פרס הוא שלוחו של השטן עלי אדמות

ראובן10

New member
פרס הוא שלוחו של השטן עלי אדמות

ועוד כמה כישכושי זנב של נציג השטן וכולנו נשחה בים. אזרחים נרצחים יומיום והוא מגבה את ערפאת כשהוא מושך אחריו את חולה האצהיימר שרון.
 

בלר

New member
צורה לך ../images/Emo91.gif

אתה לא חייב להסכים לפרס אבל ככה להתבטא. גם בפורום כזה צריך לשמור על תרבות התבטאות או שיש לך אישור מהרופא.
 

אין אני

New member
תסתכל במראה לפני שאתה מבקר אנשים

אתה זה החוצפן שמעז לכתוב "מתנחבלים" אז אל תטיף פה לאף אחד איך ומה לכתוב. ואל תתפלא אם בעתיד הקרוב תכונה בכינויי גנאי בנוסח "שמאלנאצי" וכו´ על תרבות אתה מדבר??? תתבייש לך
 

בלר

New member
תחסוך ממני מה שאני חושב עליך../images/Emo109.gif

כל איזכור של נאצי בויכוח בין יהודים היא נקודת שפל עלובה שאתה יכול להגיע
 

resh0

New member
"מתנחבלים" = "מוות לערבים".

מדובר במטבע לשון מסוכן היוצר מצב בו חופפים המושגים "מתנחלים" ו "מחבלים". כידוע, דמם של המחבלים מותר!!! אז גם של המתנחלים?? אם אתה רוצה להביע את דעתך, תסתפק במתנחלים. אם אתה רוצה פרובוקציה ומטבעות לשון, לפחות אל תטיף לאחרים!!! היחס אליך יהיה בדיוק עפ"י המגיע לך. אגב: שמתי לב לטרחת לענות לכל אלו שענו והתייחסו לפרובוקציה ואילו לאלו שענו לגופו של עניין (כמוני), נמנעת מלהשיב. תחליט: או שאתה פרובוקטור, או שאתה רוצה להיות ענייני ומכובד. ואולי אתה בעצם חתול? כזה שבעת ובעונה אחת, דופק ומיילל???
 

בלר

New member
מתנחבל-ביטוי פרובוקטיבי מיותר../images/Emo52.gif

מתנחבל הוא ביטוי פרובוקטיבי מיותר מצידי-דרך אגב 80% מהדברים הנאמרים בפורום זה הם פרובוקטיביים ומיותרים כמו שאתה משתמש(חתול)מבחינת השיח בפורום הזה הוא לא נעים צעקני לגלגני ולא מי יודע תרבותי. אבל זה סוג השיח בכל פורום זה ומי שמנסה לומר דברים בדר תרבותית ושונה ממה שאחרים חושבים נענה בזלזול ולגלוג -דוגמאות לא חסרות. פורום אקטואליה לא מי יודע כמה ונשלט ע"י הצעקניים והרייקנים בפורום.
 

resh0

New member
בפורום הזה אין שולטים ונשלטים.

ה"חתול" שאותו ציינתי, דווקא לא כל-כך פרובוקטיבי, אלא עוקצני. זה מותר, זה רצוי, זה מפולפל, זה מעניין. "מתנחבלים" - זהו סוג של הסתה! לא רק פרובוקציה. אף אחד לא יבוא אליך בטענות עם תעקוץ, אפילו אם תקלל לפעמים...(לא כלפי זה שאתה מתייחס להודעתו). אבל לא להסית! אף אחד לא "שולט" בפורום הזה וכבודם ומעמדם של הכותבים תלוי אך ורק במה שהם כותבים. תנהג בכבוד כלפי אחרים, ינהגו בכבוד כלפיך. ואם לא... תמיד תוכל (כמוני) לא להתייחס. זה בהחלט שלא יפגע בכבודך.
 

בלר

New member
פרובוקציה-תלוי באיזה צד אתה../images/Emo54.gif

כאשר מישהו ימני אומר שפרס או שמאלני אחר(לצורך הדוגמא)רוצה להשמיד את מדינת ישראל-זאת פרובוקציה או הסתה-כנראה שלדעתך זה לא. מתנחבלים זאת מילה פרובוקטיבית אבל גם עוקצנית כי מי שפוגע ומעליב את כוחות הביטחון ששומרים עליו קשה לומר עליו מילה טובה-כל הזכויות לביטוי זה הוא לסילבי קשת. אם קראת את התגובות לדעותי האנטי ימניות ונתקלת בקללות חרפות ופגיעות לא היית מזדעזע כי פרובוקציה זה כל מה שאתה לא חושב כמוהו ואתה אפילו קורא לזה הסתה. אבל ככה זה בפוליטיקה אחרת זה לא היה מעניין כל כך ודוחה כל כך(תשאל את כל אלה שפרשו מהכנסת בשנה האחרונה-ליפקין סביר ברעם וזה שבכה בטלביזיה)
 

גלי,11

New member
אין אני../images/Emo45.gif

מה יהיה בסוף חיי? כשכל החברה ידברו עלי. יגידו שהייתי אי & אי ......
 

