צריכה עיצה!

מיכי

New member
צריכה עיצה!

לא הספקתי לקרוא את מה שנכתב כאן בימים האחרונים למרות שנראה שמאוד מאוד מעניין. אני, לעומת זאת צריכה עיצה! אני והנסיך הקטן יוצאים כבר חודש, ומההתחלה הכל היה נורא אינטנסיבי מצד אחד וטיבעי מצד שני. כיף לנו ביחד והכל סבבה... אבל איך, איך לעזאזל אני מכניסה אותו לחיים של הנסיכות הקטנות שלי? את החבר הקודם הם פגשו רק אחרי שיצאנו שנה והוא אף פעם אף פעם לא נשאר לילה. וגם ככה, לפני כמה ימים הנסיכה הבכורה אמרה לחברה שלה, בת לאם חד הורית, ש``לאמא שלי היה חבר שנורא אהבתי והיא הפסידה אותו...`` כלומר יש האשמה ותחושת אובדן, איך שלא מסתכלים על זה... זהו והנסיך העלה בשבוע שעבר את עניין המגורים המשותפים, אחרי שכבר הלינה המשותפת הפכה לחלק מהיציאה והבנאדם יום בחמש וחצי לפני שהנסיכות מתעוררות... ואני יודעת שאני לא מתכוונת להעביר את הנסיכות הקטנות שוב את עניין האובדן ותחושת ההתמודדות עם עוד דמות שחולפת בחייהם. וחוצמזה אני באה מבית דתי ככה שאני לא יכולה להרשות לעצמי תקופה ארוכה של מגורים משותפים בלי אתם יודעים, דת משה וישראל וכאלה... אם הייתי עם עצמי כמובן היתה פחות בעיה כי תמיד אפשר קצת לסבן הורים אבל אני לא מתכוונת להכניס את הבנות לסיטואציה שיש משהו בחיים שלהם ש``אסור לדבר עליו`` כי החיים בסוד זה הדבר הכי הרסני לחיים של ילדים שאני יכולה לחשוב עליו. אז איך? לעזאזל, איך אני עושה את זה נכון? בלי להלחיץ נסיך קטן ומקסים? בלי ליצור סיטואציה מסוכנת לבנות ועם להרוויח קשר בריא ונכון בשביל עצמי? h-e-l-p מצחיק איך אני מרגישה אבודה דווקא כשקורה לי משהו טוב כנראה שאני מרגישה יותר נוח עם הקטעים הפחות טובים של החיים... יום טוב ושמח ל-כ-ו-ל-ם!!!
 

יפעת*

New member
מיכי

נראה לי שזו התלבטות שאת צריכה לשתף בה אותו, בדיוק בדרך ששתפת אותנו (אולי אפילו תתני לו לקרוא את מה שנכתב כאן). אם הוא פרטנר, זאת התלבטות שאתם צריכים לעשות יחד, ויחד יגיעו הפתרונות. אותו הדבר לגבי הבנות, עם הן לא מאוד צעירות, פשוט להסביר להן מה זה אומר כשיש חבר, להסביר שהוא נמצא עכשיו, אבל לא בטוח שהוא יהיה לתמיד, ממילא הן תגלנה את זה בעצמן במוקדם או במאוחר. בכל מקרה זאת התלבטות לא קלה. בהצלחה יפעת
 
מי מלחיץ את מי ?

מגורים משותפים אחרי חודש ? עם כל הכבוד לדת משה וישראל... זה לא קצת מהר מדי?
 
גם אני נחשב אצלה לנסיך קטן....

אף אני נחשב אצלה לנסיך קטן, גם לה ילדים מסיבוב קודם, מכנה אותי כך בשל פער גילים, למרות שטוענת שבבגרותי היא הילדה... מיכי, מי אומר לך שזה מלחיץ אותנו??? למה את לא חושבת שאנו מסתכלים כל כך באופן יותר מאוזן וטבעי. בקשר לילדות, לי (באופן אישי) יש הרבה סבלנות, ועם זוגתי מוכן לחכות כמה שיידרש... גם אני לעיתים נעלם בשעות הבקר המוקדמות הרבה לפני חמש וחצי.
 

עתליה*

New member
ניסיוני האישי מלמד

שהם לרוב ``בורחים`` בשעות האלה גם כשאין ילדים ברקע ;-) בעיני, כרגע, עדיף ככה. אני זקוקה לפרטיות שלי ושומרת עליה בקנאיות. ובאשר להגדרה: זה לא נקרא מגורים משותפים. להיפך! אבל את צריכה לזרום איך שנוח לך. אם את רוצה שהוא ישאר (וגם הוא) אז עליך לשתף את הילדים. הרבה יותר נורא בעיני שהם לא ידעו, יתעוררו באמצע הלילה וימצאו לפתע גבר זר במיטה של אמא שלהם. ואז מה? זה סיכון שעליך לקחת בחשבון
 

לרין

New member
אין שום סיבה לברוח בבוקר

לדעתי. תשתדל להסדיר את הענין. אין טעם להסתיר מהילדים וחלילה אם תתפסו???? פשוט לדבר ולדבר בגלוי. עם הילדים ולהבהיר שלא רוצים להשאר לבד.
 

remezh

New member
באמת דילמה.......

