צמחי אגבה ויוקה בני 14 מחפשים בית

שחיין

New member
אהה, עכשיו אני מבין

עכשיו אני מבין מהיכן צצו פתאום כל מיני משתתפים שאני לא פגשתי כאן אף פעם. ובדיוק בגללם אני יוצא מהשירשור הזה כי הם נוטפים רעל וארס (וזה חשבתי עוד לפני שידעתי מהיכן הם באים). אל תיטעי בדברי! עיברי על כל דבריהם כאן בעין ביקורתית! ראי כיצד הם כינו אותי ואחרים בפורום וכיצד הם מכנים אנשים השונים מהם ושיש להם מחלוקת איתם על דרך החיים (בקישור שורה 5 בערך). ולא! אל תנסי לשכנע אותי שהם אנשים מוסריים.... ודרך אגב, אני חובב בעלי חיים סבור שיש למנוע את צערם לתת להם לחיות את חייהם להרדים חיה = להרוג הפלה = רצח ולתקוף במילים גסות את חברי הפורום שחושבים אחרת זה לא מוסרי. איתך אמשיך לדבר - איתם לא!!!
 

אישעם

New member
שחיין ? מה לא בסדר בהודעה שלי ?

אני מתנצל אם אמרתי משהו פוגעני, אין לי בעיה ליצר דיון תרבותי. אלא שבד"כ אני עומד מול אנשים שאינם תרבותיים ואני מדבר בשפתם. זה לא ראוי שתכלול אותנו בקבוצות, אנחנו לא דת ולא כת, האמונה הבסיסית היא שלמי שנולד יש זכות לנשום מבלי שהאדם יפריע לו. לא יתכן שתדבר על מוסר אם בצלחת שלך קיימת חיה שמתה מבלי שתהיה חייב להרוג אותה, אתה לא על אי בודד ויש אוכל שמקורו לא מהחיה. מכאן המוסר, זה המוסר של הרב קוק. אני לא אדם דתי, אני מזכיר אותו במקרה לגמרי, למרות שאני בוגר ישיבה מעולם לא שמרתי שבת בחיי ולא האמנתי בבורא עולם, אישית אני חסר אמונה לגמרי, זכותי. אני לא נוטף ארס וגם חברי לא, אבל כואב לנו על ההרג המיותר, למה מיותר ? כי אפשר בלי ובגלל זה בחרתי בצמחונות. הדיון אינו על דרך חיים, חיה ותן לחיות, אני לא רוצה לחיות על חשבון בע"ח ואני גם מצפה לאותו היחס. כך שלא יתכן שבע"ח (גם בע"ח מסוג אדם) יחיו על חשבוני ועל חשבון משלם המיסים. אני מוכן לכבד את מי שנותן לי ולבע"ח כבוד בזכות לנשום ולחיות חופשיים. לא יתכן שתאשים את זב"ח באלימות אם אתה אוכל בשר, שהרי זה לא מחוייב במציאות ומי שאוכל בשר מממן אלימות של השוחט, יותר מזה, אלימות בתוך מתקנים וברזלים בתעשית הבשר במשך כל חייהם של בע"ח. תפיסות לא נכונות, אתה מוזמן לסתור אותן בקישור שהבאת. הנה עוד תפיסה שלא נכונה והפעם שלך, אני כן משמיד את מי שמאיים על קיומי או מוצץ את דמי כמו היתוש. ופה תפיסתך מוטעית, גם אנחנו חיות ויש לנו זכויות. אבל למה אתה מציג את המצב כאילו שבע"ח מאיימים על קיומך ? בגלל זה אוכלים אותם ? ועוד תפיסה לא נכונה, היהדות לא סותרת צמחונות, כחזונו של הרב קוק, קרא על זה כאן. אופס, רגע, מחליף דפדפן ומביא לך את הקישורים.
 

