צריך חוות דעת... בעיקר בנות

babe10

New member
אז בוא אני אראה לך את זה אחרת

החברה הזו של החבר הזה שלך מטומטמת. וזה אנדרסטייטמנט. כאילו - כמה אטום צריך להיות כדי לא להבין? כמה נואש צריך להיות כדי לשבת ולחכות. לקבל עוד דחייה ועוד דחייה. נו, רבאק. הבחורה פשוט סובלת מהיעדר אינטיליגנציה בסיסית. אין שכנועים. אין מילים והבטחות. מה השטויות האלה? כשמישהו באמת אוהב הוא לא מאריך את הטיול עוד ועוד ועוד. הוא סופר את הימים עד שהוא יחזור. הוא לא משתהה עם הידידה שלו חצי שנה מעבר למה שתוכנן. איפה אתם חיים? אין קורבן. לא הידידה שלך. ולא הבחור שלנו. לא בגלל הצד השני בכל אופן. רק אתה יכול לפגוע בעצמך. לא אף אחד אחר. הוא דחף אותה להגיד מה שהוא רצה לשמוע. החברה שלך ישבה וחכתה למשהו שלא היה קיים. אף אחד לא ביקש ממנה לחכות. ואם החבר שלה ביקש והיא הסכימה מגיע לה שהיא נפגעה כי היא מטומטמת. מצטערת. אהבלה. אטומה. פאתטית. מה עוד הוא צריך לעשות כדי שהיא תבין? מה שהוא עשה בסוף. גם אם הוא כן אהב אותה כנראה שהיא היתה כל כך נואשת , כנראה שהיא שידרה חולשה כל כך גדולה שלא היתה לו סיבה אחת להעריך אותה. אותי, אישית, החשופיות, נטולי עמוד השדרה, הרכיכות - מחליאים! לעולם לא אוכל לאהוב מישהו בלי גב. בלי אופי. בלי עצמיות. יאק.
 

אלדד26

New member
או, הנה הפספוס.

לא מטומטמת, יקירתי. קוראים לזה מאוהבת. אני הייתי שם איתה, 10 שעות ביום, במשך כל הזמן הזה. ראיתי איך הבחורה השמחה הזו נתקפת התקפי דיכאון ובוכה ולא מתפקדת. מאוהבת, לא מטומטמת. היא חיכתה לו כי היא אהבה אותו. זה כל הסיפור. אהבלה? אטומה? פאתטית? אני רק מאחל לך שבחיים, בחיים, בחיים לא תאהבי גבר שיעשה לך את מה שהוא עשה לה - כי את פשוט תנהגי כמוה. גם אני הייתי נוהג כמוה אם הייתי אוהב כמו שהיא אהבה. את פשוט לא קולטת, וזה בסדר, את לא מכירה אותה ולא היית שם.
 

babe10

New member
לא. אני לא

אתנהג כמוה. ואם ככה היא התנהגה אולי כדאי שהיא תשיג טיפול מקצועי. כן, נפגעתי. כן כאב לי בעבר. היו מקרים שגם בכיתי קצת. (ולא - אין לי לב מאבן. ממש לא) אבל להכנס להתקפי דיכאון בגלל שגבר לא רוצה אותי?! זה כבר קליני. ולא - אני לא אוהב גבר שיעשה לי ככה. א. כי אהבה זה דבר הדדי שלא כמו התאהבות. ומה לעשות הדדיות לא היתה פה. ב. ברגע שאני - אם היה קורה כזה מקרה - או לצורך העניין - כל אירוע שהיה גורם לי לדעת / להבין שהגבר שלי הונה אותי/ לא באמת אהב אותי / האכיל אותי לוקשים - לא! אני לא אוהב אותו יותר. אני אכעס. אני אפגע. אבל לשבת לבכות על גבר שעבד עליי בעיניים אחרי תקופה כל כך קצרה?! חמוד. יש כאן בעיה חמורה בהרבה. כן, לפני זה היא החליפה אותם כמו גרביים, עכשיו היא מאוהבת עד דמעות. תפתח ספרי פסיכולוגיה. אהבה - זה לא.
 

