פרס הוא שלוחו של השטן עלי אדמות

בלר

New member
היום בטלביזיה חלק שני -האופציה הגרע

היום נדמה לי בערוץ 1 חלק שני של האופציה הגרעינית של ישראל. ולמי מגיעות הזכויות לשימון פרס כמובן כמו שמגיעות לו על עוד כל כך הרבה דברים שעשה ופעל למען המדינה. אין עוד אדם כמוהו שעשה כל כך הרבה דברים למען עם ישראל וגם למען אלה ששונאים אותו כמו הליצנים בפורום שלועגים לו כל הזמן. אני בתור שמאלני עם דעות ימניות לא מסכים עם הרבה דברים שאומר פרס היום אבל צריך לכבד את תרומתו למדינה ואותכם שונאיו הייתי שולח לפורום חיזבאללה בין לאדן ושאר שונאי ישראל. תוכלו לקלל ולהשמיץ שם את מי שאתם רוצים ,סאדם גם יצור אתכם קשר אישי וחם ביותר.
 

resh0

New member
פרס? "הרבה דברים למען עם ישראל"?

מעניין... בוא ננסה לשחזר: חתרן בלתי נלאה - מי זה? אבי התרגיל המסריח - מי זה? הלוזר - מי זה? המתנגד להפצצת הכור הגרעיני בעיראק - מי זה? זה שהביא אל פתח ביתנו ארגון טרור פרופר ודאג לצייד אותו בנשק - מי זה? היכן שירת שמעון פרס בצבא? היכן עבד הוא אדמה? מה עשה פרס "במו ידיו" ולא סתם נתן הוראות לעשות?? אני יודע היטב את התשובות לשאלות הללו!!! וכעת נסכם: שמעון פרס: פ ו ל י ט ר ו ק !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! איש מנגנון מפלגתי שכל חייו עבד במפלגה. לזכותו ייאמר כי הוא אדם נעים הליכות, אבל בזה מתבטאים כל יתרונותיו של האיש. אתה מוזמן להעמיד אותי על טעותי. אבל אך ורק באמעות עובדות, לא סתם קלישאות וססמאות.
 
שופע קלישאות ושקרים ומבקש עובדות

מי טיפל והביא את הרכש הצבאי ? מי פיתח את התעשיה הצבאית ? מי צירף את המדינה לחבורת האטום? מי נתן בידי ישראל נשק הרתעה בפני גדוליש אויבינו ? היכן היית במבצע אנטבה ? פרס היה גם שם !!! מי היה יד ימינו של בן גוריון והוציא לפועל את תוכניותיו. כל מנהל טוב העומד בראשה של מערכת, אינו עושה דברים במו ידיו. גדולתו של המנהל לבחור את הצוות המתסוגל לבצע הוראות והנחיות. על המנהל להכין תוכנית "חכמה, וברת ביצוע. בכלל מי מנהיגינו הדגולים בעיניך עשה דברים במו ידיו ולא באמצעות, שריו, עוזריו ועובדיו. אפילו בן גוריון רק אהב להצטלם עם טוריה. אחר היחידים מראשי הממשלות, שידוע לי שעבד ועובד בעשר אצבעותיו הוא אריק שרון. לאדם ישנן גם חולשות וחתרנות ותרגילים מסריחים, עושים במקומותינו מדי יום ביומו - מי מהפוליטיקאים לא עסק בזאת במו ידיו . להשמיץ ולהכפיש זה טוב ומעולה - לפרגן ולשבח לא כל אחד יודע. אגב האם אתה הפעלתה אי פעם את עשר אצבעותיך ???!!!
 

resh0

New member
אכן "פוליטרוק".