גלי,11

New member
כל מי שלא חושב כמוך משוגע. חה חה..

ויש הרבה הרבה משוגעים שצריך לאשפז. אתה תתן את חוות דעתך על שפיותם של האנשים. את כל מי שלא חושב כמוך תשלח לרופאים. אתה גדול. אתה יכול. אתה הכל. פשוט גאון. וכל מי שלא חושב כמוך פשוט מ ש ו ג ע.... חה..חה..חה..
 

ראובן10

New member
במקום שאקספרס-פרס יקים מדינה

פלסטינית אני מעדיף שפרס יהיה אקס
 

aaa123

Member
מתברר שבפורום הזה אין כמעט צנזורה

ולכן גם אתה וגם ימנים מרשים לעצמם לא לשמור על תרבות התבטאות. יש פורומים שעוסקים בנושאים אחרים בהם יש צנזורה ,ובהם הודעות שלך בהן אתה משתמש במילה מתנחבלים ,וגם ההודעה של ראובן אליה הגבת היו נמחקות. אני מאמין שאילו היתה צנזורה בפורום היו כותבים בו יותר אנשים,ויש הרבה אנשים שפשוט לא אוהבים את הסגנון הנהוג כאן ,ובורחים. אני מבקר כאן לפעמים אבל בדרך כלל אני כותב בפורומים אחרים.
 

גלי,11

New member
היום תרבות דיבור זה לא in../images/Emo8.gif

תתעורר - אנחנו לקראת הקמת מדינת טרור בתוך מדינת ישראל. עוד מעט במקום ש ל ו ם יכניסו לך ס כ י ן ב ג ב. אנחנו כבר ממש לא תרבותיים אנחנו רותחים. זועמים, לחוצים , מודאגים עומדים להתפוצץ על שמאלנים עדינים ותרבותיים שכמוך.
 

רובל

New member
איי גלי גלי

הייתי שולח אותך לפורום עצבניים לחוצים זועמים ומקללים ומצידי שתתפוצצי עם חגורת נפץ בעזה או בטול כרם. סליחה טלי לא יפה מצד שמאלני תרבותי ועדין כמוני להתבטא ככה.
 

aaa123

Member
אני לא בדיוק שמאלני(הצבעתי לשרון

ואני לא מתכוון להצביע למועמד של מפלגת העבודה בעתיד). אני מסכים שאין שלום אבל אני חושב שזאת לא סיבה לדבר לא יפה אחד אל השני.
 
דבריך דברי שטנה אינם ראויים לתגובה

אם יש לך מה להגיד. אם יש לך דרך. אם יש לך הצעה חיובית - פתח אותה לדיון. כפי הניראה אין לך הצעות טובות ואז דרך ההשמצות הנלוזות פתוחה לרווחה.
 

ראובן10

New member
דעתי אינה כדעתך והיא משקפת דעתי על

האיש הרע הזה. מבחינתי לפני כמה שנים זה היה ראוי לדיון, כיום אך ורק לאות הקלון.
 

גלי,11

New member
לא נגזים... השטן היה בוחר משהו חכם!

פרס שסובל מרפיון שכלי המאפיין את השמאלנים (חסרי האמונה) הוא לא שליח השטן. בן לאדן - גאון - הוא יכול להיות שליח השטן. ויש אפילו פסוק בתורה שלנו שמתאר אותו כהפיך הגמור לבן אדם. פרס פשוט טיפש שמנהיג עדר רפה מוח מסוגו שתומך בו. אבל ... הדברים עומדים להשתנות..... עם ארי אל או אחר.....
 

ראובן10

New member
השטן בוחר את אנשיו לפי צרכיו

העיקר שיהיו רשעים,מזוכיסטים ושונאי עמם
 

גלי,11

New member
ראובן היקר.. פרס פשוט טיפש לא יותר.

פרס טיפש כמעט כמו הטיפש ז"ל שגרם למצב... כמעט כמו הטיפש שיצא מלבנון כמו שיצא... עוד טיפש... שלא מבין... שגם הוא פרס - יהודי!
 
למעלה