צריכה עזרה!

The Knight Girl

New member
צריכה עזרה!

רציתי לבקש ממכם עזרה...אני מצרפת קובץ לפרק הראשון של הספר השביעי שאני כתבתי. ורציתי שתכתבו מה דעתכם על זה...אני מבקשת לא להתבייש ולקטול אותי כשצריך! אני יודעת שזה די כתוב די גרוע אבל אני לא יודעת איפה לשפר ואני צריכה בזה עזרה. הספור הזה עומד להשלח לתחרות עוד כמה ימים אז באמת תגידו מה אתם חושבים ועל תפחדו להעליב אותי!!! ואם למישהו בא להיות אליל ולתקן לי שגיאות הקלדה ופיסוק(בעעעעע אני גרועה בזה!יש בספור בערך מילארד פסיקים שלא במקום ועוד מיליארד מקומות שחסרים בהם פסיקים..)אז אני אסגוד לו לנצח! תודה מראש *מחכה לגזר בדין האכזרי* ~דנה~
 

The Knight Girl

New member
שחכתי פרטים:

זה לא לגמרי נחוץ כי זה אמור להיות פרק המשך לספרים אבל כדי לא להמחק: פאנדום-הארי פוטר דירוג-G שיפ-אין תקופת זמן-30.7.97(רוצים גם שניות ומאיות)
 
יפה מאוד!!

תשתשמי במאיית של וורד יש לך שם עשרות טעויות כתיב! (מאיית של וורד מסמן פס אדום מתחת למילה שהוא לא מזהה. לדוגמא, דמבלדור.אבל הוא מסמן גם טעויות כמו משפיים שאמור להיות משקפיים) בכל מקרה אולי תהתחלה הייתי משנה קצת... לא יודע זה יותר מידי מטושטש. הקטע עם הצוואה של דמבלדור חזק ביותר. הקטע עם הרמז בין המילים חזק עוד יותר. קבלי ח"ח
 
../images/Emo91.gif../images/Emo3.gif

כנסי לפורום 414, בקשי בטא. אחרי ביטוא [הכוונה - תיקון פסיקים, טעויות בעלילה וכד'...] תעלי את זה בפורום גם בקובץ וגם כהודעות, זה יהיה יותר נוח לקריאה אחרי שני הדברים האלו.
בהצלחה!
 
ממ

מה שיעקב אמר על הצוואה והרמז- קטע חזק ו- "איש של דמבלדור בכל רמ"ח אברי ולא עברי" ו- לפני שאת שולחת, תוסיפי אנטרים בין השורות, זה *ממש* מכביד על הקריאה כשזה ככה. "למה לקח לך כל כך הרבה זמן? דאגנו לך" קראה הרמיוני "הייתי צריך להפרד מהדרסלים כמו שצריך" אמר הארי בחיוך ורון גיחך "אוי הארי אני מקווה שלא עשיתם להם שום דבר!" היא זעקה "לא, שום דבר" אמר הארי. "מה ההרגשה לעזוב את המקום הזה בפעם האחרונה?" שאל רון "נפלאה!" אמר הארי מכל הלב. הם הגיעו אל קצת הרחוב ושילוו ידיים,הארי פנה לאחור והביט אל הבית, הידיעה שזאת הפעם האחרונה שהוא רואה את הבית הזה מלאה אותו באושר, הם פנו בפינת הרחוב ונעלמו. הארי פוטר עזב את דרך פריווט מספר ארבע,לתמיד. ההתחלה מקסימה! השורות הראשונות ממש!
 

The Knight Girl

New member
לקחתי לתשומת ליבי..

קודם כל תודה! בקשר לאברי-עברי: זה שגיאת הקלדה לא כתיב,אצלי במקלדת(נראה לי גם בשאר המקלדות בעולם) הע' והא' ממש קרובות אחת לשנייה... בקשר לאנטרים-תודה על הערה אני אתקן! בקשר לקטע מהפיק שציטטת-לא הבנתי עם רצית להגיד שהוא טוב או לא.... אחר כך כתבת שאהבת את ההתחלה(תודה)אבל השורות האלה היו בסוף, אז לא ידעתי אם התבלבלת בין הסיום להתחלה או שכתבת את זה בלי קשר אחד לשני...
 
=)

הקטע שציטטתי, הוא טוב! אבל באתי להגיד למה התכוונתי באנטרים. אהבתי את ההתחלה בשלי קשר לסוף. לא שהסוף לא יפה, אבל התכוונתי להתחלה.
 
אני טובה בסימני פיסוק..

אז בואי נראה מה אני יכולה לעשות בשבילך.. הנה חלק מהפיק שתיקנתי, אני יתקן את השאר בהמשך היום, פשוט זה ארוך.. דרך אגב, הפיק הזה יפה!! במיוחד החלק הראשון! מקווה שעזרתי!!
אה, ורצית שנכסח אותך, אז: מה זה השגיאות כתיב האלה?!?!??! והסימני פיסוק הגרועים האלה?!?!?!?! הסיפור בהתחלה לא מובן ומשעמם, והוא נמרח קצת אבל בסדר.. הוא יפה..
 
אה, ועוד משהו..

אני ממש משקיעה בלתקן את זה כי אני בסה"כ רוצה לעזור לך, אז בבקשה שאף אחד לא יתקן גם, כי אז אני עושה הכל לחינם?! ומקווה שעשיתי ותיקנתי בסדר.. חחח..
 

The Knight Girl

New member
תודה על התיקון! עזרת לי מאד!

ובקשר לשגיאות-היה לי שגיאה רק באברי(אני חושבת)וזה היה שגיאת הקלדה...ע' וא' צמודות במדקלדת...(לפחות במקלדת שלי)ממש אין לי שגיאות כתיב.אני יחסית מאד חזקה בלשון (חוץ מבסימני פיסוק שאני פשוט נוראית בזה!!!!!) ושוב תודה רבה!
 
הנה כל השאר..

תחברי את 2 החלקים וייצא לך פיק מתוקן ושלם!
מקווה שעזרתי!! הפיק הזה ממש יפה! באמת כל הכבוד!
 

ס א י

New member
../images/Emo115.gifכל המקלות אותו דבר../images/Emo3.gif

עד כמה שידוע לי.
 

ענבאך

New member
שלי שבורה באמצע,

בכוונה כאילו. זה מגניב, ויש שני מקשי רווח
 

ס א י

New member
../images/Emo115.gifזה נשמע מוזר בטירוף../images/Emo12.gif

כשאת מקלידה אצל מישהו אחר אז זה לא מוזר לך פתאום? אצלי יש דפקט באנטר. זרג. כל פעם שאני לוחצת הוא נתקע ומתחיל לרדת מיליון שורות. זה מטריד.
 
בטא בטא בטא

בטא הוא אדם שעובר לך על הפיק לפני פרסום ומתקן מגיה מפסק ומעיר על מה שלדעתו צריך להעיר מה גם שיש פורום פנפיקים בתפוז שמומלץ לך להכנס אליו כי מה שכתבת הוא פיק...
 
למעלה