אלדד26

New member
מי אמר,

שהגבר לא רוצה אותך? א. היא אהבה אותו, והיא חיכתה לו, והיא הייתה בדיכאון כי היא התגעגעה. ב. זו הייתה אהבה גדולה עד שהוא נסע. הוא נפרד ממנה כולו בכי ודמעות. את ממש לא בכיוון. הוא נסע כי הוא תכנן את הנסיעה זמן רב קודם, ולא בגלל שהוא לא אהב אותה. מה שכן, תוך כדי הטיול זה "עבר לו", למרבה הצער. ג. שוב, ברגע שהיא הבינה שהוא הונה אותה, אז היא לא אהבה אותו יותר, וכמה ימים לאחר מכן היא הייתה עם מישהו חדש. הבנת הנקרא. תקראי שוב את כל מה שכתבתי. מה שאמרתי זה שהיא נתנה בו אמון ואהבה אותו עד ליום שבו היא ידעה שהוא בגד בה. ד. אין פה שום בעיה, לה דווקא אין שום בעיה פסיכולוגית, היא חוותה אהבה בעבר והיא מסתדרת יפה מאוד עם האהבה. זה ממש לא העניין.
 

babe10

New member
בוא נראה...

"רק שתקבלו פרופורציות, מדובר בבחורה שהחליפה גברים מדי שבוע-שבועיים. " כן. נראה לי אחלה בחורה. בריאה בנפשה . בוגרת. בשלה לאהבה. ומוסרית ברמות מדהימות. לא בבית ספרנו. זה מזכיר לי את האנשים שבאים לאמץ חתול , הם נורא אוהבים חתול: כשמבקשים שיסבירו - אז היו להם מאות חתולים בעבר. ואיפה הם היום?... לא. בחורה מנוסה ובשלה לאהבה זה לא אחת שיצאה עם מאתיים בחורים למשך שבוע בכל פעם, זו בחורה שהיו לה שתיים שלוש מערכות יחסים רציניות. גם אחת זה בסדר. (הכל תלוי בגיל) בחורה ש"מחליפה" גברים כל שבוע שבועיים היא הכל חוץ מבריאה בנפשה. לגבי הדמעות? Save it! היינו, ראינו , שמענו. יותר ממקרה אחד. דמעות. נורא קשה. נו, באמת. כשאוהבים באמת זה לא עובר כשבן הזוג נמצא בחו"ל, או כשאתה נמצא בחו"ל. כשאוהבים באמת, זה נשאר. כשאוהבים באמת לא נוסעים עם ידידה ומתאהבים בה. (הימור שלי - בתת מודע שלו או אפילו במודע הוא היה מאוהב בה הרבה קודם) ואין לי כח עכשיו לחזור לויכוחים ישנים - אבל לצורך העניין - תחזור לבד רגע לויכוח ישן על בגידות. מה הסיכוי שבנאדם שמאוהב עד מעל הראש (או עד לכדי דמעות...) בבת זוגו - ימצא מקום בליבו למישהי אחרת? זה קורה - או כשיש בעיות בקשר ו/או כשאין אהבה. ואתה יכול לעמוד על דעתך עד מחרתיים. להבדיל מאנשים אחרים פה אני לא חושבת שאלדד תמיד צודק. אני חושבת שאלדד יכול לשכנע יופי אנשים בדעותיו. אני חושבת שיש אנשים שלגמרי לא מסכימים אתך ולא יסכימו אתך בענינים מסויימים, לא כי אתה צודק והם טועים או ההיפך, אלא כי לך יש דעה מסויימת על החיים ולהם דעה שונה. וזה יותר מלגיטימי. אין צורך לנסות לשכנע שעות אנשים שאתה יודע טוב מהם מה קורה או צריך לקרות בחיים. כל הטיעונים שבעולם לא ישכנעו אותי שהבחורה נורמלית. אולי לפי אמות המידה שלך להחליף בן / בת זוג כל שבוע שבועיים זה נורמלי. זה גם חריג על פי הגדרות קליניות, וגם חריג על פי נורמות חברתיות. וגם דוחה מבחינתי. רוב האנשים לא מתנהגים ככה. אז זה לא *נורמלי*. קאפיש? הבנת הנקרא אצלי מצויינת. אצלך?
 

