לאקונקשן
האם יש אפשרות לעשות קונקשן במחיר כרטיס אחד מקו 5 בתל אביב, לקו 480 לירושלים, ומשם לקו 68 בתוך ירושלים?
תודה
בקווי ת"א-ירושלים אין כרטיסי מעברקונקשן
האם יש אפשרות לעשות קונקשן במחיר כרטיס אחד מקו 5 בתל אביב, לקו 480 לירושלים, ומשם לקו 68 בתוך ירושלים?
תודה
תודהבקווי ת"א-ירושלים אין כרטיסי מעבר
למיטב ידיעתי, לא לנסיעות בתוך ת"א ולא לנסיעות בתוך ירושלים. כך שבינתיים אין ברירה אלא לשלם שלוש פעמים.
וכל עוד שלא יהרסו את המרכזית בירושלים או בת"אבקווי ת"א-ירושלים אין כרטיסי מעבר
למיטב ידיעתי, לא לנסיעות בתוך ת"א ולא לנסיעות בתוך ירושלים. כך שבינתיים אין ברירה אלא לשלם שלוש פעמים.
או שיעשו רפורמה כלל-ארצית.וכל עוד שלא יהרסו את המרכזית בירושלים או בת"א
ויעבירו אותן למקומות אחרים - לא יהיה כרטיס המשך.
כרטיסי המשך ניתנים כפיצוי על סגירת מרכזיות או פיצול שירות בדיוק כמו סגירת מרכזית בת גלים או הפסקת כניסת האוטובוסים לנתב"ג והפעלת כרטיס המשך לקו 5 ולהיפך וכן מה שקרה לפני חודש וחצי בצפון עם כרטיסי ההמשך.
או שיעשו רפורמה כלל-ארצית.
בעוד 3-4 שנים האמצעי העיקרי לנסיעות בין ת"אוכל עוד שלא יהרסו את המרכזית בירושלים או בת"א
ויעבירו אותן למקומות אחרים - לא יהיה כרטיס המשך.
כרטיסי המשך ניתנים כפיצוי על סגירת מרכזיות או פיצול שירות בדיוק כמו סגירת מרכזית בת גלים או הפסקת כניסת האוטובוסים לנתב"ג והפעלת כרטיס המשך לקו 5 ולהיפך וכן מה שקרה לפני חודש וחצי בצפון עם כרטיסי ההמשך.
אין לי מושג, אבל בשישי ובמוצ"ש הקו הזה מלא.בעוד 3-4 שנים האמצעי העיקרי לנסיעות בין ת"א
לירושלים יהיה רכבת.
ביוני הרכבת מתחילה ליישם כרטיס חופשי גמיש משולש - אוטובוס במוצא-רכבת-אוטובוס ביעד.
לכן, סביר שכאשר יהיה הקו המהיר ת"א-ירושלים יהיה חופשי גמיש אוטובסים בגוש דן + רכבת ת"א-ירושלים + אוטובוסים בירושלים.
אז לא יהיה כמעט צורך בכרטיסי המשך מאוטובוסים בין ת"א לירושלים לאוטובוסים בתוכן.
כמה אנשים נוסעים בין ת"א לחיפה בקו 910 בגלל כרטיס ההמשך בחיפה?
ברור שהוא מלא בשעות בהן הרכבת לא עובדתאין לי מושג, אבל בשישי ובמוצ"ש הקו הזה מלא.
וכך גם יהיה עם קווי ת"א-ירושלים.
סליחה, מקווים 480 ו-405ברור שהוא מלא בשעות בהן הרכבת לא עובדת
לכן גם יש את קו 900 במוצ"ש ורק במוצ"ש.
אבל כאשר הרכבת פעילה, קו 910 משמש מעט מאוד נוסעים בין ת"א לחיפה ומשמש בעיקר נוסעים מ/ל תחנות הביניים.
כך גם כאשר תהיה רכבת מהירה בין ת"א לירושלים, מסת הנוסעים תעבור מקווים 370 ו-380 לרכבת.
והשילוב של כרטיס רכבת+כרטיסי המשך לאוטובוסים עירוניים יהיה הרבה יותר חשוב משילוב של כרטיס אוטובוס בינעירוני עם כרטיסי המשך עירוניים.
וסוף סוף יהיה מקום לנוסעים בקסטל.ברור שהוא מלא בשעות בהן הרכבת לא עובדת
לכן גם יש את קו 900 במוצ"ש ורק במוצ"ש.
אבל כאשר הרכבת פעילה, קו 910 משמש מעט מאוד נוסעים בין ת"א לחיפה ומשמש בעיקר נוסעים מ/ל תחנות הביניים.
כך גם כאשר תהיה רכבת מהירה בין ת"א לירושלים, מסת הנוסעים תעבור מקווים 370 ו-380 לרכבת.
