פשוט יפה!

sgold666

New member
זה לא בשבילי ../images/Emo13.gif למרות שאני זוכר

שכשהייתי קטן הייתי עושה את זה על המשקופים בבית
ולא אמרתי שדזה פשוט אבל זה לא דורש יכולות מיוחדות
 

ספיידי1

New member
וכמובן שלטפס על משקופים בבית

זה אותו דבר כמו לטפס לגובה 10 מטר... בשיטה שאני עולה בין שתי העמודים (קפיצות) מספיק לי קפיצה אחת בשביל להעלות דלת שלמה... מצד שני בשיטה שעלית בין המשקופים בבית... היא פשוט רגל רגל מה שיותר בטוח כי הגוף שלך כל הזמן נימצא עם נגיעה בין המשקופים(וכשאני קופץ כל הגוף באויר), אתה רוצה את עצמך עולה ככה 10 מטר?
 

sgold666

New member
את זה לא ידעתי

ושלא תבין לא נכון זה לא שאני מזלזל חס וחלילה
 

ספיידי1

New member
אז איך חשבת שאני מגיע לשם?

הולך על הקיר רגל אחרי רגל במשך שעה? בכל אופן, לא חשבתי שאתה מזלזל לרגע
 

sgold666

New member
דווקא לא אמור לקחת יותר מדי

ומה לא באים שומרים או משהו?
 

ספיידי1

New member
באים באים

אבל או שיורדים או שמתווכחים איתם סתם בשביל הצחוקים יש איזה מקום שגם שם אני מטפס וזה בידיוק מתחת לקומה השניה יענו התיקרה זה הריצפה של הקומה השניה אז אני מטפס ואז ניתלה על הקומה השניה ועולה את זה כמו מתח וניכנס לקומה השניה אז אפשר לברוח ככה מהשומרים... הם לא כאלה רציניים
 

Captain Yahav

New member
יפה אמרת

אל תשב בבית כמו איזה בוק אם יש לך את האומץ אז רוץ ותעלה את האדרנלין בגוף, אני רק מקווה שתבין מתי לשים גבול.
 
למעלה