אלדד26

New member
../images/Emo6.gif

You´re killing me.... מצחיק... דווקא לבחורה היו שתי מערכות יחסים ארוכות לפני כן, וכשאמרתי שהיא מחליפה גברים כל שבוע שבועיים, זה היה כדי להדגיש את הקיצוניות שבהמתנה למישהו במשך 9 חודשים. כשהיא עשתה את זה, זה היה מתוך בחירה. לא בריאה בנפשה?
לא ידעתי שהמציאו מחלת נפש חדשה ששמה בישראל "התהוללות". תגידי, זה כולל אשפוז? זה שזה דוחה בעינייך זה לא עושה אותה לחולת נפש. אולי כדאי להוציא אנשים כאלה להורג. לא אמרתי, אגב, שהוא אהב אותה. אמרתי שהיא אהבה אותו. זה שהוא לא אהב אותה ובגלל זה הלך על השניה... כן, סביר להניח שהוא לא אהב אותה באמת. אבל היא כן אהבה אותו, ואת זה (ורק את זה אמרתי). אבל את זה הכי אהבתי: "להבדיל מאנשים אחרים פה אני לא חושבת שאלדד תמיד צודק." אוח. חכי שניה, זרי הדפנה עליהם אני שוכב כרגע מגרדים לי קצת... לא ידעתי שאני כזו סמכות מדהימה ושחלקים מהפורום סוגדים לי... יפה לך לאבחן את זה ככה
לי נראה שבמשפט הזה קצת הורדת מהקרדיט שאני אישית דווקא נותן להם, לחברי הפורום פה. לא ראיתי מישהו אחד שתמיד תמיד תמיד הסכים עם דעותיי. את קשקשנית.
 

babe10

New member
*אני* קשקשנית?..

נו, טוב. מה שתגיד. עזוב. הטון שלך כבר מזמן עלה לי על העצבים. הווכחנות שלך גם כן. זו כנראה הדרך שלך להתמודד עם ביקורת. להתקיף. נו שוין. (והמונח המקצועי הוא נימפומניות.) אולי כדאי שתמשיך לריב פה עם מי שהדעות שלך מעניינות אותו. ואת הביטויים שלך תשמור לחברים שלך. ואין צורך שתגיב, כי התגובות שלך כבר באמת לא מעניינות אותי. שלום.
 

אלדד26

New member
AWWW... באמת נוגע ללב ../images/Emo6.gif

אני לא מגיב לך, אלא לפורום, כדי שיהיה ברור שהמצב שאת תיארת בקשר לאותה בחורה הוא פשוט לא המצב המציאותי, אלא הפרשנות המגוחכת שלך למציאות. אבל, נו, אני לא ראיתי התייחסות לטענות שכן העליתי. כנראה שאין לך מה לומר. לא נורא. קורה.
 

