The Knight Girl
New member
צריכה עזרה!
רציתי לבקש ממכם עזרה...אני מצרפת קובץ לפרק הראשון של הספר השביעי שאני כתבתי. ורציתי שתכתבו מה דעתכם על זה...אני מבקשת לא להתבייש ולקטול אותי כשצריך! אני יודעת שזה די כתוב די גרוע אבל אני לא יודעת איפה לשפר ואני צריכה בזה עזרה. הספור הזה עומד להשלח לתחרות עוד כמה ימים אז באמת תגידו מה אתם חושבים ועל תפחדו להעליב אותי!!! ואם למישהו בא להיות אליל ולתקן לי שגיאות הקלדה ופיסוק(בעעעעע אני גרועה בזה!יש בספור בערך מילארד פסיקים שלא במקום ועוד מיליארד מקומות שחסרים בהם פסיקים..)אז אני אסגוד לו לנצח! תודה מראש *מחכה לגזר בדין האכזרי* ~דנה~
רציתי לבקש ממכם עזרה...אני מצרפת קובץ לפרק הראשון של הספר השביעי שאני כתבתי. ורציתי שתכתבו מה דעתכם על זה...אני מבקשת לא להתבייש ולקטול אותי כשצריך! אני יודעת שזה די כתוב די גרוע אבל אני לא יודעת איפה לשפר ואני צריכה בזה עזרה. הספור הזה עומד להשלח לתחרות עוד כמה ימים אז באמת תגידו מה אתם חושבים ועל תפחדו להעליב אותי!!! ואם למישהו בא להיות אליל ולתקן לי שגיאות הקלדה ופיסוק(בעעעעע אני גרועה בזה!יש בספור בערך מילארד פסיקים שלא במקום ועוד מיליארד מקומות שחסרים בהם פסיקים..)אז אני אסגוד לו לנצח! תודה מראש *מחכה לגזר בדין האכזרי* ~דנה~