צמחי אגבה ויוקה בני 14 מחפשים בית

enbalush

New member
אז מה יפתור את בעיית ההתרבות???

אם לא עיקור??? מה??? אתה מציע חיסול! חיסול לא פותר את בעיית ההתרבות. אתה כזה דמגוג.
 

yossef f

New member
אתה ממשיך לזרות חול בעיניים.

אתה משמיד בעלי חיים ,חיים לחלוטין,לא סובלים,אין לזה קשר עם בעלי חיים סובלים,כלבי נחייה,אגרות ושאר ירקות. אתה משמש כמכבסת גויות של בעלי חיים לרשויות,ועוזר להן להתמודד עם וויסות האוכלוסייה באמצעים לא הומניים,ולא יעילים,הרי גם ההשמדות המסיביות שלכם לא נותנים פתרון לבעייה. כדי שמבצע עיקורים בשטח שיש בו רצף של אוכלוסיות חתולים יצליח צריך לתכנן מבצע כולל ולבצע בתוך פרק זמן קצר,לא לטפטף עיקורים. בפרוטוקול של הישיבה שכינס פורז בכנסת סיפר נציג הווטרינרים הפרטיים שהשרותים הוטרינריים לא היו מוכנים להגיע להרצאה של מומחה לעיקורים עם מוניטין מארה"ב כדי לבדוק את השיטה,אני מניח שלא מפאת מחסור בזמן. תתחילו להתעורר ולחשוב אחרת.
 

yossef f

New member
תומך אחר של נבו

בפורום אחר התגלה בסופו של דבר כממציא שיטה חדשה לעיקור חתולי רחוב באמצעות הרעלתם, אני מקווה שאתה פחות יצירתי.
 

אישעם

New member
הוא כאן אתה יודע ?

הוא נחשב פה למומחה בגינון. מדובר על "פגע רע סביבתי". ראה את חתימתו, הוא "שפם המקובלים" לשעבר שהציע את הצעת הרעל.
 

yossef f

New member
הוא החליף כינוי סמוך מאוד לתקרית

השרשור,כנראה שנבהל מהתהודה או שהשתכנע שהוא פגע רע סידרתי. אני לא שולל את מומחיותו,הוא מוערך גם בפורום שמירת טבע,אלא שלעיתים מתערבבים לו התחומים והגבולות.
 
החלפתי כינוי בגלל סיבה אחרת.

נחסמתי בפורום מפלגת הירוקים מפני ש"לעגתי לסופי צדקה". לאחר שתיבת המסרים שלי נפרצה על ידי איזה נבלה, רוב הסיכויים הם שמפורום זכויות בעלי חיים או חתולים, נאלצתי לבקש ממנהלי כל הפורומים בהם השתתפתי לחסום את הניק הקודם שלי- אבל השארתי אותו בחתימה שלי. מי שפרץ לי את תיבת המסרים גם שינה סיסמא ואי- מייל כל שלא יכולתי להשתמש בניק כלל, אבל מאוחר יותר הוא כנראה החזיר לשם את האי- מייל המקורי שלי- כך שעכשיו הניק ברשותי אבל לא פועל. בפרום זה אני משתמש בדרך כלל בניק אחר מפני שהמנהלות לא רוצות פגעים רעים.
 

yossef f

New member
מנהלות הפורום צודקות.

למה שתהיה פגע רע סידרתי,אבל את הפריצה אני מניח יזמו חתולים מרוגזים, תאמין לי הם מסוגלים לזה.
 

אישעם

New member
איזה סיפור מצוץ מהאצבע

שמך החדש מסגיר את כוונותך. אתה פגע רע, סדרתי, סביבתי ועוד. הסיפור שלך בילתי אמין, בלשון המעטה. הכניסה לניק ישן אינה אפשרית דרך המייל. כל אחד יכול לנסות, זו לא בעיה לבדוק את השקר הזה. אם פרצו לך ניק אז בחרו להשתמש דווקא בתיבת המסרים ? אם פרצו לך ניק אז הרי שהיית יכול להכנס אליו שוב, כי אם מישהו אחר לא השתמש בו אז הוא פתוח. אם אני הייתי פורץ לניק, אז הייתי גם משנה את הסיסמא ולעולם לא היית יכול לחזור. הזוי הסיפור שלך. אם כבר אז יש אפשרות אחרת. חשבת על העובדה שמסרים ניתנים לתימרון ? מסרים אינם דבר אמין, ניתן לבצע בהם שינויים. אתה רואה מה קורה כשקופצים למסכנות שמקורן בהנחות מוטעות ? למד לקח, למד גם פיתחון לב, למד על בע"ח ועל זכויותהם, שלא תצא בור שקורא לפיזורי רעלים.
 
ומי מחליט למי ימצא בית ולמי לא?