voguemaster

New member
babe, הגזמנו קצת לא ??? ../images/Emo12.gif

בואי אכן ננסה לקבל טיפה פרופורציות. אני אתחיל להתייחס לציטוט מההודעה שלך: "כן. נראה (נראית) לי אחלה בחורה. בריאה בנפשה. בוגרת. בשלה לאהבה. ומוסרית ברומות מדהימות." אז כך יקירתי, אולי תהיי רצינית לרגע ? מי קבע שלהחליף בן זוג כל שבוע או יומיים זה דבר רע ? מי אמר שבחורה שעושה את זה (או בחור אפילו) היא לא שפויה ? מי אמר שהיא לא בוגרת, ומי לכל הרוחות יכול לקבוע אם היא בשלה לאהבה ??? בטח ובטח שלא את, ומן הסתם לא אף אחד אינדיווידואלי, כי לאף אחד אין זכות על האהבה. זה שאותך חינכו שלהתהולל זה "רע" וזה לא מוסרי, וזה לא הגיוני, שזה גורם לך להיראות כמו משוגעת או מה לא, זאת לא אשמתנו! לא בבית ספרנו! למה לקבוע כאלו דברים ? למה נדמה לך שהדרך שלך טובה יותר ? אני ממש ממש בספק אם זה כך. אין דרך טובה יותר או נכונה יותר. יש דרך טובה יותר או נכונה יותר עבור בנאדם מסוים בתקופה מסוימת בחייו. כל ניסיון לעשות סטנדריזציה הוא אידיוטי לחלוטין, תודה רבה. הלאה ברשותך: "בחורה מנוסה ובשלה לאהבה זה לא אחת שיצאה עם מאתיים בחורים למשך שבוע בכל פעם, זו בחורה שהיו לה שתיים שלוש מערכות יחסים רציניות. גם אחת זה בסדר. (הכל תלוי בגיל) בחורה ש"מחליפה" גברים כל שבוע שבועיים היא הכל חוץ מבריאה בנפשה" סליחה, סליחה סליחה. זה בערך הדבר הכי אידיוטי שרשמת פה אי פעם! מי קבע שמישהי שמנוסה ובשלה היא כזו שיש לה כמה מערכות יחסים ?? אולי לפי הגדרת מערכת יחסים בחברה שבה אנחנו חיים, התבנית המוכנה מראש של איך מתנהגים ומה עושים. כן, אז אני אסכים איתך. אבל שימי לב כמובן שככל שמערכת יחסים הופכת לתבניתית יותר, כך אנחנו הופכים יותר לזומבים חסרי כל גיוון. לדעתי זה אידיוטי לנסות לקבוע מי בשל ומי לא. אז לא נקצין ונדבר על אנשים שמתנהגים רגשית כמו ילדים בני שליש מהגיל שלהם, אבל גם לא נשלול את האפשרות שבחורה שמזדיינת או יוצאת כל שני וחמישי עם מישהו אחר יכולה פתאום למצוא לה מישהו ולקיים מערכת יחסים רצינית איתו. מעניין איך הגיל תלוי לזה, ומעניין שוב איך הגעת לבריאות נפשית. GOD BLESS YOU.. בנוגע לדברים האחרוניפ שאמרת, שוב ברשותך. לא יודע מאיפה הבאת שע"פ הגדרות קליניות זה חריג (ומה זה בעצם הגדרה קלינית ומי אמר שהיא טובה יותר מאחרות ???). עוד אמרת שזה חריג לפי נורמות חברתיות. אולי כרגע, כתוצאה מחינוך לקוי, אני מסכים איתך. אני יודע שזה ישתנה בעתיד. דוחה מבחינתך ? פה אין ויכוח, לא כך ? דעתך היא זכותך. רק אל תבואי ותגידי שמפני שכל האנשים מתנהגים כך אז זה נורמלי. אין כזה דבר. תחשבי על דת, תחשבי על סוג החינוך שקיבלו אנשים. תראי שהרבה זה בולשיט ושטיפת מוח, ואז תביני אולי מה שאני כבר הבנתי מזמן וזה שבני אדם הם לא חיות מונוגמיות. בני אדם לא נודעו לעשות סקס כשהגבר למעלה (כן כן
) ועוד הרבה דברים אחרים. מסקנות מרחיקות לכת ? אולי.. TIME WILL TELL.. אפילו שאני מאוהב ברעיון של קשר עם מישהי אחת לנצח, אני חושב שזה חלום, ואני מקווה שאני טועה, אבל יש לי הרגשה שלא. ולא, אל תגידי לי בבקשה שאם אני חושב כך אז זה מה שיהיה, כי כמו שאמרתי אני מאוהב ברעיון של קשר אחד נצחי (כלומר אני רוצה כזה דבר). כלומר אני רוצה דבר אחד, אבל נדמה לי שאני הולך להיוכח שדבר אחר הוא המציאות. לא בכדי יש אחוזי בגידות גבוה. לא בכדי חיי נישואין אחרי עשרות שנות נישואין נראים שונים לחלוטין לעומת מה שהם היו. כאילו, תגידי לי משהו בבקשה: מה לדעתך הסיכוי ששני בני אדם שונים (והרי כולנו שונים האחד מהשני) יוכלו להתפתח ולהתקדם ביחד בקצב אחיד ובכל זאת לא להשתעמם אחד מהשני ?? הסיכוי הוא 0. אין אנשים שמתפתחים באותו קצב, ותכונה אנושית ידועה לשמצה היא לקחת דברים כמובן מאליו. מה לעשות זה קורה לכולנו, וזה כימיה למעשה. יש הרבה מאוד עדויות לכך, חבל לבזבז מקום ולנסות להצטדק. רק אל תגידי דברים מצוצים מהאצבע בבקשה, עם כל הכבוד שמגיע לך... לומר על מישהי שהיא לא נורמלית ולא בריאה בנפשה רק בגלל שלה מתאימה דרך חיים אחרת (לציין: היא לא פוגעת באף אחד תוך כדי..), מה זה לדעתך ??? שלום גם לך. אלי
 

babe10

New member
אם אתה רוצה תשובה רצינית.