הורסמאן

New member
זכויות בעלי חיים

זאת המצאה בלתי מוסרית לחלוטין. זאת המצאה שבאה לטשטש את ההבדלים בין בני אדם לבעלי חיים. באופן תאורטי ניתן לעשות בשתי דרכים, או להעלות את בעלי החיים לרמתם של בני אדם, או ע"י ירידה לרמתם של בעלי החיים. מאחר שהאופציה הראשונה אינה ברת מימוש, זה לא פלא שהתומכים "בזכויות בעלי חיים" הופכים לאנשים פחות ופחות מוסריים ככול שתמיכתם בזכויות בעלי חיים גוברת. רובנו מזדהים עם הכוונות הבסיסיות של הזב"חניקים, מהסיבה הפשוטה שברור לנו באינסטינקט שאסור להתעלל בבעלי חיים, שיש צורך להקל מסבלם ככול האפשר וש"חמלה" היא דבר חיובי. אולם רבים מאיתנו מפספסים את העובדה שכל אלה מתיחסים לחובות שיש לנו כבני אדם לבעלי חיים, ואין להם שום קשר עם הדבר שנקרא "זכויות בעלי חיים". אם לבעלי חיים יש זכויות, אז זה כולל עכברים ומזיקים אחרים אשר ברגע שנעניק להם "זכויות", נגזור את הכחדתה של האנושות. לכן לא מדובר בזכויות של בעלי חיים, אלא בחובות של בני אדם.
 

אישעם

New member
זה בגלל שאתה יוצא מבסיס מוטעה

אבל אין פלא, שהרי כל קיומך מבוסס על ניצול בע"ח ובפרט סוסים. החובות של בני אדם נוצרו בגלל הפשע שבלקיחת הזכויות לחלשים (= בע"ח +האדם ). ביתנו את הכלב, אז יש לנו חובות כלפיו, שהרי הוא למעשה מעולם לא היה קיים בטבע. אבל את הסוס חטפנו וגנבנו מהטבע, אז יש חובות כלפיו. אלא שהחובות לא כוללות ניצול ע"י מרוצי סוסים שמקצרים את חיי הסוס ומביאים למותו בטרם עת אם יפצע. זה כבר ניצול פושע למען בצע כסף. ההנחת בסיס שבה אתה טועה, שבה אתה מפלה ואולי אפילו סוגן או גיזען, היא הערתך לגבי העכברים. לכל היצורים יש תפקיד בטבע (גם לצמחים), אתה בוחר לקטלג את ערך החיים לכאלה שראויים לחיות וכאלה שלא. אתה מציג את הדברים ברוע לב טהור (מהכרותי עם הודעות שלך מהעבר), בגלל אינטרסים נצלניים שיש לך כלפי הסוס. אתה מציג את הדברים בצורה שזוממת להטעות את הקוראים ולהראות שאתה בסכנת חיים מעכברים וממזיקים לפי הגדרות שנוחות לך כדי להמשיך ולנצל. בא אני אחדש לך, תחכים, אין בעיה להשמיד בע"ח שמאיימים על קיומך, בא אחדש לך אבל אנחנו בישראל מוכנים להשמיד גם בני אדם שמאיימים על קיומנו, לא ? אם כך אז אין סיבה שלא נשמיד בע"ח שמאימים עלינו. עכשיו תסביר לי, איך העכבר מאיים עליך ? מה אתה ? תולעת ?
 

הורסמאן

New member
תחכים חמודי

אנשים כמוך קוראים לחיסול זנים שלמים של בעלי חיים, משום שלדעתכם עדיף להם למות מאשר לחיות בתנאים נהדרים שאתם מגדירים כ"ניצול". זכויות זכויות, אך התאמת הזכויות תמיד נעשית איך שנוח לכם, במצבים שנוח לכם, ואם התפשרויות שנוחות לכם לשם הויכוח. אידאולוגיה של "זכויות בעלי חיים" היא אידיאולוגיה בלתי מוסרית, ואי התאמה מוסרית אחת מובילה להדרדרות מוסרית מחרידה. לכן אנחנו מוצאים שחלק מכם מעדיפים חיי בעלי חיים על חיי אדם, לכן אתם מכנים אנשים טובים כרוצחים וכתוצאה ישירה מוזילים לחלוטין את מושג הרצח, לכן הוגה הדעות הזבחי, פיטר סינגר, טוען שאין בקיום יחסי מין עם בעלי חיים בעיה מוסרית, ולכן אנשים כמוך מפצים שקרים (למשל על מרוצי סוסים) ללא בושה. הפכתם לכת של אנשים מגעילים.
 

