צריכה עיצה!

taltallim

New member
לא ממש עקבתי...

אבל מה העניין הזה עם נסיכים וצפרדעים??? למה אי אפשר למצוא פשוט בני אדם???!!! תלתלים (הסיפור שלא נגמר...)
 

עתליה*

New member
העניין הוא

שבני האדם לעיתים נוהגים כנסיכים ולעיתים כצפרדעים זו רק מטאפורה לבני האדם באשר הם (הבעיה היא שבני האדם בד``כ אינם מובנים ומאופניים כמו מושא הדימוי שלהם)
 

taltallim

New member
זאת אומרת...

שבעצם לעולם אולי לא נדע מי הם האנשים שמולנו, לצידנו, לידנו... כי לעולם יהיו מושאי ההשלכות שלנו... כולל אנחנו בעצמנו... זאת בהחלט מחשבה שראוי לישון עליה... תלתלים (לשלפט שטונדה)
 
ולסיום, צ`מעו סיפור

נתקלתי פעם במצב דומה, כשיצאתי עם ג`. לא היה שום אפשרות לפגוש אותה בלי שהבת שלה (10) תראה אותי, כי הגרוש שלה כמעט שלא לקח את הילדה אליו בכלל. היא גם לא אהבה להיות שם. אז סיכמתי עם ג`, שהיא תציג אותי כ``ידיד``, וכשהבת נוכחת, לא ניגע זה בזה. בפעם הבאה שדיברנו, הצעתי לג` שנלך שלושתנו לים. ידידים עושים דברים כאלה, נכון? עוד לא הספקנו להתיישב על החול, וכבר ג` הייתה אול-אובר-מי, לעיניי הבת שלה, ידיד או לא ידיד. אוח, אני מתגעגע אליה...
 
למעלה