צריכה עזרה!

The Knight Girl

New member
אני יודעת מזה בטא! וגם אם לא הייתי

מילארד אנשים כבר הסבירו לי בלי צורך מה זה!
 

3SEP

New member
אחלה פיק אבל יש לך המון

דברים לא מובנים שם למה שיהיו שתי מכתבים?, לפי מה שכתוב במכתב השני, ידוע לנו שהמכתב נכתב במהלך הספר השישי, בגלל הקטע אם סקרימג'ר, אז למה דמבלדור שמר את המכתב השני? ודבר אחרון, איך מקונוגל ידעה להביא את הקופסא אם רכושו של דמבלדור להארי אם היא לא רקאה את הצוואה?. שלא תביני אותי לא נכון, הפיק מצויין, את רק צריכה לעבוד על זה עוד קצת.
 

The Knight Girl

New member
תשובות

בקשר לשני המכתבים...אני לא יודעת, לא חשבתי על זה.ורשימת החפצים לא הייתה הצוואה! זה פשוט היה הסבר להארי בקשר למה הוא עומד לקבל! הצוואה עצמה היא רשמית יותר וכתובים בה כל החפצים שדמבי מוריש לכולם
 

jogy

New member
שאלה...

הרבה יודעים על התחרות?... די קיוויתי שאני היחיד שיודע ויש לי סיכוי....חחח ואמממ...אפשר לפתוח הודעה ולשים את הפרק שלי ולקבל חוות דעת?.. חוץ מזה, כבוד על הכתיבה
 
אני לא מנויה למעריב..

וחבל שלא ידעתי..
אוףףףףף.. גמאני רוצה!!!
 
גם אני חייתי באשליה שרק אני יודעת

אח שלי לומד באוניברסיטה והוא ראה את התחרות הזאת וקראתי, ושלחתי להם לפני איזה חודשיים ויצא לי פרק די חמוד. שמתי בפורום פאנפיקים בהייד פארק והיו ביקורות די אוהדות אז אני מרוצה (למרות שאני בטח לא אזכה, נראלי הוא אובדני מדי)...
 

shiran004

New member
מאוד יפה!

קראתי את זה כאילו זו ההתחלה האמיתית של הספר השביעי...
 
למעלה