פרויקט דיסק הכרות: אנחנו מאד דפשים.

קונדמניישן...

הכי מיוחד, לי, בכל אופן..
 

Reshefgarcia

New member
אצלי זה...

BLASPHEMOUS RUMORS שמעביר צמרמורת בכל הגוף... למרות שגם HOME וגם WALKING IN MY SHOES גורמים לרעידות על גבול אפילפסיה
 
שאלה חשובה!!

הדיסק האקוסטי מגיע בחבילה כפולה בעטיפה שחורה נכון??? ממש רבתי על הדיסק הזה עם מוכר דיסקים..
 

alpha80

New member
לא.......

ואל תריבי עם מוכרים... never.... הם יותר חזקים
 
אז אולי אתה תסביר לי..

אני ראיתי מין אוסף כזה בעטיפה שחורה שלא הכרתי,ויצא לי לראות די הרבה דיסקים של דפש בחיים שלי כולל מהדורות מיוחדות וכדומה אבל את זה לא הכרתי,אז שאלתי את המוכר והוא היה די סנוב(כמו רוב מוכרי הדיסקים כיום..) אז הוא זילזל על חוסר הידע שלי בהכרת הדיסק אז התעצבנתי..חח מותר לי לא??:) אז מה זה האוסף הזה? ואממ אם כבר מדברים על מוכרי דיסקים אני חייבת לציין את המוכרת הכי מדהימה שיש,בצליל בקניון בת ים(אני לא יודעת אם היא עדיין עובדת שם,עברתי לראשון)היא הסבירה לי על דיסקי דפש שרק התחלתי לשמוע אותם וכל פעם שהייתי בחנות היא הייתה שמה ברקע דפש,פשוט אישה מדהימה!:)
 

alpha80

New member
לדפשמוד יש

מאות אם לא אלפי בוטלגים. (למי שלא יודע - בוטלג הוא אלבום לא רשמי של אמן שיוצא לרוב בלי ידיעתו ובלי אישורו שלו ו/או של חברת התקליטים שלו, ע"י חברות קטנות , לרוב פיראטיות, או ע"י אנשים פרטיים שמפיצים אותם בעולם.) פעם ניסו להילחם בתופעה, היום בעידן האינטרנט השוק פרוץ לחלוטין. בפורום שנות ה 80 שלי שכתובתו מופיעה בחתימה שלי תוכלי לראות קישור ענק עם פרטים על כמה מאות כאלה. יכול להיות שמה שראית זה בוטלג, לא יודע למה את מתכוונת ולא מזהה ע"פ התיאור. אבל מה שבטוח, שזה לא הדיסק שראית.... כי אין אותו בחנויות. למרות שהוא מורכב מקטעים שכולם הופיעו בצורה רשמית זו או אחרת (חלקם אגב רק על גבי תקליטים..)
 
לא לא..

יש לי את 101 אני כבר מכירה כל פרט אצלו,אין מצב שזה 101 שאלתי את המוכר והוא אמר לי שזה כל הסינגלים. וזאת מהדורה שאף פעם לא ראיתי.ואין כלום על העטיפה חוץ משחור ושחור. זה כמו העטיפה שיצאה למהדורה של הסינגלים ,כזאת ענקית,רק בשחור.
 
ועוד שאלה אליךך!

היום אני ממש יורה עליכם שאלות..חחח פעם פירסמת תמונות מהקליפ של נעליים והם לא נפתחו לי במחשב ואני ממש רוצה אותם..התוכל לעזור לי??:)
 

alpha80

New member
נעליים של פורטיס?

כן, בשמחה, מחר בבוקר.....אני לא על המחשב האישי שלי ואין לי כח לחפש את הקישור....
 

alpha80

New member
אז זה לא אני.....

לי אין תמונות של נעליים, מקסימום של נעלי ההתעמלות שלי....
 
התבלבלתי..../images/Emo4.gif

התכוונתי לרידינג ג'...:\ תמיד שאני חושבת על הרידינג יש לי קונטציה לנעליים.. סורי סורי התכוונתי לרידינג,זכרתי את ההודעה שלך בפורום הרשמי:) והתמונות הם ממנגנת באך..יש לך אותן עדיין?
 

alpha80

New member
איזה הבדל של יום ולילה בין נעליים

לרידינג ג'...
כן , ודאי שיש לי את התמונות . אשים בהמשך היום. לאיזה הודעה את מתכוונת? לזו על הופעת האיחוד?
 
אני מודעת להבדל

אבל פשוט התחלתי לשמוע את שניהם באותו זמן אז אני תמיד מתבלבלת... אממ זאת הייתה הודעה על קליפים אם אני לא טועה,זה היה די ממזמן..:\
 

alpha80

New member
קבלי את הקישורים

לנוסטלגיה ישראלית חלק 1, חלק 2, ומה שאת מחפשת - הרידינג ג&#137086&FlagSybase=1 target=_blank>39; - בחלק 137086&FlagSybase=1 target=_blank>3.
 
למעלה