אישעם

New member
ממך אפשר להחכים רק בשיטות ניצול

של חלשים, ואני ממש לא רוצה ללמוד את זה. לא מצפה בכלל שתבין מושגים פשוטים של אי ניצול, שהרי כל קיומך בנוי על הניצול. יש לך אינטרסים, אתה דוגל בניצול סוסים ועשית כסף על חשבונם במרוצים. איך אפשר לשכנע נצלן שמתפרנס מניצול, בכך שאסור לנצל ? הרי זה בלתי אפשרי. בהחלט עדיף לפרה למות מאשר להיות כל החיים שלה בהריון, בשביל לספק לך חלב ועגלים שנחטפים מאימם. בהחלט עדיף לה שלא להיות הברז שלך לחלב שנועד לעגל שלה, בשביל זה מעוותים אותה בהנדסה גנאטית ותוקעים לה מזרקים על זרע במשך כל החיה. תחשוב אם אלה החיים הטובים ששאתה מהלל פה, תחשוב אם היית מאחל כזה דבר למקורבים אילך, למשל לאימא שלך (בלי רצון לפגוע, רק להמחיש). אני נותן את הזכויות בכל המצבים, גם כשנוח לך, לא רק לי. אלא שאתה טוען לזכויות שלך לגנוב לאחרים זכויות, זה היגיון חולני שבגללו הצתמחנתי. אתה משקר לגבי האידאולוגיה של זב"ח כי אתה חסר מושג לגביה. זב"ח כולל בתוכו זכויות אדם ומכאן שאתה משקר. אנשים לא יכולים להיות אנשים טובים אם הם עושים את מה שאתה עושה, קריא מנצלים את בע"ח וחיים על חשבונם. כך שזב"ח לא פוגע באנשים טובים. אין העדפה של בע"ח על פני בני אדם יש יציאה נגד התופעה ההפוכה, נגד העדפה של אינטרסים של בני אדם על חשבון בע"ח ולמה ? כי אפשר גם בלי לנצל. אבל מה פתאום הרי יש לך אינטרס להיות נצלן כי התפרנסת מזה. "הפכתם לכת" ? השתגעת לגמרי, המרוצים הבזויים שלך בסכנה אז נכנסת למגננות ולהתקפות, זה העניין, אל תשחק אותה תמים. אולי אוכלי הבשר הם כת, כן, כת שלא מודעת להרס שהם מטילים על העולם, אני לא שייך לשום כת, אני גם לא נמצא בהסכמה עם חלק גדול מהצמחוניים, אז בוודאי שזו לא כת. פיטר סינגר יכול לקפוץ לי, אין לי מושג אם לא עוותת את הדברים שלו או שלא אבל הוא לא הרבי שלי. ממש לא מעניין אותי מה הוא טוען, אני צמחוני בגלל חשבון עם המצפון שלי ולא בגלל מאמרים או ספרים.
 

הורסמאן

New member
לייצן

המרוצים אינם שלי, המקסימום שאני יכול להנות מהם זה בצפיה. פיטר סינגר הוא דוגמה קלסית לעיוות שאנשים כמוך עוברים. עיוות שבין השאר גורם לכם לחשוב שאתם יכולים לקיים זכויות אדם, בזמן שאתם משווים אותו לבעל חי. עיוות שמאפשר לך לרמוז שאולי אני "עיוותתי" את דבריו של סינגר, בזמן שאתה יכול למוצא אותם בגוגל תוך 30 שניות. יש לך מצפון לקוי ולכן אתה חושב שצימחונות זה פתרון, במציאות צימונות גורמת סבל לבעלי חיים.
 

אישעם

New member
אתה משום מה לא רוצה ליקלוט

פיטר סינגר אינו איזה רב של איזו דת. הוא ממש לא מעניין אותי. גם פיטה הם לא אלוקים, גם הם לא צודקים בהכל. אני בונה את המסכנות שלי לבד, לא מסיק אותם מאיזו שהיא דת. אני לא הולך אחרי הזרם כעיוור. כמעט כל מה שאני כותב הם מחשבות מקוריות. התחקירים שלך ממש לא מעניינים, צמחוניים הם לא תופעה אלה הדרך היחידה שאפשרית בשביל להקטין את קצב הניצול והסבל שבן האדם יוצר בעולם. צמצום. צמצום. צמצום נקלט אצלך ? אתה מלך השקרנים, יצור נצלן, אינטרסנט, אין לך בעיה לשקר בשביל האינטרסים שלך. הטענה היא שצמחונות מצמצמת את הסבל של בע"ח לא מנדה את הסבל מהעולם. אז עכשיו צמחונות גורמת סבל ? אולי לך כי המרוצים שלך בסכנה. במה הצמחונות גורמת לסבל ? צמצום נקלט אצלך ? יש לך מצפון חולני אם אתה חושב שחוסר צמחונות יוצרת מצב יותר טוב. שנן את המשפט האחרון.
 

