וכמובן שלטפס על משקופים בבית
זה אותו דבר כמו לטפס לגובה 10 מטר... בשיטה שאני עולה בין שתי העמודים (קפיצות) מספיק לי קפיצה אחת בשביל להעלות דלת שלמה... מצד שני בשיטה שעלית בין המשקופים בבית... היא פשוט רגל רגל מה שיותר בטוח כי הגוף שלך כל הזמן נימצא עם נגיעה בין המשקופים(וכשאני קופץ כל הגוף באויר), אתה רוצה את עצמך עולה ככה 10 מטר?