צמחי אגבה ויוקה בני 14 מחפשים בית

One Echoe

New member
לא לעניין.

השרשור הזה הוא יוצא דופן, מאוד. יש לנו רק כותב אחד בפורום שניחן בדיעות המטורפות האלה וכולם מתנגדים לדיעות האלה(טוב, קשה לי לדבר בשם כולם:אבל עוד לא פגשתי מישהו שלא מתנגד לזה) באינטרנט יש הרבה קיצוניים, בכל מקום בכל תנועה ובכל פורום. להכליל את כל התנועה בגלל קיצוני אחד זה כמו להכליל את כל היהדות בגלל יגאל אמיר.
 
אף אחד לא הכליל.

טענתי שהטענה כאילו זכותיותיו של בעל חיים שוות לאלה של בני אדם שוות מסוכנת בגלל שהמסקנה ההגיונית ממנה היא שיש לרצוח בני אדם אם כך מצילים חיות. מספיק שאחד יקבל את המסקנה הזו כדי שיהיה כאן רצח בשם ההגנה על בעלי החיים- ויש יותר מאחד שקיבל. גם ידאל עמיר יש רק אחד, וג'ון בראון היה רק אחד (רלוונטי מאד- הרי הזב"חיסטים נוהגים לטעון שכמו שראו בעבר בשחורים נחותים, כל רואים היום בבעלי החיים נחותים), ורוצחי רופאים יש די מעטים.
 

One Echoe

New member
אתה טועה.

קודם כל, העובדה שלדעתך ההשוואה היא "מסוכנת", בגלל שאתה פוחד מאנשים פאנטים וטרוריסטים(שלא קיימים בתנועה לזכויות בעלי-החיים:רובם פציפיסטים מתנגדי אלימות מובהקים), זה לא אומר שההשוואה לא נכונה ולא במקום. התנועה לזכויות בעלי-החיים לא באה לרצוח אף אחד, חלילה, אלא לשנות ערכי מוסר בסיסיים. למחות על העוולות שנעשות לבעלי-החיים. יום אחרי יום, שנייה אחרי שנייה, דקה אחרי דקה. בשבילם הסבל לא נגמר, הוא רק התחיל, ממש עכשיו. בשנייה נרצחות רק בארץ 8 חיות.
 
לא צריך יותר מפנאטי אלים אחד.

ועבריינות אידיאולוגית של זב"חיסטים כבר קיימת בארץ- למשל המקרה של השחתת מעבדתו של פרופ' חנן פרנק. גם רובם המוחלט של מתנגדי העבדות בארה"ב התנגדו לאלימות (וראו את השחורים כנחותים) אבל בשם ערכי המוסר הנעלים שלהם יצא מהם רוצח, שעד היום נחשב לגיבור. גם מתנגדי ההפלות רואים את עצמם כאנשים מוסריים שרק רוצים למנוע רציחות. גם מביניהם יצאו רוצחים.
 

אישעם

New member
מה אתה מכליל אותנו ?

איזו מין גישה פרימיטיבית זו ? 2006 עכשיו, תתעורר. הנה , עובדה שיש גם גננים שעושים הכללותובכך הם עוסקים באפליה לרעה. אבל אני לא יכלל את כל פורום גינון, הבנת את ההבדל ? מבלי להכנס לחנן פרנק. ליצור הזה לא מגיע כלום, מגיע לו שיקרו לו רק דברים רעים. זה כבר לא סתם לחיות על חשבון אחרים כאוכל בשר, זה כבר לעשות בהם ניסויים ולענות אותם, תסמונת מנגלה.
 
לא הכללתי.

טענתי שהגישה הזו, לפיה לבעלי חיים זכויות שוות לאלה של בני אדם מסוכנת מפני שהיא יכולה ליצור לגיטימציה לרצח בני אדם. השרשור שהבאת מראה שיש אצלכם כמה שהתקרבו מאד לתחום הבלתי לגיטימי- ולא ברור כמה עוד היו מסכימים עם הנבלות האלה, שלא מוכנים לחתום על כרטיס אד"י מחשש שאיבריהם יצילו אוכלי בשר, אם לא היו חוששים ש"קרניבורים" יראו את השרשור. אז אם מבין כמה מאות אנשי זב"ח בארץ יש רק אחוז אחד של כאלה שמוכנים שאדם ימות ובלבד שלא יאכל בעלי חיים, זה יותר מדי. ומה שהצמיח חשיבה מעוותת כזו זו הטענה שחיי חיה שוים בערכם לחיי אדם. זוהי המסקנה ההגיונית היחידה- ולכן או שמוסרי לרצוח אנשים כדי להציל חיות, או שטענת השוויון בלתי מוסרית. אין דרך ביניים.
 