הורסמאן

New member
לקלוט ממך?

פיטר סינגר הוא אכן רב בדת הזב"ח, זה לא אומר שהוא הרב שלך, אך אתה מנסה בכח להתעלם מעצם הטענה ואני לא אאפשר לך. :) הטענה איננה ש"פיטר סינגר אמר ולכן גם אתה...", אלא שכמו שאפילו גאון כמוהו נתקע כשזה בא לבחון את האידואולוגיה שלכם לעומק, (דבר שמביא אותו לטעון שזה מוסרי לקיים יחסי מין עם בעלי חיים) כך גם טיפש כמוך לא יכול להסביר את האידיאולוגיה שאתה מציג, מבלי להאחז בשקרים, המצאות וסיפורים. אחד מהם הבאת כאן "האינטרסים שלי". אדרבא, הסבר מהם האינטרסים שלי???
 

אישעם

New member
האינטרסים שלך הם

לקדם את "התחביב" שלך ואת אהבתך לניצול סוסים. אולי אפילו לתמוך במרוצים כי למרות שאתה זקן בשביל לרכב אתה מבין בנושא ומתכנן לעשות כסף מהימורים. גם לא מתקבל על הדעת שלך שהיית פושע במשך כל חייך והשקעת את זמנך לשווא, לכן אתה נלחם כדי להשתיק את מצפונך (בהנחה פראית שיש לך מצפון). יש לך אינטרס שלא להרגיש מטומטם מהצורה שבה בילית את חייך הנצלניים. פיטר סינגר ממש לא מוכר לי, לא מעניין אותי ולא מזיז לי, ההכרות היחידה שלי איתו היא מחתימות של אנשים. יחד עם זאת בתור סופר נצלן וסופר שקרן שכמותך, אני מניח שגם עכשיו אתה משקר. ואפילו אם תוכיח לי שלא, אז יש לו פאק בתורה, אבל אצלי אין פאקים, ואם תראה לי פאקים אז אתקן אותם, אבל אז אשאל אותך "נו, סבבה, אז הנה הדרך החדשה, ולמה אתה לא בוחר בה ? מכאן שאתה אכן יצור מתועב כי הוכחת שזו הדרך הנכונה והמוסרית ואתה עדיין לא בוחר בה" כך שבסוף לא תצליח להתחמק. אני מאוד מאוד רוצה שלא תוותר לי ושנגיע בסוף למסקנה שבגרשיים.
 

הורסמאן

New member
כתבתי לך כבר

על ההגיון הפראי שלך, והנה אתה מוכיח אותו שוב. ה"תחביב" שלי מקודם לתפארת. הוא מתקיים יום יום, ברמה הגבוהה ביותר. אני גם לעיתים מהמר ועושה מכך גם כסף. אי אפשר לקדם את ה"תחביב" שלי לרמה יותר "מקודמת". לפעמים כשאני מרגיש "מטומטם" בגלל טעות כזאת או אחרת, אני נכנס לאתר זב"ח, קורא 2-3 הודעות ומודה לאלוהים שלא עשני זבח"ניק טיפש. בוודאי שיש דרך מצויינת לעזור לבעלי חיים, ואני הולך בדרך הזאת יום, יום. צריכה של מוצרים אורגניים תומכת בגידול בעלי חיים ללא סבל. צימחונות מונעת את התמיכה שהגידול האורגני זקוק לה, ולכן תומכת בגידול מתועש שגורם סבל לבעלי חיים. ממש לא איכפת לי אם אתה מכיר את פיטר סינגר או אם קראת את השטויות שהוא מפיץ. ברור לי גם שקיימים הבדלים תהומיים בינכם, (הוא גאון אתה אדיוט) אבל אני מתייחס למחנה המשותף ביניכם, אני מתייחס לאי המוסריות המשותפת שלכם, אני מתייחס לזילזול בחיי אדם, שנובע מעצם השוואת בעלי חיים לאדם, ששניכם מעלים על הנס. הוא מתוך התפלספות של גאון, ואתה מתוך טיפשות עיוורת.
 

