איזה לחץ על המפרקים בידיוק?
זה ידוע שנחתיה מקפיצות גבוהות(או בכלל) אסור "ליפול" עם רגליים נעולות, הם "נופלים" עם רגליים מקופלות וישר עוברים לגלגול, הם לא מגיעים למצב שיווצר לחץ על המפרקים, הדבר היחיד שזה נותן להם זה תנופה לאחר הגלגול ואז אולי הם יכולים לעוף מטר - מטר וחצי קדימה... אגב, אם מדברים על זה שאני או מישהו בחיי היום יום היה עושה את זה.. במקרה יש לי חבר שמתאמן שנתיים באפקידו, והוא עושה גם ברייקדאנס אז הוא חשב ליישם את הגלגול הזה ומה שהוא עושה זה הוא רץ וקופץ משהו כמו 3-4 מטר קדימה בגובה של 2 מטר מהריצפה והגוף ממש מקביל לריצפה! ז"א לא קפיצה רגילה אלהממש הגוף מקביל לריצפה(מה שבנאדם אחר יפחד לעשות) והוא פשוט עושה את הגלגול הזה מגובה של 2 מטר באויר ותנופה של 4 מטר(וכמובן שלפני זה הוא רץ בשביל לצבור מרחק כזה)... והוא יכול לעשות כאלה שהוא רוצה.. ולכן אני חוזר ואומר שזה קל... מה שכן, קפיצה מגובה רב בלי תנועה של הגוף קדימה ז"א שאתה נופל בקו ישר למטה אז אי אפשר לעשות את הגלגול(עד כמה שידוע לי) ואז... זה כואב