צ´יפ ושמו MAGIC3.1
שלום לכולם. יצא לי לקרוא הרבה על צ´יפים ל - PS2 הקיימים בשוק. אני לא יודע למה, אבל בארץ ישנה מגמה להתקין אך ורק משיח! המשיח הוא צי´פ מצויין במיוחד גרסא 2. אבל קיים היום בשוק צ´יפ שקוראים לו MAGIC3.1 והוא מוביל היום את שוק הצי´פים באירופה. בכל הפורומים ה"נחשבים" בחו"ל MAGIC3.1 הוא הצ´יפ הטוב ביותר בשוק היום ושלא יטעו אתכם. המשיח אמנם טוב, אבל לא הכי טוב. MAGIC3.1 הוא לא חיקוי ולא זיוף. הכרטיס הותקן על מילוני קונסולות בעולם ואנשים מאד מרוצים. הייתה איזושהי בעיה עם גרסא קודמת אבל גרסת 3.1 טובה. הוא מסוגל להריץ הכל!! RIP \DVDr PAL.NTSC והכל ללא BOOTDISK. ברשותי PS2 גרסא 3. אני יודע שאם אתקין משיח עלולה להווצר בעיה לטווח הארוך עם עיינית הלייזר. מה בנוגע ל - MAGIC3.1? איני יודע! יבואו עכשיו אנשים ויגידו מה פתאם מה אתה מקשקש משיח הכי טוב הוא המלך וכו... אלה אינטרסנטים המעוניינים למכור לכם משיח בסכומי עתק (לפי דעתי החברה כבר מזמן פשטה את הרגל). דברי הם אמת לאמיתה . מי שמתעניין יכול לפנות אליי אני אשמח להפנות אותו לפורומים הנכונים! מי שרוצה יכול להכנס לערוץ #PS2 ב- EFNET . לפחות 200 איש בערוץ ולשאול איזה צ´יפ יותר טוב ולהווכח בעצמו. אין לי שום אינטרס כאן. אני לא מתקין ולא מוכר ציפים. אני עוד אחד שמתעניין ורוצה לעשות הסבה למכשיר שלו. לכן חקרתי קצת בנושא. האמת, אין לי מושג היכן ניתן להשיג את MAGIC3.1 בארץ. אשמח אם מישהו כאן יודע ומה עלות ההסבה? תודה לכם יניב.
שלום לכולם. יצא לי לקרוא הרבה על צ´יפים ל - PS2 הקיימים בשוק. אני לא יודע למה, אבל בארץ ישנה מגמה להתקין אך ורק משיח! המשיח הוא צי´פ מצויין במיוחד גרסא 2. אבל קיים היום בשוק צ´יפ שקוראים לו MAGIC3.1 והוא מוביל היום את שוק הצי´פים באירופה. בכל הפורומים ה"נחשבים" בחו"ל MAGIC3.1 הוא הצ´יפ הטוב ביותר בשוק היום ושלא יטעו אתכם. המשיח אמנם טוב, אבל לא הכי טוב. MAGIC3.1 הוא לא חיקוי ולא זיוף. הכרטיס הותקן על מילוני קונסולות בעולם ואנשים מאד מרוצים. הייתה איזושהי בעיה עם גרסא קודמת אבל גרסת 3.1 טובה. הוא מסוגל להריץ הכל!! RIP \DVDr PAL.NTSC והכל ללא BOOTDISK. ברשותי PS2 גרסא 3. אני יודע שאם אתקין משיח עלולה להווצר בעיה לטווח הארוך עם עיינית הלייזר. מה בנוגע ל - MAGIC3.1? איני יודע! יבואו עכשיו אנשים ויגידו מה פתאם מה אתה מקשקש משיח הכי טוב הוא המלך וכו... אלה אינטרסנטים המעוניינים למכור לכם משיח בסכומי עתק (לפי דעתי החברה כבר מזמן פשטה את הרגל). דברי הם אמת לאמיתה . מי שמתעניין יכול לפנות אליי אני אשמח להפנות אותו לפורומים הנכונים! מי שרוצה יכול להכנס לערוץ #PS2 ב- EFNET . לפחות 200 איש בערוץ ולשאול איזה צ´יפ יותר טוב ולהווכח בעצמו. אין לי שום אינטרס כאן. אני לא מתקין ולא מוכר ציפים. אני עוד אחד שמתעניין ורוצה לעשות הסבה למכשיר שלו. לכן חקרתי קצת בנושא. האמת, אין לי מושג היכן ניתן להשיג את MAGIC3.1 בארץ. אשמח אם מישהו כאן יודע ומה עלות ההסבה? תודה לכם יניב.