אישעם

New member
קיבלת תשובה על האינטרסים שלך

אתה ממשיך לשנות נושאים כי אין לך יכולת לדבר לעניין, אתה מסוגל רק לשקרים. הנה השקר החדש שלך: צמחונות לא סותרת אורגניות. אתה שקרן מתועב, יצור נצלן שמעוניין לפגוע בבע"ח ולנצלם. אין לך יכולת להתמודדות עניינית בדיון בגלל האינטרסים שהצגתי לך.
 

הורסמאן

New member
טמבל

התשובה לא מספקת, נסה שוב. צימחונות סותרת תמיכה בגידול בשר אורגני, נסה גם כאן שוב. קשה מאוד להתמודד איתך, אתה אפס קטן שקשה לראות אותו.
 

אישעם

New member
אידיוט

מלך העלובי נפש. בשר אורגני זה לא צמחוני, שמת לב ? אידיוט עלוב נפש כמוך מזמן לא ראיתי.
 

הורסמאן

New member
צאק, צאק, צאק

אתה יודע, זבחניקים לא ידועים ביכולת החשיבה שלהם, אבל אתה מרוויח את הבסקוויט גם בין כל הזבחניקים הטיפשים שבהם נתקלתי עד היום.
 

אישעם

New member
הורס הורס הורס הכל מאן

ממליץ לך ביסקוויטים, סוכר יעזור למח שלך, בעצם כל דבר יעזור למח שלך. אין כמו הטמטום שבלהגיד שעיקור חתולים זה לא מוסרי בגלל זכויות כשאתה בעצמך בעד עיקור לסוסים. זה שיא הטימטום, קח קובית סוכר.
 

One Echoe

New member
אני מבין שאתה דתי.

קרא בבקשה על משקים מתועשים. לאחר מכן קרא על יהדות וצמחונות(אפשר גם פה) ותגיד לי, האם לדעתך אלוהים ירשה שיקרו דברים כאלה? שיתייחסו לבעלי-החיים כמו לחפצים? התורה מכירה בכך שלבעלי-החיים יש צרכים. הגיע הזמן שנחזור אל מצוות צער בעלי-חיים היהודית ושתהא היא יותר מסיסמה בעבורנו. שנאמר: "וַאֲנִי, הִנְנִי מֵקִים אֶת-בְּרִיתִי אִתְּכֶם, וְאֶת-זַרְעֲכֶם, אַחֲרֵיכֶם. וְאֵת כָל-נֶפֶשׁ הַחַיָּה אֲשֶׁר אִתְּכֶם, בָּעוֹף בַּבְּהֵמָה וּבְכָל-חַיַּת הָאָרֶץ אִתְּכֶם; מִכֹּל יֹצְאֵי הָתֵּבָה, לְכֹל חַיַּת הָאָרֶץ." (בראשית ט;ט-י) "וכרתתי להם ברית, ביום ההוא, עם-חית השדה ועם-עוף השמים, ורמש האדמה; וקשת וחרב ומלחמה אשבור מן-הארץ, והשכבתים לבטח." [הושע ב;כ] אין צורך לחפש שום שיטה הומאנית להרג בעלי-חיים, כי אין כזאת. בעלי-החיים רוצים לחיות וזו זכותם הטבעית, ואסור לנו לקחת להם אותה. אגב, אחלה פורום
 

שחיין

New member
לפני שכבודו שולח אותי לקרוא

יקרא כבודו את כ ל מה שכתבתי בשירשור זה כי מה שאתה כותב אני כבר כתבתי באחת ההודעות. יכולתי לכתוב עוד בנושא צער בע"ח אבל זה לא יצא בשירשור זה. אני הגבתי רק על דברים שנכתבו. ודרך אגב, ורק לעניין פשוטו של מקרא: אתה מצטט פסוק מספר בראשית פרק ט המופיע לאחר היציאה מהתיבה. אבל אז ורק מאז(!) הותר לאדם בשר בע"הח... קרא שם בפסוק ג: "כל רמש אשר הוא חי לכם יהיה לאכלה, כירק עשב נתתי לכם את כל".
 
למעלה