את מציגה פה מצב שכיח,כמעט כל אחד מאיתנו , הגיע בשלב זה או אחר בחייו לשאלת השאלות, את תוהה ,איך משפחתך תגיב ,איך ילדייך יגיבו... ואיך את רוצה לחיות את חייך?, שאלת את השאלה הזאת? מה באמת יעשה לך ,ורק לך טוב ,(ורק אחר כך לכל הסובבים אותך,כולל -ילדייך) את צריכה לבדוק את כל האופציות ,להיות שלימה עם ההחלטה , אחרי הכל לא כל יום עוברים לגור עם משהו,לא כל יום מכירים לילדים את הבן זוג -או החבר החדש,שהרי אובדן אחד הם חוו, למרות שמותר לך , בהקשר לילדים ,-כנות -זאת מילת המפתח ,-לדעתי , צריך לספר להם ,לאמא יש עכשיו חבר , אמא אוהבת -מותר גם לאמא מערכות יחסים , ובמידה של פרידה חלילה ,לספר ,ולשתף בכאב , שמא לא ישערו השערות כוזבות ,והחוסר וודאות , זה הסיכון. ואגב ..... כולנו מרגישים אבודים שקורה לנו משהו טוב , וגם .... קצת מבולבלים B-) מקווה שעזרתי , או שבילבלתי, רמז.
 

חן.

New member
מיכי

אני שמחה בשבילך, ואני חושבת שבשביל למצוא את ``תשובת הזהב`` אולי את צריכה לבחון עם עצמך גם את הנקודות הבאות: האם תמיד הערב מסתיים אצלך? מה קורה כשהילדות לא בבית? האם יש לו גם פינה משלו? האם הוזמנת ל``פינה שלו`` והאם את מרגישה שם טוב כמו אצלך? אני חושבת שאם יש לך תשובה חיובית לעצמך למיכלול - תוכלי למצוא את ``פתרון הזהב`` לכולם. ואם הכל טוב - בטח יהיה כיף גם לילדות לקום בבוקר לסבר פנים חמים ואוהד של ``החבר של אמא``... ואני חושבת שכדאי להשקיע בכל זה רק אם את חושבת עליו לטווח הארוך... ;-) ודי לחכימא ברמיזה...
 

לרין

New member
יש לי עיצה בשבילך

יש לי עצה מנסניוני. ראשית התחליתי לערוך טיולים עם הילדים והחבר ואפילו עם עוד קבוצות גרושים וילדיהם כדי שיכירו שיש עוד כמונו.... אח``כ החבר היה אצלי בבית כמעט כל אחר הצהריים ו]פשוט הילדים התאהבו בו ולאחר תקופת מה- הם ביקשו אותו להשאר לישון אצלנו ואם לא יבקשו- לנסות לשאול מה דעתן. שהוא ישאל...... אותן אם יש התנגדות בהצלחה
 

נעם איש

New member
אני מתלבט

אחרי חודש להכניס את הנסיך לתוך הבית שלך ? בלי שום קשר לעניין דתי או לא דתי... נראה לי פזיז מדי אני חושב שצריך לתת לזה קצת צ`אנס. את לא ממש מכירה אותו אחרי חודש. עם כל זה שזה לא נוח, שצריך לברוח לפני שהשמש עולה (מזכיר קצת את דרקולה ... לא :) אני חושב שעדיף להמשיך עוד קצת במצב לא נוח כזה ואולי אח``כ כשתהיי בטוחה שהנסיך הוא אכן נסיך ושווה לכרות אתו ברית עולם, אז להביא אותו הביתה. מה יקרה אם תכניסי אותו עכשיו הביתה , ופתאום עוד חודש תגלי שהוא צפרדע ?? גם אז הבת שלך תאמר שהפסדת אותו, ואני לא רוצה לדמיין איך את תיראי אז ... אגב, אם הנסיך אמיתי, הוא ידע להתחשב בך במצב העדין הזה, וידע להתאפק. ואו..אני לא מאמין שהוצאתי מפי משפט של אמא פולניה קלאסית
 

יערית

New member
שיחות תמיד עוזרות...

לעניות דעתי ועל פי ניסיוני בלבד אני ממליצה לא מייד לקפוץ לסירה המשותפת, לאט לאט,החיים לפניכם,לפני הכל הילדים באים דבר ראשון פה בהחלטה, מה שאולי כדאי לעשות זה לאט לאט לחבור יחד,לראות את החיבור בין כולם מבלי לארוז חפצים ולגור יחד,עם יש כימייה טובה,אין התנגדות לערבים משותפים,אזי אולי עברת את המיכשול הראשוני,אחר כך יבואו השאלות, ואצלי הוא ``צוציק``ויש לו שאלות מתי החבר ישן אצלי?ולמה היום הוא לא בא? ולמה הוא ישן איתי והוא לא יכול?אז אני חושבת שוב שלעשות הכל מהר זה קל,לבנות את זה בצורה שאף אחד לא יפגע יותר קשה ולכן יש לעשות שיקולים מחושבים ,חכמים,ולא אינטרסנטים. אני בעד לפרשו הכל בפני הילדים,לפעמים יש להציב את עובדות החיים,הם מקבלים זאת בסופו של דבר,אך לא מצפים לאף אחד מאיתנו חיים קלים בפרק ב` של החיים לכן יש לעשות הכל בנועם,בכנות,באהבה. את כמובן לא יכולה לשאול אותן אם הן מסכימות,מה שאת כן יכולה זה לספר להם כמה טבו לך,כמה שאת מאושרת,הם יקלטו זאת עלייך וירצו גם כן. לאט לאט הכל ילך,מהר מידיי יהיה מבולבל מידי. דעתי בלבד. יערית-בהצלחההההההההההההההה:))
 

maof

New member
יערית

אם כל הרעיונות אני לא מבין איך לא קיבלנו תואר בפסיכולוגיה
 

יערית

New member
יש ויש...

תואר החיים!!!! שום אוניברסיטה לא טובה יותר מזה. יערית.
 

maof

New member
שאלה

מי נתן לנו את הזכות ליעץ לאחרים מה שאנחנו חושבים שטוב לנו
 

יערית

New member
רגע אחד...

אנחנו רק מיעצים כי כך ביקשו הפונים, כמו שאני עושה, מי שצריך לעשות חשבון נפש לעצמו זה רק אותו אדם בלבד!! הוא זה שצריך לקחת החלטות,אנחנו רק היועצים, מעיצה עוד לא חרבה מדינה! וחוץ מיזה זה כייף לקרוא את מגוון הדיעות והיעצות.. לי בכל אופן.. גם אני הייתי נתונה להרבה שאלות בתחילת דרכי ,אך אני עשיתי את ההחלטות לבדי! ערב טוב לך מעוף... יערת-סה``כ עושה סקשן מידיי פעם:)
 

maof

New member
נו..........

עד שהכיתוב מופיע בחיי אני מגיע אליך מהר יותר ונותן לך פתק ביד ועוד מספיק לחזור הביתה לראות את התשובה
 

יערית

New member
נו.......

איהפ הפתק שלך לעזעז....? איפה אתה? איפה התשובה? ככה זה רק התחלנו לשוחח אתה כבר מתקפל? יערית.
 

מיכי

New member
תודה רבה!

אמנם... על הרבה ממה שנכתב כאן כבר חשבתי אבל הכל מאוד מאוד עזר, לראות שוב את השיקולים לכל הכיוונים ובעיקר להבין שהזמן הוא אמנם לרוב אויב אבל במקרה שלפנינו הוא ידיד ושבאמת שיקול דעת נכון הוא משהו שאפשרי רק ואך ורק בלי לחץ או פזיזות. התגובה של חן היתה הפרקטית ביותר כי הבירור אם לנסיך יש ממלכה (כן יש, דירה ענקית, חסרת יד אשה כמובן אבל נעימה וממלכתית כראוי לנסיך רווק שכבר עבר את הארבעים)ואם נעים לי שם היא בעצם השאלה האם יש כאן סתם ניצול או רצון אמיתי להיות ביחד. ועכשיו ברור לי יותר מלפני כמה ימים שאני צריכה לנצל את מעט הימים שהבנות לא ישנות אצלי (אלא אצל חברה או להעזר באחותי) לצורך התחושה הנעימה של בוקר משותף בסוטול לפני שהנסיכות פוגשות מישהו שהוא לא בן משפחה בבוקר, ושעוד כמה שבועות באמת נתחיל להפגש לאחה``צים משותפים ונראה... ממש תודה על תשומת הלב ועל חכמת החיים איזה כיף שיש לי אתכם... תחזיקו לי אצבעות, כי אמנם תמיד יש סיכוי שנסיך יהפוך לצפרדע אבל יש גם סיכוי שלא...
 

נעם איש

New member
לדייט הבא שלך איתו

קחי לו זר של נרקיסים אם הוא יאהב אותו....... כנראה שהוא צפרדע B-)
 

מיכי

New member
אתה אומר את זה מניסיון

של צפרדע? של נסיך? או אולי של נרקיס? ובכלל נראה לי שאין לי בעיה לבדוק צפרדעים, יותר קשה להאמין בנסיכים...
 
למעלה