אישעם

New member
נא למחוק, ההודעה שלו שיקרית

זה אפילו לא הגיוני. הרי שבני אדם הם גם חיות אז זב"ח מגן גם עליהם, מכאן שפעילי זב"ח לא יפגעו בחיה מסוג אדם כי זה נגד זב"ח. זה ממש לא מסובך. וגם, אם אני בסכנת חיים או על אי בודד אז אהרוג כמה בע"ח שאצטרך. אם יתקיפו אותי בני אדם , לא אגן על עצמי ? אם יתקיפו אותי להקת זאבים ביער הרי שאשרוד גם במחיר של להרוג את כולם. מכאן שערך החיים לא שווה במצב של סכנת חיים והישרדות. האם מישהו התלונן על השמדת העופות בשפעת העופות ? לא, פשוט ביקשנו המתה ללא כאבים. כולם הבינו שמדובר בסכנת חיים. אבל אתה לא בסכנת חיים, אז למה אתה משמיד בע"ח ? הרי שזה לא מחוייב לקרות במציאות. למה להשמיד אם אפשר לחיות מבלי להרוג ? המשפט "הזכויות שוות..." מדבר על הזכות לנשום לא על הצבעה לכנסת. למה שהזכות לנשום לא תהיה שווה ? לא מדובר על מצב של סכנת חיים. לא מוסרי לרצוח אנשים בשום מצב (כתשובה לשאלתך). אבל מוסרי לעצור בעדם בהתאם לחוק שמגן על בע"ח. אתה בטח לא קורא פה שלא לשמור על החוק ולא להגן על בע"ח ? האם, נגיד, תראה אונס ברחוב, האם לא תפעל לעצור את התרחיש ? שים לב לכך שאפילו לא הגעתי לתרחישים של רצח.
 

הורסמאן

New member
ההודעה שלו איננה שיקרית

גם אני קראתי את השרשור הזה (אשר חלק מההודעות שבו בינתיים הוסרו) ונחרדתי.
 

אישעם

New member
בתור שקרן כפייתי אתה לא אמין

ועדותך אינה שווה דבר ואינה מקובלת. לך יש את כל האינטרסים שבעולם לשקר. שמו אותך על במזב"ח ואתה מתנקם ע"י ליכלוכים ושקרים. בגלל זה הנושא הזה מטריף את דעתך.
 

הורסמאן

New member
אדרבא

תצביע על שקר אחד. כשאני מאשים את התנועה שלך בשקרים, אני מוכיח אותם אחד לאחד.
 

אישעם

New member
יש לך מלא שקרים, קבל כמה

זה שמרוצים אינם ניצול סוסים. זה שלצב"ח ת"א עושים מעשה נכון. זה שצמחונות אינה פיתרון כי היא יוצרת סבל לבע"ח (אתה אפילו לא מבין את הנושא ואת המטרה, הטענה היא שזה פיתרון יותר טוב מחוסר צמחונות, כי המטרה היא לצמצם את סיבלם של בע"ח ואין התימרות להעלים את הסבל, מכאן שמצפונך אינו נקי ושאתה לא מוסרי). זה שזו זכותך לקחת בכח הזרוע, מה שמצביע על האלימות שבך ועל הסכנה שנצלני סוסים יהפכו לרוצחים הרבה לפני שצמחוני שלא מסוגל לפגוע בזבוב יפנה לרצח. אתה לא מוכיח ולא בטיח. אתה מלך השקרנים, אחד מהבזויים ביותר והנצלניים ביותר. אתה לא מוכיח כלום ומעולם לא הוכחת, אתה סתם שקרן. יש לך ויכוח עם נתון סתטיסטי מאנונימוס ובגלל זה אתה מבטל תנועה שלמה שכל גרגר קטן בה הרבה יותר מוסרי מהקיום שלך.
 

הורסמאן

New member
הוכחתי קבל עם ועידה

שהסיפורים שאתם מציגים על מרוצים הם ערימת שקרים מגובבים. (קישור מצורף) לא ברור לי מה לטענתך אני לא מבין, נסה להיות יותר קוהרנטי. נסה להמנע מהשוואה לרוצחים, זה סתם מאיר אותך באור טיפשי. אנונימוס עוסקת בשטיפת מוח. לכן הסרטים הערוכים בכוונה ליצור שוק, לכן הדיבוב השיקרי, לכן האפקטים הצליליים, לכן צלבי הקרס וסממנים נאצים אחרים. אני מבטל תנועה שלמה כי היא נוהגת כעדר שוטים, ללא שמץ של הגיון מוסרי. אני מבטל אותך, כי מלבד האשמות של "שקרן ונצלן" ללא שום גיבוי, אתה לא מוסגל להביא שום טיעון בעל משקל. אתה ושכמותך הם הסיבה שאני מבטל תנועה שלמה.
 