אכן פרס "טיפל" ברכש הצבאי. גם הפקידה טיפלה... תעשיה צבאית, גם פרס "טיפל"...זה היה תפקידו ואוי לו לו לא היה מטפל. חבורת האטום? לא ידוע לי וודאית על השתיכותנו לחבורה זאת. מה שבטוח זה שאין לפרס השכלה בתחום המדעים, כך שאם תרם משהו, היה זה בתחום הפקידותי. נשק הרתעה? לא ידוע לי על-כך שיש לפרס ידע ו/או נסיון בתחום הצבאי, כך שאם יש לו חלק, שוב בתחום הפקידותי. אכן פרס היה בין מקבלי ההחלטות לגבי מבצע אנטבה, אך לא היחיד. פרס היה פודלו של בן-גוריון, לא ידוע לי על-כך כי היה "מנהל העבודה" שלו. פרס היה ועדיין פוליטרוק! איש מנגנון, איש ארגון. אבל לא איש עבודה! אתן לך דוגמאות למנהיגים שלא היו פוליטרוקים: בן-גוריון, שמיר, בגין, רבין, מוטה גור, גנדי, רפול שרון. אנשים שהתישבו בעצמם, לחמו בעצמם, עבדו אדמה בעצמם וגם הנהיגו ציבור בעצמם! "מנהל טוב"... לא אני, לא אתה וגם לא איזה עיתונאי מושתן קובע מיהו "מנהל טוב". הקובע האולטימטיבי, זה שפוסק האם מדובר באדם הראוי להקרא "מנהל טוב", זהו ציבור הבוחרים!!!! בכל פעם בו ביקש פרס מהציבור את האמון, "הסביר" לו הציבור כמה שהוא רואה בו "מנהל טוב"... "על מנהל להכין תכנית חכמה וברת ביצוע"... אכן כך ודי לבחון את תוצאות הסכם אוסלו, כדי להבין עד כמה ה"מנהל" הזה נכשל בזאת המשימה כפי שאתה היטבת להגדיר אותה. אבל חייבים להודות: צריך גם אנשים כמו פרס!!! נחשים ערמומיים שחובבים קוקטיילים, רוקמי מזימות ורוקחי תרגילים פוליטיים. אכן פרס השיג לא מעט באמצעות הקוקטיילים הללו... אבל מפה ועד להגיד עליו: "מנהיג גדול", עד להשוות אותו מול אלו שאותם ציינתי בהודעתי...עד כאן!!! כעת לשאלת אהוב הקהל: בד"כ בכל כיתת תיכון יש את זאת שאהובה מכל...זאת בדיוק זאת ש"נותנת" הכי בקלות. לא צריך לעבוד קשה לשכנע אותה, מכיוון שברור שמראש שהיא רוצה את זה...וככל שתשקה אותה, היא בכלל תתחמם! כזה הוא פרס ולכן הוא "אהוב" בכל העולם. אבל מגיע היום בו מסתיימת תקופת התיכון ואז כולם זוכרים את ה"אהובה מכל", כ"שרמוטה הגדולה של השכבה"... זאת בדיוק הסיבה היחידה בגללה נשאר פרס בחיים הפוליטיים ויישאר שם עד ליום מותו!!! כי ביום שיפרוש, כו-לם יכניסו לו את החרב עמוק עמוק. הוא כבר ראה את הצפוי כאשר שאל : "אני לוזר"??? כן!!!!!! אני מתאר לעצמי כיצד ייקרא ספר הביוגרפיה של פרס: "האיש שידע לעשות הון מכשלון". ואכן נדרש לכך כשרון מיוחד, זהו כשרונו של פרס.
 
לא מסכים לאף מילה

כל מה שכתבתי במכתבי עליו הגבתתה שריר ויצתיב ואין טעם לחזור על הדברים.
 

nitrox---

New member
ביב השופכין של ההיסטוריה מחכה לפרס

וככל הנראה הוא לא יאחר להגיע. זהו אדם שגדולי האומה בזו לו וחששו מהנזק שיביא למדינה. אדם שבנה את כל הונו הפוליטי על חנופה לעיתונאים ולאנשי תקשורת, יודע היטב שכל ה"שם" שבנה לעצמו תלוי על כרעי תרנגולת ותלוי אך ורק בהמשך הימצאותו בעמדות כח. הקריירה הפוליטית של פרס עלתה לעם היהודי במאות רבות של קרבנות ובהרס מוחלט של האחדות הלאומית וכח העמידה של העם (במלחמת לבנון). ויכול להיות שיתברר בסופו של ענין כי מדובר בחיסול המפעל הציוני לצורך קידום מעמדו של פרס כאישיות "בינלאומית" כביכול וכניסתו לספרי ההסטוריה. יש לציין כי אם אכן העם היהודי יושמד, פרס אכן יכנס לספרי ההסטוריה כאדם דגול ואחראי שפטר את העולם מהצורך לסבול את נוכחותנו בו, כי בהסטוריה המנצחים הם הצודקים.
 