כן. היא לא נורמלית. כי על פי הגדרה מדעית - נורמלי הוא משהו או מישהוא שנוהג על פי מה שהנורמה קבעה - קרי החברה,(מדעי החברה) או משהו שהוא נורמלי. כלומר נמצא בתוך הערכים הנורמליים (סטטיסטיקה) לא. לא כל הבחורות הן נימפומניות שמזדיינות עם גבר אחר כל שבוע. שתעשה מה שהיא רוצה, אלה החיים שלה. שתעשה את זה עם כלבי אמסטף. זו בחירה שלה. שתעשה את זה עם איגואנות אם זה הטעם שלה. זה עדיין לא נורמלי. שוב, על פי הגדרה מדעית. לא. היא לא בשלה לאהבה.על פי הדיווח הזה, כי מה לעשות זיונים זה לא אהבה. ולמרות שיש פה אנשים שכל שבוע וחצי בממוצע מוצאים אהבה מדהימה. לא. שבוע וחצי זה לא אהבה. גם לא שבוע או שבועיים. סקס זה לא אהבה. זה אחלה כשהוא בא יחד. אבל סקס זה לא אהבה. ואם היא באמת אוהבת אותם ועוזבת אחרי שבוע - גם אם שוב לא תסכים אתי - כן, יש לה בעיה. התכוונתי לכתוב שנראה לי שהיא אחלה בחורה. תודה על תיקוני הלשון... נמחקה לי מילה. תירה בי. אני גם חושבת שבחור שעושה את זה זה מחליא. אני חושבת (ולא בגלל חינוך) שמי שמסוגל כל שבוע לשכב עם מישהו אחר הוא בהמה. לא סתם נאמר - מותר האדם מן הבהמה.. אנחנו משתמשים (רובנו בכל אופן) במערכת שיקולים נוספת שכוללת רגש, מחשבה, הגיון וכו´. לפני שאנחנו שוכבים עם מישהו. שלא כמו הבהמות שעושות את זה כי ככה ההורמונים שלהם מורים להם. אתה יכול להצדיק את זה עד מחר, לדעתי הבחורה היא פשוט שר*&^%טה. וכן. גם גבר שמתנהג ככה הוא דוחה באותה מידה בעיני. לא. לא הייתי "סולחת" אם גבר היה מתנהג ככה. להתנהג כמו חיה מיוחמת, וללכת אחרי מקל הטמטום שלך, לא עושה אותך "גבר" בעיניי. זה עושה אותך פאתטי. הבעיה העיקרית שלך בהבנה של ההודעה שלי היא שאתה קראת שהיא לא שפויה. מטורפת. לוקה בנפשה או ווטאבר. אני בסה"כ אמרתי שהיא לא נורמלית. לדוגמא - אם מחר תבחר שהבן שלך (שיוולד) לא יעבור את טקס ברית המילה - זה לא יהפוך אותו למטורף, אבל הוא בהחלט יחשב לא נורמלי, כי זה חורג מהנורמה. קאפיש? יופי. נמשיך. מנוסה ובשלה לאהבה. כן. מה לעשות. זיונים לא מכינים אותך לחיים. אם מחר תצטרך לעבור לגור עם שותף לדירה. מי יקנה לך תחושת בטחון והרגשה טובה כש"תראיין" אותו לדירה? זה שגר בשנתיים האחרונות עם 8 שותפים ומעלה? שהחליף כך חודש שותף? או זה שגר בשתי דירות עד היום והחליף שני שותפים בארבע שנים האחרונות? אני לא חושבת שאהבה זה משהו שנולדים מוכנים לה, או שנדקדק ונגיד קשר זוגי. זה לא דבר פשוט. זה דבר שצריך לעבוד עליו. כי אף בנאדם לא נולד מוכן לחיות עם בנאדם זר אחר. לאף אחד זה לא בא בטבעיות. או קיי. לרוב האנשים לא. ואם היא לא התנסתה בקשר (ולא. זיון אצלי זה לא קשר) היא לא יכולה להיות מנוסה בכך. הגיל תלוי בזה - שאם היא בת 20 אני לא מצפה שיהיו לה ארבע מערכות יחסים רציניות שארכו שלוש שנים כל אחת. אם היא בת ארבעים, אני אבין אם היו לה יותר ממערכת יחסים אחת. יש עוד נקודה שרצית להתעקש עליה? או שאתה סתם מחפש אולי עוד משהו בהודעה שלי שווה ביקורת? לא אמרתי שעל פי הגדרה קלינית זה חריג. אמרתי שעל פי הגדרה מדעית זה לא נורמלי. הסברתי את עצמי בהתחלה. על פי הגדרה קלינית זה נקרא נימפומנית, או