הנסיון שלי שונה
הרעיון שלך יפה, ונשמע הגיוני. אפילו שמעתי פעם משהו בסגנון הזה מאשת מקצוע שאני מאוד מעריכה. אבל הנסיון שלי לימד אותי שהכל תלוי באופי. שלושה ילדים אני מגדלת אצלי בבית, ולכל אחד מהם התנהגות חברתית שונה. האחת מסתפקת ב3-4 חברות קרובות, אבל גם אוהבת להיות הרבה לבד. השני מסתובב תמיד בחבורות גדולות, ולא יכול להיות רגע אחד לבד. והשלישי עדיין לא החליט מה מתאים לו-אבל משתדל להיות כמה שיותר זמן עם החבר'ה. שלושתם גדלו באותו בית, אבל לכל אחד מהם אופי שונה וצרכים שונים, ובהתאם לצרכים אלה הם מנהלים את חיי החברה שלהם. אני, בכל מקרה, בעד להניח להם. במילא בסופו של דבר הבחירה היא שלהם, ואנחנו צריכים לקבל אותה ולא לשדר אכזבה.