האם הסלקציה נקבעת לפי היופי או האופי? גם הפעם לא תענה כי השאלה לא לעניין?
 

drorjs

New member
מיכל שאלה לי אלייך..

תני לי את החזון שלך לעתיד טוב יותר. איך נראה המצב כאשר המאבק שאת מדברת עליו מסתיים בהצלחה? האם אנשים בכלל "יגדלו" כלבים וחתולים? או דגים? או אוגרים? הרי אם נפסיק כולנו להחזיק בחיות מחמד ,עבודה,תצוגה חיסלת את הבעייה לא? אני אישית לא מחזיק שום בעל חיים באמת למרות שלדעתי יש בעלי חיים שיעלמו מהעולם ללא החיים עם האדם(כבשים,עיזים ופרות ועוד) ספרי לנו מיכל תכל'ס איך את רואה את העתיד האידיאלי .מהי האלטרנטיבה להרדמה?
 
איזה שאלה כפית!!!

בחזון שלי, העולם כפי שאני מדמיינת שהייתי רוצה לחיות בו, אולי זה העולם הבא. אין בו חיות בכלובים. אין כלובים לציפורים, אין "גני חיות" אין קירקסים, אין חנויות למכירת חיות, אין ניסויים בבעלי חיים, אין רפתות ולולים מתועשים. כל האנשים בריאים כי שומן מין החי לא סותם להם את העורקים, התור לצינתור שואף לאפס, שטחי החקלאות המשמשים לגידול מספוא לבעלי חיים במחנות הריכוז שלהם הופכים הסבה לגידול מזון לבני אדם ופותרים את בעיית הרעב בעולם, מפסיקים לכרות את יערות הגשם לשם הפיכתם לשדות גידול למספוא, אוכלים אולי קצת ביצים של "תרנגולות חופש", לא "ביצי חופש". אתה מוזמן להיכנס לכאן ולקרוא עוד מה יצא לנו מזה אם נשתנה.
 

drorjs

New member
מיכל אני שותף לרוב החזון שלך אלא ש:

א.לניסויים בבעלי חיים למטרות רפואה אני לא רואה תחליף באופק, אבל אולי אם נחליט להפנות את משאבי הרפואה המודרנית לכיוון של חינוך ורפואה מונעת, וחלאס עם פיתוח של אינסוף תרופות חדשות וטיפולים חדשים.. ב. בית המקדש השלישי (ואני יודע שזה אולי מושג רחוק ממך תפיסתית) הוא סוגייה לא פשוטה בשבילי בגלל עניין בעלי החיים. אני לא רוצה להכנס לזה כי כאדם מאמין אני כן מבין למה צריך את הקורבנות אבל אני רואה היטב איך בלי האמונה זה פשוט נראה כטבח חסר תכלית. ג.אני לא צמחוני ובאופן כללי לא רואה את החיות כ"שוות" אלינו אלא את האדם כיצור מוסרי ואינטיליגנט שיש לו אחריות נוקבת עד תהום כלפיי העולם שהוא חי בו כי גם אם נחשיב עצמנו כמין אוכל-כל (וגם בשר בכלל זה) אני פשוט חושב שהגזמנו בטירוף עם הכמויות...
 

roteria

New member
יש כבר תחליף לניסויים בבעלי חיים

מרבית הניסויים בבע"ח לתרופות או למען הדיוק 99% מהם לא יוצאות כלל לשוק בע"ח הם מינים שונים מבני האדם, אין להם את אותן מחלות כמו שלנו, אין להם דנ"א כמונו, ניסויים בבע"ח זה מטעה מבחינה מדעית... ויש הוכחות לכך שתרופות שנוסו על בע"ח בהצלחה כשלו בבני אדם (יצרו עשרות אלפי תינוקות ללא גפיים למשל- התלידומיד ) יש חלופות, אתה מוזמן לבקר קצת באתר סוגרות ובאתר האגודה נגד ניסויים בבע"ח ולקרוא על חלופות אלה http://www.sogrot.org/index.php http://www.isav.org.il/
 