בשפה מקצועית, אובססיב קומפולסיב כשתחום הכפייתיות הוא הסקס. תשאל פסיכולוגים, או שגם אותם "חינכו שלהתהולל זה רע"? מעניין מאיפה אתה יודע איך חינכו אותי בבית. עוד משהו שידעת עליי ואני לא ידעתי? (לא, ממש לא ככה חינכו אותי. תודה לאל יש לי עיניים מח ויכולת לחבר ביניהם ואפילו להגיע להחלטות ותובנות לגבי החיים שלי. תודה על ההערכה שלי כבובת מריונטה של הוריי או החברה.) לגבי הפסקה האחרונה שלך. אני שמחה לראות שאתה כן מקווה לאהבה אמיתית. אחת ויחידה? אני בספק, ולא כי זה לא יכול לקרות אלא כי החיים שלנו מורכבים מדי ומתחילים נורא מוקדם אז אני בספק שיש הרבה אנשים אם בכלל שיהיו לנצח עם החברה שלהם מכתה ד´. אני כן מאמינה במונוגמיות. ואני יכולה להביא לך אינספור דוגמאות. נכון, לא כולם מבחירה. רוב האנשים עושים את זה מכורח. כי הם התחייבו בפני בני / בנות הזוג שלהם. אבל זה יכול לקרות וזה קורה. וגם אם אתה מוצא עצמך נמשך לבחורה אחרת, לא בהכרח אומר שהפסקת לאהוב את אשתך, או ההיפך. השאלה מה תעשה עם זה. השאלה אם אתה בהמה והולך רק אחרי הליבידו שלך, או שאתה מפעיל שיקולים אחרים ושולט בעצמך. לא אמרתי שהיא לא בריאה בנפשה או לא נורמלית כי לי מתאימה דרך אחרת. תשלח את ה"סיפור" הזה לכל איש מקצוע שתבחר ותראה מה הוא יגיד לך. זה לא קשור לדרך שבה אני חייה את חיי. זה קשור לעובדות מדעיות שאני יכולתי להסיק מפירורי המידע שקיבלנו. "מה לדעתך הסיכוי ששני בני אדם שונים (והרי כולנו שונים האחד מהשני) יוכלו להתפתח ולהתקדם ביחד בקצב אחיד ובכל זאת לא להשתעמם אחד מהשני ?? הסיכוי הוא 0. " ועל זה אני אגיד דבר אחד: גם החיים עצמם אחרי כמה שנים משעממים. אז מה? תתאבד? לא. תשקיע. תתאמץ. תתפתח. תעשה הכל כדי להפיק מהם את המקסימום. אותו דבר בדיוק בחיי זוגיות. ולא. לא כולם משתעממים אחד מהשני אחרי כמה שנים. יש שקוראים לזה שגרה. יש שמברכים עליה ויש שהולכים לחפש ריגושים אחרים. שגרה זה לא רע. שגרה נותנת לך להעמיק קשר. לבסס אותו. ליצור קשר של אהבה ובטחון גם יחד. לא כל אחד מצפה לחיות עם פרפרים כל יום. פרפרים זה כיף. גם בטחון זה כיף. גם הרגשה של בית. של חום. שלווה. לא חייבים כל החיים לחיות בריגוש אינסופי. מי שמחפש ריגוש חדש כל יום זה מי שלא מסוגל להנות עד הסוף מהריגוש שיש לו. יש את הריגוש של ההתחלה. פרפרים. יש את שלב החתונה, אחר כך נולדים ילדים, אח"כ הם מתחילים ללכת. בינתיים אתה ואשתך מתקדמים בקריירה. עוברים לבית החלומות שלכם. הילד מתגייס, עובר קורס קצינים. משהו קורה לך ואתה מגיע הביתה ויש מי שיבין אותך עם מעט מילים, כי הוא מכיר אותך כבר עשרים שנה. הילד מסיים אוניברסיטה בהצטיינות. מתקבל לתפקיד בכיר בחברה. מתחתן. נולדים נכדים. אשתך בברית, כבר קצת מקומטת, אבל העיניים שלה זורחות כמו בפעם הראשונה שהכרתם. אתה "מתאהב" בה מחדש. הנכד מתחיל ללכת. הולך לכתה א´. וכו´.... מה משעמם בחיים האלה? היית מעדיף כל התקופה הזו להכיר עוד שותפה למיטה ועוד אחת? מה עדיף? בעיניי - בלי קשר לחינוך , הדרך הראשונה היא הרבה יותר מאושרת. והשלום לא היה מיועד אליך. אז אל תכניס את עצמך למקומות שלא קשורים אליך. חבל. רק טוב שיהיה.
 