אישעם

New member
אתה זה שמשווה לרוצחים

אז פתאום לא נח לך לקבל בומרנג. הרי הרבה יותר הגיוני שאתה תהיה רוצח לפני כל צמחוני, שברי צמחוניים לא פוגעים בזבוב ואתה נצלן סוסים שמרצה לנו על הזכויות שלך להשתמש בכח הזרוע ולקחת בכח ובאלימות זכויות של אחרים כמו למשל סוסים. לא הוכחת שום דבר, אתה מזכיר לי ילד קטן שאומר בנחרצות "לא נכון, לא נכון" הולך הבייתה וחושב שהוא סיפק הוכחות. נגיד נגיד נגיד שיש שמץ בטענותך, אז מה ? אז זה לא ניצול ? הצחקת אותי, יצור מתועב ונצלן. ומכאן לקחת מסקנות על כלל הצמחונות ? אתה חי באילוזיות. הסרטים לא אמיתיים ? השתגעת לגמרי, סבבה, הנה פיתרון ליצורים עלובים. תכתוב בגוגל ERTHLINGS תקבל סרט שזכה להערכה עולמית ופרסים, אז עכשיו תספר לנו שגוגל הוא אתר שיקרי ? אתה חי בסרט ואני מבטל את ההכרה בקיומך.
 

הורסמאן

New member
נו בחייך עשה טובה

תרשה לי להתקיים. לייצן, איפה אני משווה לרוצחים? אם אתה רוצה לטעון שלא הוכחתי שום דבר, תביא הוכחות הפוכות. אתה לא יכול, כי גם אם היה לך מושג על מה שאתה מדבר, ההוכחות האלה לא קיימות. תעשה חיפוש בגוגול ליהודי, ותמצא שם הוכחות שאתה פידופיל, אז מה? ממתי אינדקס יכול לשמש הוכחה לדבר כלשהו? כמו שאר ההוכחות שאתם מספקים, פיברוקים וחצאי אמיתות מגובבים יחדיו בניסיון נואש ליצר שטיפת מוח.
 

אישעם

New member
אין לך בושה לשקר

אתה מדבר על רציחות בגלל שמשווים את ערך החיים ולכן הגיוני לך שירצו לרצוח כדי להציל בע"ח. אתה שקרן חסר תובנה הגיונית וחסר יכולת לקרא מילים ממסך המחשב. אפילו לגבי פיטר סינגר כתבת על זילזול בחיי אדם, אז כמובן שאתה מדבר על רציחות אדם. אין לך גבולות. יצור שפל ומתועב, נצלן, לוקח בכח הזרוע, אלים. זה הכיוון החדש שלך לפגיעה בבע"ח ? לשקר שאורגניות סותרת את הצמחונות ? תת רמה.
 

הורסמאן

New member
חשבת אולי

להתחיל לכתוב סיפורי מדע בדיוני? תצביע על מקום אחד שבו כתבתי על רציחות? כמו של שאר ההמצאות הזבחיות אתה חושב שמספיק שאם תאמר משהו זה הופך אותו לנכון. המקום היחידי שבו הדברים שלך יכולים להתקבל זה בין זבח"ניקים טיפשים כמוך. צימחונות סותרת גידול בשר אורגני, איך שלא תנסה להפוך את זה, אכלת אותה. נסה שוב טמבל, אבל אני מציע שהפעם תלך קודם לבקש עזרה, לבד קשה לך.
 

אישעם

New member
אידיוט

מובן שמצמונות סותרת בשר, הצלחת לחשוב על זה לבד ? עזרו לך בבית ? כתבת על רציחות, כשאמרת שהגיוני שיפגעו באנשים, דפקט לגמרי אתה.
 

הורסמאן

New member
אלהוים שיעזור לך

לך לוקח שמונה הודעות להבין משוואה פשוטה כמו "צמחונות לא תומכת בבשר אורגני" ואני האדיוט. כבר אמרתי לך שעם ההגיון כמו שלך אתה יכול להוכיח כל דבר. :))))))))))))))
 

אישעם

New member
שלא יעזור לך

אולי תעלם מהקיום. צמחונות לא מעוניינת לתמוך בבשר אורגני כי זה שקר בשביל למכור בשר ש"בריא" יותר לציבור. לבקר עצמו זה לא מפחית את הסבל. מכאן שזה נושא אנטי זב"ח ולא שייך לשום תועלת מוסרית, גם לא מספק תועלת לבקר. אתה האידיוט הכי גדול שקיים בפורומים, תת יצור שקרן ועלוב. איך אורגניות משפרת את הסבל של הפרה ? אתה אידיוט לגמרי. ושוב זה מזכיר לי שאתה בעד סרוסים מיותרים לסוסים, מה שמפתיע הוא שאתה יוצא במלחמת קודש נגד סרוסים אבל גם תומך בהם כשבא לך. מלך הדפקטים, זה מה שאתה. תת יצור נצלן ובזוי.
 

One Echoe

New member
שקר! שקר! שקר!!!

כל התיאוריה בזב"ח היא שכולם שווים! גם בני אדם! אף פעיל זב"ח לא יפגע בזבוב, ובנפש! האנשים שפרצו למעבדה של חנן פרנק שחררו את החיות והרסו ציוד. הם לא נגעו בנפש וגם בחיים לא נפגע! המסר שלנו הוא אי-אלימות, זכויות לכולם. אנחנו בחיים לא נעשה את הדברים שאתה מדבר עליהם! פשוט שקר.
 
למעלה