ציור שציירת לי פעם...

וונדר.

New member
ציור שציירת לי פעם...

ציירת לי ורד- עם עלי כותרת מושלמים ציירת לי ורד ובגבעול שני קוצים. ציירת וחייכת את חיוכך הכנה ואז בסיפוק שאלת: ``מה דעתך על זה``? הסתכלתי ואמרתי: ``זה מקסים- מושלם`` (וחשבתי: דבר כזה לא אצליח ליצור לעולם) וכשחזרתי אל עצמי ניסיתי גם אני לצייר ורד שכזה עם עלי כותרת וקוצים וכל זה... וניסיתי- ומחקתי, ושוב ניסיתי ושוב מחקתי עד שיצא לי משהו נחמד ורצתי כי רציתי להראות לך ולומר שאני אוהבת אתך אבל... כבר לא היה שם אף אחד... מהמקום בו את נמצאת את בטח כבר יודעת כמה אני אוהבת וכמה מתגעגעת. בציפייה לגאולה וונדר
 

...Oo

New member
איייי

בס``ד נדקרתי מהקוץ, אבל אהבתי את הורד וונדר, ``זה מקסים- מושלם``!
 

וונדר.

New member
תודה לימו ובועה,

פשוט זו הדרך היחידה שלי לדבר על זה- ע``י שירים.... מצפה לגאולה וונדר
 

nogit..

New member
יקירתי

היה נראה לי כואב מדיי אבל אם יורשה לי, להיות שם איתך תודה ששיתפת אוהבת נוגית
 

nogit..

New member
תמיד כיף לשמוע את זה שוב

תכתבי לאי-מייל לפעמים :) המון שמחה נוגית
 
אצלי זה אותו דבר

לפעמים במקום לדבר על זה, או לכתוב מעין יומן, אני פשוט כותב שירים. בכמה שורות אפשר לכתוב חיים שלמים.
 
לבקשת נוגית

שיר שפרסמתי מזמן בפורום אחר בזהות אחרת: חוף הים ------- אני החוף, ואת הים, אני כלום בלעדייך, רק ערימת חול. איתך יש לי מטרה, אני מישהו, להיות לידך, לראות אותך, השמש הקורנת ממך, ובסוף יום מפרך, עוזבת את הרקיע אלייך, כי את מיוחדת, ואני, מיוחד רק לידך. אני החוף, ואת הים, בלעדייך רק ערימת חול בלי מטרה, שבסוף יסללו אותה, יבנו בתים, וישכח. נכתב ל-ש` -מחשבות
 

nogit..

New member
מחשבות יקירי...

בפנים יש משהו שאומר בקול חזק מאוד למה מיוחד רק לידך? למה חייבים את הים כדי להרגיש את היופי בחוף, בחול? לא יכול להיות פשוט חול טהור ונקי ולבן למגע אצבעות ילדים? למשחק? ואיך המים שלידך רק הם יכולים להחיות?
 
נוגית

אם לא היה את הים, לא היה חוף, היה חול. . . וחול הוא לא דבר מלהיב אלא אם כן זה בארגז חול לילדים בגן. חוף הים לעומת זאת זה דבר יפה, דבר שהמוני אנשים באים אליו. זאת לפחות נקודת המבט שלי :) השיר נכתב לש`, מישהי שהייתי מאוהב בה, והמקרה שסיפרתי עם המבוכה ושמירת נגיעה, זאת היא :)
 

nogit..

New member
הבנתי את זה

פשוט טענתי שלא צריך בן/בת זוג כדי לזהור ולזרוח ולהיות אתה שהמוני אנשים ירצו לבוא לגעת (באושר...:)) אתה יכול גם לבד ואולי הדימוי של החוף פה הוא קשה למחשבה לבד אבל זה לפחות תיאוריית החיים שלי. :) נוגית
 

nogit..

New member
זה נכון

אבל אסור לנו לשכוח את עצמנו במערכות יחסים זה קורה וזה מסוכן... רק זהירות יקירי זה הכל...:)) נוגית
 

...Oo

New member
לבד על החוף..

בס``ד צעדים לאורך חוף לא לאורך זמן עוד מעט יבוא הגל ישטוף והכל כבר- עבר יש זמנים של גאות שמוחקים את השפל צעדים בודדים נמחים ואין זכר רצועת חוף חדשה מתגלה פותחת לנו דף חדש לשוב ולנסות.. הדף הקודם נסחף אולי הפעם יופיע זוג עקבות נוסף....
 

וונדר.

New member
איזה יופי!!!

בועה- יש לך את זה!!! הסוף המלא תקווה, אהבתי!!!!! בציפייה לגאולה
 

...Oo

New member
תודה :))) ושאלה....

בס``ד אני תוהה.. למה את וונדר???
 

...Oo

New member
אהההההה... הבנתי וונדר הנפלאה.....

בס``ד זה קיצור של wonderful :)))
 
למעלה