voguemaster

New member
לא נתווכח לנצח על זה

אבל כמו שאומרים, אנשי מקצוע הם HIGHLY OVERRATED, וכל ההגדרות הנורמליות של מה זה בדיוק קשר רציני הן אלו שגורמות לך לטעות ולחשוב שצריך ניסיון בזה כדי שזה יצליח. אין שום קשר לאם בחורה מזיינת וזורקת כל שבוע, לאם היא פתאום מוצאת לה מישהו רציני ומחזיקה איתו זמן. הכי גרוע אני יכול להסכים איתך שיהיה לה יותר קל לחזור לדפוס ההתנהגות הקודם שלה, כי זאת האופציה הקלה יותר. אבל להגיד שהיא לא נורמלית (או יותר נכון, להגיד שההתנהגות שלה לא נורמלית) זה פשוט לא במקום. לא שאני מכיר אותה ורוצה להגן עליה. פשוט נראה לי שמשום מה אנשים מסוימים חושבים שהדרך שלהם היא הטובה יותר. וכן, הרבה מזה קשור בחינוך. גם שלך וגם של אותם אנשי מקצוע. אני מדבר על חוסר התלות (הלינארית אם תרצי) בין למצוא התאהבות כל חודש ולמצוא פתאום אהבה שמחזיקה זמן רב. זה לא שחור ולבן, ואין שום סיבה למה בחורה כמוה לא תוכל להגיע למצב של אהבה. קשה אולי להיפטר מהדפוס שלה, אבל בהחלט אפשרי. מפתה לחזור לשם, אכן, אבל בכל זאת אפשרי. תראי, בקשר למונוגמיות. אני חושב שזה רעיון נשגב. אני אישית משתדל לשמור עליו עד כמה שאפשר. כשאני מאוהב או אוהב, אני לא נוגע באחרות, נקודה. אז מה ? כל הנקודה היא שלדעתי בני האדם לא נועדו להיות כאלו. זה שאנחנו מצליחים במידה מסוימת (קטנה מאוד MIND YOU) זה לא מפתיע. תמיד יהיו כאלו שיוצאים מהכלל ותמיד יהיו כאלו שיוכלו לשים את כח הרצון שלהם ואת האהבה שלהם לפני הדחף ההורמונלי. אני כזה, ובכל זאת אני אומר שאנשים באופן כללי לא כאלו. אני חושב שהמגמה היא לכיוון הזה, ולדעתי היא רק תגדל. חס ושלום מה שזה יעשה למחלות המין, אבל בואי נקווה לטוב.. בכל אופן, ניסית להגיד שהיא לא נורמלית, אבל להצטדק ולהגיד שאת לא אומרת את זה מפני שדרך החיים שלכן שונות. ניסית להשתמש בתירוץ הידוע שהמדע מספק לך: "לא אמרתי שהיא לא בריאה בנפשה או לא נורמלית כי לי מתאימה דרך אחרת. תשלח את ה"סיפור" הזה לכל איש מקצוע שתבחר ותראה מה הוא יגיד לך. זה לא קשור לדרך שבה אני חייה את חיי. זה קשור לעובדות מדעיות שאני יכולתי להסיק מפירורי המידע שקיבלנו". אז ברשותך אני רק רוצה להעיר שאין שום דבר מדעי בקביעה כזו. ובחייך, להסתמך על אנשי מקצוע זה לא מדעי. אפילו שהם כביכול לומדים את התחום. הם אנשים, והם חונכו בצורה מסוימת ולכל אחד יש דעות משלו לגבי צורת החיים ואין שום ספק שבעיניי רוב האנשים צורת החיים שלה נראית מוזרה. אבל שוב, זה לא הופך אותה ללא נורמלית או לחלופין ללא נכונה ולא מתאימה לאהבה. רק כי היא מוצאת לה בחור כל שבוע וזורקת אותו זה אומר שהיא לא תוכל למצוא מישהו ולהישאר איתו הרבה זמן ? לא חושב.. ותעזבי אותך ממדעי החברה, בעיניי זה בולשיט לא קטן. לא קונה את זה בגרוש, וסליחה עם כל מי שלמד/לומר את זה. זה לא מדע בעיניי. דבר אחרון, לא דיברתי על ריגוש כל יום בחיי הנישואין. הנקודה שלי הייתה בסה"כ שאנשים משתעממים משיגרה, וזה דבר שלא ניתן למנוע אותו. זה תהליך כימי. בכל אופן, זה גורם לכך שברוב המקרים אנשים פשוט לא יהיו מאושרים אחרי תקופת נישואין ארוכה. מה לעשות, זה מה שקורה... לצערנו אמנם, אבל זה מה יש.
 

אלדד26

New member
צודק במאה אחוז. ../images/Emo45.gif

סוף סוף דעה שלא הורגת אנשים על התנהגותם הבלתי שפויה בעליל
 

amir_aikido

New member
../images/Emo45.gif מסכים עם כל מילה

מאותו הרגע שהיא הודיעה שמבחינתה הקשר מסתיים כשהוא נוסע לחו"ל, ניתן היה לצפות שזה מה שיקרה. באותה אמירה היא בעצם הודיעה שהקשר מבחינתה לא מספיק חזק לעמוד בפרידה למשך זמן שכזה ! לשכנע מישהו להגיד שהוא מסכים לא ישנה בכלום את ההרגשה הפנימית שלו. אפשר לשכנע רק את ההדיון לא את הרגש. כשמישהי אומרת לך שהיא רוצה לעשות הפסקה והיא תחליט אם תחזרו אחרי הטיול, זה אומר שמבחינתה אין מחויבות
ולכן היא אפילו לא באמת "בגדה". אם יש כאן הרס הוא כולו עצמי, ונובע מאשליה עצמית. אמיר
 

ליאן.

