ציור שציירת לי פעם...
ציירת לי ורד- עם עלי כותרת מושלמים ציירת לי ורד ובגבעול שני קוצים. ציירת וחייכת את חיוכך הכנה ואז בסיפוק שאלת: ``מה דעתך על זה``? הסתכלתי ואמרתי: ``זה מקסים- מושלם`` (וחשבתי: דבר כזה לא אצליח ליצור לעולם) וכשחזרתי אל עצמי ניסיתי גם אני לצייר ורד שכזה עם עלי כותרת וקוצים וכל זה... וניסיתי- ומחקתי, ושוב ניסיתי ושוב מחקתי עד שיצא לי משהו נחמד ורצתי כי רציתי להראות לך ולומר שאני אוהבת אתך אבל... כבר לא היה שם אף אחד... מהמקום בו את נמצאת את בטח כבר יודעת כמה אני אוהבת וכמה מתגעגעת. בציפייה לגאולה וונדר
ציירת לי ורד- עם עלי כותרת מושלמים ציירת לי ורד ובגבעול שני קוצים. ציירת וחייכת את חיוכך הכנה ואז בסיפוק שאלת: ``מה דעתך על זה``? הסתכלתי ואמרתי: ``זה מקסים- מושלם`` (וחשבתי: דבר כזה לא אצליח ליצור לעולם) וכשחזרתי אל עצמי ניסיתי גם אני לצייר ורד שכזה עם עלי כותרת וקוצים וכל זה... וניסיתי- ומחקתי, ושוב ניסיתי ושוב מחקתי עד שיצא לי משהו נחמד ורצתי כי רציתי להראות לך ולומר שאני אוהבת אתך אבל... כבר לא היה שם אף אחד... מהמקום בו את נמצאת את בטח כבר יודעת כמה אני אוהבת וכמה מתגעגעת. בציפייה לגאולה וונדר