משיח 1,משיח 2,מגי´ק 3,מג´יק 3.1,מג´יק 3.5 , apple: כולם זהים במחיר: 600-850 ש"ח כולל התקנה ואחריות לשנה(טווח המחירים המשתנה =תלוי במתקין). רק לידיעתך,לופסטר: במכשירך,מדגם v3 זמן ההתקנה הינו שעתיים וחצי של עבודה רצופה..
זה מאד יקר זה כמעט משתווה לחצי מהעלות של המכשיר עצמו אני מבין שהעבודה היא לא פשוטה לוקחת זמן ככל שיש יותר חוטים יותר עבודה..אבל בכל זאת זה טירוף אני מוכן לשלם. אבל לא 600 שקל . אני חשבתי על משהו כמו 450 שקל + הטבות למיניהם. האם אתם יכולים להפנות אותי למישהו במרכז?
רב הפורומים בהם אני נמצא הם פורומים פרטיים סגורים והסיבות מובנות. הפורום היחיד שאני יכול לתת שאולי מתקרב קצת לפורומים הפירטיים הוא ב www.isonews.com הידוע לחובבי ה - WAREZ למיניהם יש להכנס למעלה לתפריט פורום. אם תסתכלו קצת על האתר הזה ומה שיש בו - מלבד הפורום...על הגרופים האלה אני מדבר!
הזה מלינקים שבהם לובסטר יכוון אותנו ל-נ-ק-ו-ד-ה העיקרית( ו-ל-א סתם לאיזשהו אתר גדול-מיימדים וללא שום הצדקה והיא:היכן ב-ד-י-ו-ק מפורסם שציפ בן 10 ימים...
טוב יותר,נמכר יותר,מקצועי יותר,חדיש יותר וכו´ וכו´ וכו´ מה-
הוותיק בן השנה וחצי(כמעט)-כך ע"פ ידידנו לופסטר...... הבה ננסה את מזלנו מחר
לעליונותו של המשיח. מדוע חובת ההוכחה היא עלי ולא עליך? אני מפנה אותך לפורומים פשוטים של אנשים רגילים שאין להם שום אינטרס כלשהו מלבד להנות ולשחק במשחקים צרובים. למאמרים בנושא ....אני לא בטוח שיש. פה זה לא PCMAGAZINE .