והשילוב של כרטיס רכבת+כרטיסי המשך לאוטובוסים עירוניים יהיה הרבה יותר חשוב משילוב של כרטיס אוטובוס בינעירוני עם כרטיסי המשך עירוניים.
נכון, להערכתי לאחר שיפעל קו הרכבת המהירוסוף סוף יהיה מקום לנוסעים בקסטל.
דר"א, 370 עדיין מלא בשעות השיא יום יום, אם כי לא רק בשעות השיא אבל בעיקר בשעות השיא.
יצא לי לראות נוסעים קבועים שנוסעים ב370 כל בוקר וחוזרים בערב.
380 משום מה הוא יותר קו סטודנטים ופחות יוממים.
וכי 370/380 זולים פי שניים מהרכבת.נכון, להערכתי לאחר שיפעל קו הרכבת המהיר
405 ו480 יאוחדו לקו אחד שיהיה פחות מהיר ועם יותר תחנות ביניים, לא רק מבשרת (שאגב תושפע מכביש החדש), אלא גם מחלף שורש ועוד תחנות בדרך ואני לא אופתע אם גם קו 100 יאוחד איתם וקו ת"א-ירושלים האוטובוסי ייכנס גם לחניון שפירים.
לגבי 370 - הוא עדיין מלא כי השירות הרכבתי לבאר שבע עדיין לא ברמה טובה מספיק.
קו 910 היה מועיל הרבה יותר אם היהבעוד 3-4 שנים האמצעי העיקרי לנסיעות בין ת"א
לירושלים יהיה רכבת.
ביוני הרכבת מתחילה ליישם כרטיס חופשי גמיש משולש - אוטובוס במוצא-רכבת-אוטובוס ביעד.
לכן, סביר שכאשר יהיה הקו המהיר ת"א-ירושלים יהיה חופשי גמיש אוטובסים בגוש דן + רכבת ת"א-ירושלים + אוטובוסים בירושלים.
אז לא יהיה כמעט צורך בכרטיסי המשך מאוטובוסים בין ת"א לירושלים לאוטובוסים בתוכן.
כמה אנשים נוסעים בין ת"א לחיפה בקו 910 בגלל כרטיס ההמשך בחיפה?
מה-15 ביוני זה ישתנה - כל הרכבות שממשיכותקו 910 היה מועיל הרבה יותר אם היה
ממשיך ישירות אחרי חוף הכרמל גם למרכזית המפרץ דרך המנהרות..
אם לא היה צריך להחליף ל 101 - אני הייתי בוחר ב910 על פני הרכבת.
יש לא מעט רכבות שמדלגות על לב המפרץ וזה בזיון כי זו התחנה היחידה שבה אפשר לעלות על אוטובוסים לפיזור ברחבי צפון הארץ.
שמח לשמועמה-15 ביוני זה ישתנה - כל הרכבות שממשיכות
צפונית לחיפה יעצרו בלב המפרץ ויהיו הרבה יותר רכבות שיעצרו בה.
תעשה חיפוש בפורום - יש הרבה הודעות עלשמח לשמוע
יוצא לו"ז חדש?
איזה עוד שינויים צפויים בקו ת"א קריות?
האם תיקנו את הבעיה שמת"א מרכז יוצאות רכבות לקריות ב XX:02 ו XX:22 ואז צריך להמתין 40 דקות עד הרכבת הבאה... כי הרכבת של xx:40 מגיעה רק עד חיפה?
אז חוצות המפרץ וק. חייםתעשה חיפוש בפורום - יש הרבה הודעות על
השינויים הצפויים.
האזור שבין חיפה לנהריה הוא האזור שמרוויח הכי הרבה מהלו"ז החדש.
יהיו שתי רכבות פרבריות כל שעה במשך כל היום - אחת עד נהריה ושניה עד עכו.
יהייו יותר רכבות לקרית מוצקין וללב המפרץ.
יהיו 4 רכבות בשעה בשעות השיא בין חיפה לת"א.
מצד שני יהיו פחות רכבות בינעירוניות לקרית חיים ובשעות השפל רק הרכבות הפרבריות יעצרו בה.
והזמנים משתנים לגמרי.
ולגבי "לחכות 40 דקות" זה לא יהיה יותר בגלל שכאמור בכל שעה יפעלו שתי רכבות פרבריות וניתן יהיה להחליף בחיפה מהרכבת הבינעירונית לרכבת הפרברית.
למה תחנות רפאים? כל שעה יעצרו בהן לפחות 2אז חוצות המפרץ וק. חיים
הופכות להיות תחנות רפאים...?
אישית אני חושב שתחנת חוצות המפרץ הייתה יכולה להיות בעלת פוטנציאל עצום אילו רק בעלי השליטה באיזור היו דואגים שהמטרונית תכנס לתוך המתחם עד הרכבת.... היא ללא ספק הייתה יכולה לגרום לתחנת לב המפרץ להפוך לתחנת רפאים.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.