וכמובן
אשמח לשמוע על יתרונות התכנון הקיים מול ההצעה שלי.
וכמובןומה המטרה של השדרה הזו?
הרי גם הקו לנהריה והקו לכרמיאל יהיה מחוברים למסילת העמק, והיא תהיה מחוברת למסילת עירון ואז למסילה המזרחית, אז מה בדיוק מיוחד במסילת הגליל המערבי/זבולון?
הקישורית מתחלקת ל2 , האזור שמעל לאחיאוד שמקושרים עם הקו לכרמיאל והקו לנהריה אל חיפה/מסילת העמק/עירון.
אזור גליל תחתון מערבי(שפרעם תמרה וכו') שמקושרים מ2 צדדים, אחד לקו החוף וכרמיאל ועקב כך למסילת העמק ועירון, ואחד דרך נצרת ועפולה למסילת העמק ועירון, והכל בTram-train.
אשמח לשמוע על יתרונות התכנון הקיים מול ההצעה שלי.