א מרכז יוצאות רכבות לקריות ב XX:02 ו XX:22 ואז צריך להמתין 40 דקות עד הרכבת הבאה... כי הרכבת של xx:40 מגיעה רק עד חיפה?
תעשה חיפוש בפורום - יש הרבה הודעות על
השינויים הצפויים.
האזור שבין חיפה לנהריה הוא האזור שמרוויח הכי הרבה מהלו"ז החדש.
יהיו שתי רכבות פרבריות כל שעה במשך כל היום - אחת עד נהריה ושניה עד עכו.
יהייו יותר רכבות לקרית מוצקין וללב המפרץ.
יהיו 4 רכבות בשעה בשעות השיא בין חיפה לת"א.
מצד שני יהיו פחות רכבות בינעירוניות לקרית חיים ובשעות השפל רק הרכבות הפרבריות יעצרו בה.
והזמנים משתנים לגמרי.
ולגבי "לחכות 40 דקות" זה לא יהיה יותר בגלל שכאמור בכל שעה יפעלו שתי רכבות פרבריות וניתן יהיה להחליף בחיפה מהרכבת הבינעירונית לרכבת הפרברית.
 

Subi777

New member
אז חוצות המפרץ וק. חיים

תעשה חיפוש בפורום - יש הרבה הודעות על
השינויים הצפויים.
האזור שבין חיפה לנהריה הוא האזור שמרוויח הכי הרבה מהלו"ז החדש.
יהיו שתי רכבות פרבריות כל שעה במשך כל היום - אחת עד נהריה ושניה עד עכו.
יהייו יותר רכבות לקרית מוצקין וללב המפרץ.
יהיו 4 רכבות בשעה בשעות השיא בין חיפה לת"א.
מצד שני יהיו פחות רכבות בינעירוניות לקרית חיים ובשעות השפל רק הרכבות הפרבריות יעצרו בה.
והזמנים משתנים לגמרי.
ולגבי "לחכות 40 דקות" זה לא יהיה יותר בגלל שכאמור בכל שעה יפעלו שתי רכבות פרבריות וניתן יהיה להחליף בחיפה מהרכבת הבינעירונית לרכבת הפרברית.
אז חוצות המפרץ וק. חיים
הופכות להיות תחנות רפאים...?

אישית אני חושב שתחנת חוצות המפרץ הייתה יכולה להיות בעלת פוטנציאל עצום אילו רק בעלי השליטה באיזור היו דואגים שהמטרונית תכנס לתוך המתחם עד הרכבת.... היא ללא ספק הייתה יכולה לגרום לתחנת לב המפרץ להפוך לתחנת רפאים.
 
למה תחנות רפאים? כל שעה יעצרו בהן לפחות 2

אז חוצות המפרץ וק. חיים
הופכות להיות תחנות רפאים...?

אישית אני חושב שתחנת חוצות המפרץ הייתה יכולה להיות בעלת פוטנציאל עצום אילו רק בעלי השליטה באיזור היו דואגים שהמטרונית תכנס לתוך המתחם עד הרכבת.... היא ללא ספק הייתה יכולה לגרום לתחנת לב המפרץ להפוך לתחנת רפאים.
למה תחנות רפאים? כל שעה יעצרו בהן לפחות 2
רכבות, זה נקרא "תחנות רפאים"? תחנה שלא עוצרת בה רכבת ישירה מת"א היא תחנת רפאים? לתחנות הללו יהיו כל שעה שתי רכבות אל לב המטרופולין של אותן תחנות.
ואיך לב המפרץ תהפוך לתחנת רפאים אם היא סמוכה למרכז התחבורתי הגדול ביותר בצפון המדינה?
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה