ולסיום, צ`מעו סיפור
נתקלתי פעם במצב דומה, כשיצאתי עם ג`. לא היה שום אפשרות לפגוש אותה בלי שהבת שלה (10) תראה אותי, כי הגרוש שלה כמעט שלא לקח את הילדה אליו בכלל. היא גם לא אהבה להיות שם. אז סיכמתי עם ג`, שהיא תציג אותי כ``ידיד``, וכשהבת נוכחת, לא ניגע זה בזה. בפעם הבאה שדיברנו, הצעתי לג` שנלך שלושתנו לים. ידידים עושים דברים כאלה, נכון? עוד לא הספקנו להתיישב על החול, וכבר ג` הייתה אול-אובר-מי, לעיניי הבת שלה, ידיד או לא ידיד. אוח, אני מתגעגע אליה...