ראובן10

New member
פרס-+האיש שלא נבחר קובע את גורל

המדינה. ארוע יוצא דופן בהיסטוריה
 

nitrox---

New member
גם רעבינזל לא "נבחר" כזכור הוא מונה

כבובה על ידי ג´ורג´ בוש האב שהפעיל לחץ באמצעות הערבויות הערבויות. וכך הצליח להפיל את שמיר שהיה ראש הממשלה הטוב ביותר שהיה לנו. רק עכשיו אנחנו מבינים שהאינתיפאדה הראשונה היתה גן עדן. יתכן שלעם, שהכסף והרווחה הכלכלית חשובים לו יותר מכבודו ובטחונו לאורך זמן, דווקא מגיע להשחט כתרנגולות ברחובות, כלקח שצריך להרגיש ולזכור היטב לדורות הבאים.
 

רובל

New member
תודה שימון../images/Emo51.gif

אין מנהיג אחד במדינה שחי כיום ועשה למענה יותר מפרס!!!! מי אפשר את האופציה הגרעינית? מי כשהיה מנכ"ל משרד הביטחון הביא נשק מצרפת שבעזרתו ניצחנו בששת הימים? מי הוציא את צה"ל מהביצה הלבנונית ב-85 והצליח להוריד מאלף אחוזי אינפלציה ולהציל את הכלכלה במדינה(בעזרת מודעי ז"ל)מציפורני הימין הכושלות(בדר"כ) ? מי נחשב מנהיג ישראלי מספר אחד בעולם ולא אצל הימין הקיצוני באמריקה(שונאי ישראל)? מי עזר לבנות הרבה מפעלים במדינה(בעיקר למשרד הביטחון)? נכון שפרס צריך לפרוש וללכת הביתה אבל מה שהוא עשה למען ביטחון המדינה לא יסולא בפז. כל שונאיו ומחפשי רעתו דוגמא לכפיות תודה יהודי מאז ומעולם לאיש שעשה כל כך הרבה למען כפוי תודה אלה. כמו הסיפור עם משה רבינו שהיגע לארץ ואליה לא נכנס-או כמו קורח ועדתו שדיברו סרה על משה כשזה היה עסוק על הר סיני עם לוחות הברית.
 

ראובן10

New member
האופציה של בן גוריון

ולא של מי שלא שרת בצהל במלחמת השחרור ושהתנגד להפצצת הכור העירקי והוא כרגע בדרך למשימה היחידה בה יצליח אם לא יעצר בדרכו- השמדת מדינת ישראל
 
שמעון פרס למען בטחון המדינה

לא הגיע לידי פנקס החוגר של שמעון פרס ואני בטוח שגם לא לידיך - כך ששנינו איננו יודעים האם מעון פרס שרת או לא שרת בצה"ל. בכל מקרה לנושא זה אין כל חשיבות נוכח הפעילות הבטחונית והלא בטחונית של שמעון פרס. פעילות שכולנו חייבים לו את חיינו ואת קיום וקידום מדינתנו. בהכפשת שמו ופעילותו לא נבנה והליכה בדרכו תמנע את חיסולה של המדינה במהלך דור.
 

ראובן10

New member
עיוור

שמעון פרס לא שרת בצהל וכל נסיון להתחמק מהנושא כאשר עולים הגיעו ישר מהאוניות לשדה הקרב הוא תופעה שמאלנית רגילה- חולנית
 

אביה*

New member
ראובן, קצת הגזמת

פרס הוא לכל היותר אחיתופל מודרני. לעיתים יש לו עצות טובות ולעיתים הם רעות. העובדה היא שדוקא האישיות החתרנית שלו והמניפולטיביות שלה גרמה לכך שלישראל יש היום אופציה גרעינית. אפשר ללמד עליו זכות, שאדם שקיבל פרס נובל קשה לו לזרוק את הפרס לפח הזבל ולומר טעיתי. מבחינתו של פרס הסכם אוסלו הוא אחד הבנים שלו, וקשה לו לומר שהבן מת. הוא מעדיף להתיחס אליו כאל נעדר שמקום קבורתו לא נמצא. ועוד דבר, הוא דוקא יחצ"ן טוב של ממשלת שרון. ככה שיש לו גם כמה זכויות
 
למעלה