New member
אז הם סיכמו,

והיא אכן ניסתה ולא הצליחה. היא לא רובוט ומראש היו סימני שהעידו על השברות עתידית. ואף אחד לא אומר שהוא לא היה צריך לסוע. הוא רצה לנסוע ונסע. אחלה. אבל למה לדרוש ממנה להשאר שלו ? יש לי חברה (של חברה) עם סיפור דומה.. היא פגשה מישהו, הם היו מאוהבים עד הגג והיו יחד איזה 3-4 חודשים.. אבל מה? בעייה. היה לו חלום לסוע לאחר השיחרור לאחיו בארה"ב לחצי שנה לעשות קצת כסף ולנסות את מזלו שם. הוא ויתר על החלום שלו בשבילה, כי רצה להשאר עם אהובתו.. אבל היא הפצירה בו שייסע ושיהיה חופשי לעשות שם מה שבא לו עם מי שבא לו ושהיא תהיה כאן. כמובן שאי אפשר להבטיח כלום.. ואי אפשר היה לדעת אם הוא אכן ישוב, או אם הוא ימצא לו אחרת, או אם היא תפגוש אחר.. זו יריה באפלה וקשה להתחייב לתקופה כה ארוכה. הוא אכן נסע והיא נשארה וחיכתה לו.. ובמשך חצי שנה נורא התגעגעה ובכתה כל יום והיה לה הכי קשה בעולם. אבל זה היה משהו שרצתה שיעשה ויגשים ושלא ישנא אותה על שויתר על החלום למענה.. בסוף הוא חזר. והם עדיין מאוהבים וגרים יחד כבר שנתיים. מאושרים. אגב, זה מזכיר לי את סיפור הסיכה והשרשרת. הבעל מכר את השעון למען הסיכה לשיערה היפה של אישתו והאישה מכרה את השיער למען שרשרת לשעון.. מסקנה- ויתורים למען האהבה ומתוך אהבה. אי אפשר לצוות, לדרוש או לחייב את בן/ת הזוג לשום דבר. כל אחד עושה את השיקולים שלו עם עצמו למען אהבה או קשר, ומעניק מעצמו כמה שניתן בגבולות של עצמו.
 

voguemaster

New member
לא יכלתי לנסח את זה טוב יותר

מצד שני זה צפוי, אתה טוב יותר בניסוחים
 
כשיש אהבה

כשיש אהבה אמיתית ומחוייבות , אז 3 חודשים זה כלום, ממש כלום. אנחנו מחפשים כל החיים מישהו לאהוב באמת. אז בגלל שהוא נסע לטיול ארוך מהרגיל נוותר עליו? במיוחד שמדובר בתאריך יעד ברור וכשברור שהבחור מחכה לחזור אליה לפחות כמו שהיא מחכה לו. אם היא עזבה ככה, כנראה שהיא לא באמת הרגישה מחוייבת. אני יכולה להבין את ההרגשה שלך אבל, חבל להשקיע בה מאמץ, חפש מישהי שתאהב אותך באמת
 

neuron

New member
תשמע... ../images/Emo26.gif../images/Emo26.gif

...מעצם זה שהיא דרשה שתפרדו עוד קודם לנסיעה ("וכשתחזור, אולי ניתן יהיה לחשוב על לחזור להיות ביחד") ניתן להסיק ש:
1. הבחורה החליטה שמבחינתה זה נגמר עוד לפני שזה נגמר...
2. ...או לחילופין, היא החליטה לשחק אותה נעלבת מזה שאתה נוסע וניסתה להציב בפניך תנאים בצורה לא הוגנת וילדותית (משהוא בסגנון של "או אני או הטיול- בוא נראה מי\מה חשוב לך יותר"). נסעתה, היא נעלבה, והיא משחקת לך אותה hard to get. בקיצור איש- אם זה היחס שקיבלת ממנה, כל מה שיש לי להגיד לך זה תעבור הלאה, שהיא תחפש אותך אם בא לה (וכמובן שאתה תסרב).
 
למעלה