אישעם

New member
drorjs ממש ממש טעויות יסודיות

א. מה עזרו לך הניסויים בבע"ח ? אלה טענות שטוחנות מים. אני יכול לתת לך דוגמאות לתרופות שנוסו על בע"ח אבל הרגו בני אדם. יש עניין של כספי מימון וזו המטרה לניסויים, ממש ממש לא בשביל להציל את האנושות. אלטרנטיבות לניסויים יש, רק שאנשים הם אינטרסנטים ואגואיסטים ומעוניינים בכספי המימון. זה לא שלוקחים עכבר אחד או כלבלב אחד או קוף, לוקחים אלפים מיליונים וגם פותחים חוות שלמות (ראה את חוות מזור) בגלל שיש בזה הרבה כסף ציבורי ופרטי, לא בגלל התרומה לאנושות. ויש מלא פתרונות, חבל שאתה לא יודע. אפשר לבצע ניסויים על שיליות, וגם פיתחו ושיכפלו בשר במעבדות שניתן לבצע על זה את הניסויים. כמו כן שכחת לדבר על הניסויים לקוסמטיקה שממשיכים למרות שיש חוקים נגד זה, כי האדם הוא יצור אגואיסטי, אין סיבה אחרת. האדם מוסרי ? ממש, רק האדם אונס, פאדופיל, רוצח וכו' אצל בע"ח כל התופעות האלה הן הישרדותיות ואצל האדם זו סטיה נפשית, מוסרי ? החיות יותר מוסריות אפילו מבלי להבין מה זה, והאדם האנטיליגנט מבין וממשיך להיות לא מוסרי, איך זה ? מדובר בשיוויון זכויות לנשום, חבל שאתה זורע חול לגבי הנושא. איך אפשר לדבר על מוסר כשאתה נגד הזכות לנשום. תתן לבע"ח את הזכות לנשום, הם לא צריכים זכויות אחרות. אתה מדבר על הכחדת פרות ? הרי שהן מעווותות גנאטית, ומי עשה להן את זה ? אז האדם עיוות אותן ועכשיו טוען שהן יכחדו אם לא ימשיך לנצל ? זה כמו בפיטום האווזים, המגדלים טענו שהאווזים ימותו אם החוק יכנס, זה מגוחך. כאילו שעדיף להם ככה. הבעיה שלך כמו כלל האנושות, אתה מרגיש מאויים, אתה רואה את האינטרסים הנצלניים ומעוניין להמשיך בהם. אבל שמע, אפשר לחיות גם בלי לנצל. אתה יכול להיות ישות עצמאית, כזו שלא חיה על חשבון החלשים, אתה יכול לבחור להפסיק לנצל ולחיות על חשבון אחרים, אתה יכול לבחור ביותר ויותר צמחונות בחייך.
 

roteria

New member
מה אתה חושב שעדיף לחיות האלה

שאמרת שבסכנת הכחדה אם נפסיק לגדל אותם: א לחיות בסבל, עינויים ויסורים עד למותם למאכל / לבוש וכ"ו ב לא להיוולד בכלל לעולם הזה ולא לחוות את הסבל העינויים והייסורים עד למותם כדי שתבין מה אני מנסה לומר באמת אני מבקשת שתשווה את זה אליך האם אתה היית בוחר א להיוולד - לחיות בשבי, בתנאים מחפירים עד למותך ב לא להיוולד כלל אני הייתי בוחרת לא להיוולד בכלל אם אלה היו האופציות שלי ואני מאמינה שכל יצור חי שיכול להרגיש כאב היה בוחר כמוני אם רק הייתה לו האפשרות הזו...
 

gitta

New member
לצערי הרב אין פתרון אמיתי לבעיה

כל זמן שהאנושות תמשיך להיות מורכבת מאנשים שרובם "ניאנדרטלים" גמורים או חלקיים, יימשך המצב הנוכחי. איך תסבירו לאנשים בהמיים שדם הכלב והחתול אדום בדיוק כמו שלהם? יהיה לכם מזל אם לא תחטפו אגרוף בפרצוף. "הדם הוא הנפש" כתוב בתנ"ך. ואכן, אלמנט הנפש הוא הדם, והוא כולל לא רק מרכיבים פיזיים, אלא גם את רוחו של הבורא (או רוח היקום, או ה"צ'י"). בעל החיים אוהב לחיות, הוא חרד לחייו כשהוא במצב סכנה, הוא מפעיל מערכת שיקולים ורגשות המצביעים על הימצאות איזה שהוא מנגנון תבוני במוחו. איך אפשר להעביר לציבור הרחב את הדקויות והנפלאות של הנפש, גם נפשם של אלה שאיתרע מזלם ללכת על ארבע. החינוך לכך צריך להתחיל ממש מוקדם, בגיל שנה. רק ככה נוכל לשפר את המצב, לפחות במקצת.
 
כל כך נכון, חיממת לי את הלב בתשובתך

אם יורשה לי רק הערה קטנטונת: המונח "אנשים בהמיים" חוטא לבהמות. זהו ביטוי הבא לתאר גסות וקהות. והפרות, והבהמות בכלל, הן בכל זאת יצורים עדינים בנפש שלהם, למרות גודלם המגושם.
 

שחיין

New member
זאת ועוד!

גם צמד המילים "התהנהגות חייתית" חוטא לאמת משום שבניגוד לאדם, לחיה אין עולם של מוסר וממילא היא טורפת את טרפה בשביל להתקיים ואינה חוטאת בכך, בעוד האדם המכונה "חייתי" מכונה כך בגלל חוסר מוסריותו שכן הוא פוגע באחרים ללא הצדקה מוסרית.
 
למעלה